I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

låthjälp tack! TROR det är med Game

Utländsk Hiphop - Allmänt

2009-02-16 03:08

låthjälp tack! TROR det är med Game

Vad är det för låt? Detta är nog refrängen...

Dont fuck with a playa like meee...

Other niggaz hate cause they not like meee...

Ringer det nån klocka hos nån av er experter där ute?
Ah juste, det är typ flöjt-beat i bakgrunden också.

Point Your Fucking Finger At The Bad Guy
Redaktionen

2009-02-16 17:02
jag kommer osökt att tänka på Yukmouth - Model Chicks. vettefan om det är den du letar efter men refrängen liknar den du beskriver och det är även över ett sorts flöjtbeat.. ligger på plattan Godzilla...
niggaz want me to rhyme? $3,99!

2009-02-17 21:46
Det var tyyvärr inte Yukmouth... :(

Fler kreativa förslag?
Jag vet att ni vet...

2009-02-17 21:50
Känner igen det som faaan!, tror också det är Game, från något av alla 1000 mixtapes, något med weezy tror jag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-17 23:40
tror att det e yukmouth

2009-02-21 00:50
Nä som sagt inte Yukmouth... och jag har provat googla och provat ohhla och sånt, men det var helt löjligt svårt att få reda på vad det är för låt...
Hörde den i en bil förra helgen och spelade in lite på mobilen, kanske om man ska lägga upp det klippet så folk kan få höra vad jag menar?

Skit samma, jag vet att nån av er där ute sitter på svaret, ni vill bara inte hjälpa mig era satans jävla as *kram*

2009-02-21 03:07
Lägg upp det, vettja.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-23 15:56
Canibus ?
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"