The Game planerar nytt album - ingen pension
The Game har sagt att nya släpp är påväg, ett album kommer i september. Efter att enligt rykten på en konsert sagt
"i love yall, im not gonna lie. Im in the studio working on my new album" så har han bekräftat detta i en video på youtube;
Vad tycker ni om detta? En liten del av mig är väldigt trött på att ingen rappare håller det dem säger, ska man sluta så ska man. Men den större delen av mig är självklart jävligt glad och hoppas på nya feta släpp!
BWS!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-03-08 16:15
fan alltså...hur orkar alla nuförtiden säga att dom ska lägga av sen direkt efter påbörja nya album? ska man sakna dom eller vadå? så jävla sämst fan.
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
kan bara hoppas på att scarface gör som game o spelar in ännu en underbar platta!
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
^^ co-sign på det.. game känns utspelad vid det här laget, iallafall i mina öron. han släppte 2 feta album men känns inte som han har mkt att komma med längre.
Keep CD alive
Producent
2009-03-08 23:38
The Documentary var en GRYM platta. Doctor's Advocate var OK. LAX var patetisk. Och nu ska han "komma tillbaka" eller?? Han kan inte göra comeback om han inte lagt av. Han gästar ju en massa folk nu på senaste tiden. Så patetiskt att han söker hype genom att säga att han ska lägga av efter varje album. Han kan lika gärna lägga ner på allvar för att det är som
claaa7 precis sa
känns inte som han har mkt att komma med längre. .
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
kan bara hoppas på att scarface gör som game o spelar in ännu en underbar platta! Word
Shuu
Såg en intervju för inte alls längesen där han sa att stog på 50's sida i beefen med Rick Ross. Han ändrar sig snabbt, men gött att det kommer en ny platta, visste man iofs redan från början att han inte skulle sluta efter LAX.
Don't make me Chris Brown you, bitch!
Kommer bli feting, game är en av få rapartister man orkar lyssna på nuförtiden. Hoppas dock han återgår till stuket på första skivan med enbart banger beats
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
precis som Mazhustler sa...ingen kan väll bli förvånad att han släpper ett nytt nu? de visste väll alla ifrån början?
BAHA!
Så jävla mycket glapp i käften på den mannen...dock gör han vass musik
Nipsey Hussle kommer ta över tronen som west coast don. Här kan ni se när The Game blir pistolhotad och jagad i Birmingham, enjoy! http://www.youtube.com/watch?v=uS3pM8ypOpI En gång i tiden hade man stor respekt för Game men sen inser man vilken fjolla han verkligen är.
Så jävla mycket glapp i käften på den mannen...dock gör han vass musik Det som ar grejen med The Game, snubben snackar mer an vad han rappar!
At the gates of Eternity...
K9 vart ser du de? man ser inte nått...
BAHA!
Han blir aldrig pistolhotad. Bara en massa bråk i mitten av videon
Men han verkar vara en riktig jävla fjant!
Slash grabbarna tar bort kameran när Mike GLC håller en pistol, pressad mot games vänstra huvud.
Inkognito-One, Mike GLC förklarar i denna video, vad som hände och JO, han blir pistolhotad...
Man kan undra varför game är så jävla oerhört stor i käften, jävla pussy, det är vad the game är.
PS: Game har varit min största favorit tills jag insåg vilken PUSSY han verkligen är.
Producent
2009-04-14 21:27
var det verkligen någon som tog "sista albumet jag gör" på allvar? Jag förväntar mig snarare att han ska göra en ny platta, att the game bara skulle släppa 3 album och sen lägga ner micken för att göra...? Klart han gör ett album till.
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
Slash grabbarna tar bort kameran när Mike GLC håller en pistol , pressad mot games vänstra huvud. låter ju trovärdigt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
huh, tur att de var mot hans vänstra huvud dom pressade pistolen, hade de vatt det högra, då hade man blivit rädd.
Drallan: Haha ja jävlar, högerhuvet hade fan vart knas! ;) Doh!
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Överskattad jävla rappare. K9.. Crooked I kommer ta över tronen för west coast scenen.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
@ Stukad. Crooked är en av mina favoriter men vi måste tänka på att Nipsey är yngre... Det blir en kamp mellan Nipsey och Jay Rock, som jag tror att Nipsey vinner...
Har aldrig hört Nipsey, men det är någon man bör kolla in?
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Stukad P22 man måste checka in den där killen. the future of westcoast
Shuu
Jay Rock, Crooked I, Nipsey och Mithy Slick är nog mina westcoast favoriter just nu.