Producent
2009-02-14 01:35
Chris Brown har 99 problem - och Jay-Z är ett stort. fan va bra formulerat...själv skulle jag inte komma på nått bättre =D.
hoppas chris get his ass whopped hehhehe
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
Varfor? Att Jay-Z inte lanserar sig som en gangsterrappare utesluter ju knappast att han har tungt kriminella kontakter. Eller hur menade du? Jay z har väl lanserat sig som en gangsterrappare från första början riiite
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Big up te chris breezy vafan tagga ner rihana bitcha sej chris fick nog och visa vrf de e vi män som styr välrden....hade vart tvärtom hade inge brytt sej kanske hånat chrs lite men it fan hade blivit sån här uppståndelse......o vem fan tror Jay-z att han är igentligen vad ska han göra kväva chrish med hans big ass lips eller
https://twitter.com/#!/brazil_dougie
TR
Fan va töntigt.. Han borde lära sina bitches lite vett istället.. Kan citera Jigga själv med minst 5 rader där han claimar Gorilla-pimpin(vilket betyder att slå sina brudar när det behövs) Vem fan tror han att han e??Hörde det med din granne med .. trodde han som berätta det för mig drev med mig .. vad är det för fel på dig?
Men ja, jz har FETT me cash och kan säkert få vem som helst på denna jord "att försvinna" om han nu skulle vilja. Men jag menar, chris brown är inte direkt fattig han heller, har nog råd att skydda sig mot vad som nu skulle tänkas komma. haha ja shit! man vet ju inte vem det blir som vinner! å ena sidan har jigga cash, men chris brown också! fuckfuck!
konstigt.. låtsas du bara vara dryg eller försökte du helt ärligt skriva så drygt du bara kan? du är ju riktigt keff, sug din farfars vänstra.
Ifall ngn skadar family så blir man skadad. Tror alla skulle reagera likadant och det är bara naturligt att Jay-Z gör det? Ser verkligen inget konstigt med detta och jag hoppas att det händer honom ngt. Faktiskt.
Varför hoppas du det? Hoppas du att Jay Z blir knivstucken om det nu är sant att han knivhögg någon chefsnubbe (även om det var 1999)?
hold your hands in the ayer!
Promotor
2009-02-15 00:32
Är han inte en död man på riktigt, så är han död inom musikbranschen!! Men så som jay-z beskyddar rihanna så verkar han mena det på riktigt.. Och det var längesen man hörde talats om en riktig beef right?.. Kvinnomisshandlare ska ha skott i pannan! Finns det någon info om hur bråket utlöstes? måste krävas en jävla bra förklaring för att mata på en brud sådär..
de va ju det bästa chris brown någonsin gjort då hans musik suger e de ju bra att han åtmonstone kan ta hand om sig på gatorna i tuffa usa :P.. hoppas på beef mellan brown o rihanna
Kivnnomisshandlare färtjänar skott i pannan? Är du helt dum på riktigt?
Vad är skillnaden på en misshandlare och en kvinnomisshandlare!
Samma jävla skit! Båda är fel! Stör mig på att de ska va så jävla
fel att slå brudar men inte tvärtom! Vill dom ha jämställdhet så äre inte så de funkar!
Highfive anyone, anyone?
Critical.. Felet e att jag inte bryr mig så speciellt mycket om mina grannar. Kul att du o dina vänner snackar om mig, nästa gång kanske jag kan komma o försvara mig själv istället för att du ska gå o tro på din polares tolkning av nått jag SKREV(skrift till ord kan ta det hela lååångt) i ett forum. E du Critical som rappar?
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Promotor
2009-02-15 17:05
Niito P19 man slår inte tjejer.. killar är starkare, min syn på det.. så är jag uppfostrad, aiight? lev med det! KVINNOMISSHANDLARE förtjänar skott i pannan! Dom andra misshandlarna förtjänar streetcred!
Optimistisk Jag vet! Alla är uppväxta med det! Och jag tycker det är fel! För alla vill ha jämställdhet o så men kvinnor har alltid fördelar när det är bråk o skit.. !
Highfive anyone, anyone?
ja, det är jag så du menar att det stämmer, eftersom du inte 'bryr dig speciellt mycket om dina grannar' .. men att det inte hade behövt stämma pg.a. att det var skrift...?
tror ni på allt ni läser?
