Vilken hip hop-artist är fulast?
Lil Fame?
TURN IT UP!
krs-one eller rick ross
PööööjZZ
finns/fanns det inte redan en sån här tråd?
hold your hands in the ayer!
Ågren och Pst är ju skitfula båda två.
Är väll inte direkt någon rappare som är snygg imo.. så frågan vore ju bättre, finns det någon snygg rappare?
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Lil Wayne är väl ingen skönhet heller
Lil Wayne är ju assnygg. Jag avskyr hans musik, men fan vad han ser bra ut.
Finns redan tråd... :( Brother Ali
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
R.A.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
50 cent måste vara den fulaste människan på jorden
Positive vibrations
Lloyd Banks
Det finns 2 grupper av människor en som går före och presterar och en som kommer efter och kritiserar.
Bushwick Bill Biggie Smalls
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
scarface, krs one, big daddy kane när han hade flattop eller vafan de heter, fat joe,eminems rövhaka, reakwon, de finns ganska många fler.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Craig Mack (han till höger)
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Killawith: Hi Top Fade IS THE SHIT!
^hahah alla blir och se ut som 80tals barn i den frisyren förfan. ja kan inte ta big daddy kane på allvar om ja ser han med den frisyren samtidigt xD
scrotum: Ja.
girls oxå? isf säger jag missy elliott ;o
hoes over broes ..
Lil' Kim. I wouldn't fuck her with your dick.
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
Chamillionare, eller hur man stavar snubbens namn.
At the gates of Eternity...
www.randomsidewalk.com http://twitter.com/basaricrs
finns ju en fin bildtråd. Men jag håller med om ågren
http://soundcloud.com/80scrackpolo
basaric HAHAHAHAAHHA vem FAN är de!?!?!?! fulaste människan ja sett i hela mitt liv!!!
Lyricist
2009-02-20 14:47
finns/fanns det inte redan en sån här tråd? helt rätt, jag som gjorde den ^^ finns lite halvskojjiga bilder där själv tycker jag att keisha (eller vafan hon hette) är en toppkandidat
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Big Gipp
Rat-ta-tat loving since 1985
KillaWith3Chins Brother Ali. Han är ful men gör riktigt grym musik. Angående hans utseende borde du lyssna på "Forest Whitiker" :)
Big Pun var väl ingen pärla han heller ...
R.I.P
www.randomsidewalk.com http://twitter.com/basaricrs
The_Dictionary Om det är samma Keisa som jag tänker på (Keisha White) så är hon väl varken hiphopare eller ful?
OOOO menar du Keisha White så bör du söka vård så snart som möjligt.
KillaWith3Chins -Ofta man inte vet vem fan Brother Ali är? ... Herregud, vart är vi på väg !?
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Krondon
Lyricist
2009-02-21 16:15
scrotum P19 oops, my bad.. Khia ska det visst vara ^^
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
GhostfaceKillah De finns för mycket att lyssna på. Hinner inte kolla upp alla.
Lyricist
2009-02-21 18:50
De finns för mycket att lyssna på. Hinner inte kolla upp alla. känns som att det bara e hiphop som genre där man Måste lyssna på vissa artister, och måste känna till vissa, måste hata andra ^^
enligt mig, bara man känner till alla kända NY-rappare från 70-90talet så äre lugnt. Orka memorera namnen på 50 indierappare från kalifornien som låter likadant. Och jo, ja hade hört han men han var tydligen inte värd att läggas på minnet.
hahahhahaah shiiiiit sjukt rolig tråd, men håller frtf på krs-one och rick ross tror jag pööööööööjzjzjzjz
PööööjZZ
Jag glömde att det finns personer under 15år här... Mitt fel
Och av vilken anledning tror du att jag är under 15? Att jag inte hört talas om din favoritrappare och då blev du ledsen?
KRS-1!
SOUNDCLOUD.COM/ODIGGITY
The_Dictionary Haha, okej. Hon var ju inte lika snygg, nej ;)
mike jones, haha! ser ut som en påse skridskor
While im whatching the leaves dance in the wind at dawn<br> the feeling is creeping down the spine like a chill and now youre gone<br>
mike jones, haha! ser ut som en påse skridskor Haha, vilken liknelse. X)
Alla vet vem det är egentligen men går som katten runt het gröt bara för att inte döda tråden
Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. - Lao Tzu
RYtger dödade som sagt tråden. Chamillonaire e fulast i världen.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
andra fula rappare bugar inför skinnymans fulhet...
Nej alltså, ni de fulingar ni postar är ju bara simplet skitfula. Studera Chamillonaire så ser ni att han både är ful med flit(grillzen etc) och givetvis också skitful som alla andra ni har postat, men han har också den mongofula looken vilket för tankarna till hurvida Chamillionaire är förståndshandikappad. Jag vågar hävda att Cha är fulast.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
cage och brother ali som det va bild på där uppe (albinon)
Fuck mainstream and there commersial sound, bigg it up for the underground