I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Sökes] Big Pun Dokumentär

Utländsk Hiphop - Allmänt

2009-02-15 22:57

[Sökes] Big Pun Dokumentär

Hallå, kommer ihåg att jag sett en dokumentärliknande film/video om Big pun för ett par år sedan. Det enda jag kommer ihåg var att hans girl berättade att hon var tuvngen att sitta o dra ut hans tishor för att han skulle rymmas i dom, haha. Nån som vet vad den heter och kan leta upp den ?

2009-02-16 00:17
Jag tror att vi kan vara ute efter samma sak...

Jag skulle köpa den DVDn för några veckor sen men hittade den inte. Men jag vet att jag har sett den för nåt år sen.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Lyricist

2009-02-16 13:11
ja visste inte ens att den fanns men jag vill se den nu hehe
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...

2009-02-16 13:28
Jag har för mig att den ska finnas på youtube men jag kommer dock inte ihåg vad den heter.
http://myspace.com/etownbeats

2009-02-16 13:39
trodde alla visste om imdb.com vid det här laget...

Länk till http://www.imdb.com/title/tt1144866/
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2009-02-16 14:25
trodde alla visste om imdb.com vid det här laget...

Länk till http://www.imdb.com/title/tt1144866/

det är bra om man letar upp rätt film också, den där har ju inte ens kommit ut...

dokumentären ni snackar om heter "still not a player"
Jag vissla' på en taxi, den formligen flög
Den skulle vara ny, men skylten ljög

2009-02-16 15:05
det är bra om man letar upp rätt film också, den där har ju inte ens kommit ut...

jag försökte bara hjälpa till. jag har själv inte sett dokumentären som det snackas om. så jag sökte på imdb och hittade en(!) dokumentär om big pun och antog att det var den. ledsen att det blev fel... men det står att den släpptes 2008, det är 2009 nu.
Rhetoric

2009-02-16 15:07
googlar man big pun documentary kan man se hela dokumentären på träff #2, så sååå hårt har dom nog inte ansträngt sig för att hitta den i vilket fall.
Rhetoric

2009-02-16 15:24
Ja hela fanns på youtube förrut, nu finns det ju ingenting på youtube...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-16 17:33
ahfan, är den borta från tuben, den var ju bra
han verkade rätt störd, liza fick nog stå ut me en del...

2009-02-16 18:19
Rhetoric
Fan.. sluta spela Allan, snälla.
Jag vill KÖPA DVDn, då hjälper varken IMDB eller Youtube.

Eftersom du skrev "dom" så antar jag att du syftade på mig också.
Nu kommer du googla efter den och ja.. jag har också hittat att den finns men det är i princip bara Amazon som länkar till andra sidor som har... som jag inte vill köpa ifrån.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"