I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Asher Roth till Sverige!

Utländsk Hiphop - Allmänt

2009-05-08 18:09

Asher Roth till Sverige!

Asher Roth kommer till Way Out West i Göteborg i augusti i sommar. Galet nice, hade knappt kunna drömma om att han kom hit så snabbt. Säger bara: I'll fucking be there!

TURN IT UP!

2009-05-08 18:16
Skulle vara rätt kul att se, fast så speciell tycker jag inte att han är.
Det är iofs lite av en dröm att stå asfull och hoppa till "I love college", men inte värt priset för Way out west. ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-08 18:19
Nej det känns lite surt att betala dyrt när han är typ den enda värda att se. ;) Att dansa apkanon till I Love College hade inte vart helt fel nej, det hade varit galet nice!
TURN IT UP!

2009-05-08 18:22
Helst av allt hade man väl varit på något collegeparty i sann American Pie-anda där Asher uppträder. Tror inte riktigt att han håller på en jättescen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-08 19:52
Näe pallar inte ta mig ner till Götet..Han borde komma hit till stockholm!

2009-05-08 20:12
Jag bor fan på Gotland och tvekar inte, så skärp dig! ;)
TURN IT UP!

2009-05-08 20:34
Det känns iofs som att Asher är en sån artist som man kanske inte får chansen att se så många gånger. Han är ju hajpad nu, men kan vara bortglömd om 2 år.

2009-05-09 17:44
Denna lilla film från kingsize säger allt!

http://www.kingsizemagazine.se/read.php?id=4062

(Asher och Jim Jones) Hatar Jim men bra collabo på denna!
"Our purpose is to educate as well as to entertain" - Curtis Mayfield

2009-05-09 17:49
Klart man ska på W.O.W, riktigt bra line-up iår.. Kanske inte för alla Hardcore hiphopheads dock.

2009-05-09 18:53
Det är en bra lineup för dom av oss som lyssnar på musik ur alla genrer, men way out west är ju i slutet av sommaren så jag hoppas att det kommer till någon till rappare, För annars brukar ju way out west varit den enda svenska festivalen som åtminstone har haft ett par stycken.
Its not random that the? rappers in the 90's first were big(BIG L,BIG PUN,NOTORIOUS B.I.G)and the rappers nowadays are little(lil wayne.lil jon,lil boosie)

2009-05-26 13:18
Asher Roth och "I love college" är det värsta som har hänt hip- hopen på väldigt länge, hoppas hans konsert blir inställd...