Critical.. Jag vet inte varför du hoppar fram som gubben i lådan o snackar om nått som din polare läste i ett forum på Whoa för typ 6 månader sen. Har du verkligen gått o stört dig på detta så länge eller har du bara väntat tills din skiva ska släppas innan du säger nått?? Känns skumt att du tar upp detta offentligt i en Chris Brown/Rihanna-tråd o eftersom jag inte vet vad din polare sa så kan jag varken bekräfta eller dementera det.
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
du driver med mig? har ingen aning om var han hörde det, påpekade att jag inte trodde på honom först....innan du kläckte ur dig "jayz borde lära sina bitches lite vett.."...som detta handlar om. jag har diggat din musik ('om du är TR som rappar') så när du skrev det där ville jag kolla med dig, blev lite förvånad, men ville ge dig the benifit of the doubt. om det var 6 månader sen hade jag kunnat hypa mitt förra släpp. (men det finns väl bättre sätt än att fråga TR något i en tråd).
Niito
Jag vet! Alla är uppväxta med det! Och jag tycker det är fel! För alla vill ha jämställdhet o så men kvinnor har alltid fördelar när det är bråk o skit.. ! Vad menar du, kvinnor har fördelar när det är bråk och shit? Skit i att bråka med kvinnorna istället? Om de är idioter, så skriker man åt dom och tar emot sig en käftsmäll : ) gör ju ändå inte speciellt ont, jag förstod dock inte exakt hur du menar.. när det är bråk, ah jag ser ingen anledning att bråka med en tjej..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Haha, ja det finns många bättre sätt:) Inte direkt så att jag kan ta nån nånstans.. Jag tycker extremt illa om både Rihanna o CB så det färgar säkert mitt synsätt. Tycker Jigga e löjlig(fast den näst bästa rapparen nånsin). Va sa din polare då? Att min granne misshandlade sin fru alltid o att jag sket i det? Så va det INTE
Öris och Critical: Beef beef beef beef!!!111ettett!!11 Förövrigt tycker jag att det Chris gjorde var rätt, kvinnan ska lära sig lite vett! (titta, det rimmar)
Blunted in stockholm
Beefar inte med mina fellow Skåningar
Beefar inte med mina fellow Skåningar hehehe
Haha Han sa att du och din granne hade en 'tyst överenskommelse' som i stora drag gick ut på; att du kunde röka, och han slå sin fru i fred utan att ni "golade ner" varrandra. Skönt o höra att det inte stämmer :)
Haha, det va kanske så jag skrev men det va en lång diskussion. Tror att den va om snitches o jag ville säkert bara bevisa nått. Precis som då så kan jag inte förklara exakt hur läget va pga olagligheter men det handlade definitivt om nått annat än "att röka". O det va inget pågående utan en engångsgrej
T2dafuckin Jag tror det handlar om lavettor då ingá brutna skall ben.. Men jag fattar vart du vill komma helt klart.. Sen Chris brown e precis som alla oss andra en människa som kan göra fel, jag menar om Rihanna gav han herpes för hon va otrogen (vad jag hört det va därför han slog hon) kan jag förstå han.. Om man inte upptäcker herpes i tid kan det finnas risk för att man inte kan få barn i längden e det nog lika farligt, kanske inte riktigt men nästan iallfall
Jag tycker att hova ska cutta faggot ass chris. Kniv känns helt rätt igen år 2009. Ang Gorilla pimpin så lackar nog pimpen fett om någon skitunge slår någon av hans hoes.
Jag är en tviiiiivelaktig figur
Hangman P22: då är det ord mot bild då tills man får ett uttalande om man nu får det..
är han död än?
While im whatching the leaves dance in the wind at dawn<br> the feeling is creeping down the spine like a chill and now youre gone<br>
vilken jävla soppa.
SKU - SKU - SKULASON!
haha vad tror ni? skulle han menat att han bokstavligen skulle döda fanskapet så skulle han absolut inte gått ut med det i tidningen! han menar säkert att han ska döda karriären för han, bara tidningen som vill dramatisera lite.... Vad är freemason ?
BAHA!
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Yeah, va tvungen att dra upp denna igen när jag hörde att CB o Rihanna(lyin-ass-bitch) va tillbaka tillsammans:) Love is a beautiful thing..