Vem i helvete är Asher Roth?
Ja, som det står i rubriken, va e detta för fjant? Såg nån skit på youtube och trodde det va nån Weird Al kopia ju? E killen seriös?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är inte Asher Roth den där fula jäveln i Soul Calibur?
Blunted in stockholm
hahahahahahahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack för hjälpen. Alltid lika skönt att veta vad man ska hålla sig borta ifrån
jämföra honom med weird al? är NI seriösa?
Haha, Vaknat eller? Asher Roth släppte nån skiva 2004, Tycker han är rätt bra. Han kör schyssta multisyllables och har bra flow. Hans röst är dock lite för lik eminem och han blir ganska monoton i längden.
Asher Roth är galen!
Här kan du läsa mer om honom och ladda ner hans mixtape -
Focus Asher Roth Nu är den lite gammal men har ni missat Ashers variant av
"A Millie" måste ni lyssna på den, helt sjuk!
ThatHype.com Your urban online Magazine and Community!
Snabb som sagt... Läser ni inte Kingsize kids? "Rub your titties" med AR är ju tvärfet :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Asher Roth har varit igång bra längre än kingsize sjrivit om honom :P
http://www.zshare.net/audio/552195212df2d69c/ Copywrite ether's AR
PrinsMio Nähe menar du det? Det visste inte jag nämligen... Tur att du påpekade det!
där låter faktiskt som eminem,
http://www.myspace.com/choysmusic
...i rösten. har sett att han ska göra nåt, eller kanske har gjort nåt med nottz! det ser jag fram emot. lite lättsam rap, med nottz beats, kan bli riktigt bra!
http://www.myspace.com/choysmusic
Asher är riktigt skillad, jag tror han kommer slå hårt i år!
Nya videon till "I love college" har precis blivit klar. Här är länken:
ThatHype.com
Haha :Snabb som sagt... Läser ni inte Kingsize kids? Jo läser väl Kingsize när jag får tid, rotar dock inte igenom en bra tidning för skräp artister, så kan ju ha missat honom..
Va? Vadå rotar igenom? Antingen läser man en tidning eller så gör man det inte och vi hade 2 sidor med honom eller nåt.. rätt svårt att missa. Stod på framsidan också.
Hooligan_Mic på vilket sätt är han en skräpartist? för att han har en vardaglig klädstil och inte är från förorten? att kalla honom fjant, skräpartist och jämföra honom med weird al säger en del om dig.
Tycker inte att det säger nånting om mig alls faktiskt. Tyckte helt enkelt inte det var bra, tyckte att han såg ut som en fjant, och det påminde mig helt enkelt om Weird Als White n Nerdy. Alla har väl rätt till en åsikt?
hiphop med substans är det väl inget fel på?
Haha, säger inte att det är fel på nånting alls, säger att jag inte gillar det.....
Ch1ll P17 Jag tycker han är en riktig skräp artist sen ja hörde och såg videon på hans "remake" av "roc boys (and the winner is)" Den räcker gott å väl för att ogilla snubben!
Copywrite är tydligen inte ett av hans större fans kan man ju kanske säga. Släppte ju en "disslåt" tillängnad Ahser nyligen.
Legion=sötast
Vem bryr sig om copywrite, snubben är bara ledsen bara för han aldrig kommer slå stort.
Kontrast: Njae, det jag menade var mer. Rätt segt att påpeka att han är seg på att upptäcka nya snubbar när kingsize också var rätt sent ute med det. --- Kolla youtube, varenda vit rappare på hela nätet dissar ju honom. En som dock gör det bra är ju den där Wambo som verkar vara rätt skön faktiskt. Ahser har dock utvecklats som fan sen "just listen" epn där han var jävligt monton. Nu är han riktigt skön faktiskt. Nån som har nån länk till "greenhouse effct" skivan? Hittat massa länkar, men ingen som funkar.
höll på att garva ihjäl mig när jag läste första inläggen i denna tråd xD ni har fan inte ens en aning om vem killen är ! sjukt talangfull , kommer blowa up som fan iår.
Fett nice att han slagit igenom så fett nu tycker jag. När jag första gången hörde honom gick det inte hitta nånstans om honom. Bara på myspace och hans hemsida funkade inte. Inte ens de schyssta hiphophubbarna på DC med undergroundhiphop hade hans skiva så då var man tvungen att beställa den från nån skarrig sida för att få höra hans musik. Sen lyssnade man sönder den och glömde bort honom helt och nu rullar han med Akon och grejer. Fett kul för honom.
han låter exakt som eminem:S
Nöjd Eller är han ledsen för att han blev slagen.
Legion=sötast
Det låter ju fett!
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
Hur... ööö.... hur... ööö... ur kan man ha missat Ahser Roth? XXL 10 freshamans? Killens hype i somras med Dj Drama mixtapet. Roth boys videon med bland annat Akon? Shit asså... Killen har skillz och är grym!
Asher Roth - The Reading produced by Nottz
Tyckte helt enkelt inte det var bra, tyckte att han såg ut som en fjant, och det påminde mig helt enkelt om Weird Als White n Nerdy. Alla har väl rätt till en åsikt? självklart har alla rätt till en åsikt. du har alltså avfärdat honom pga hans stil och inte pga musiken/vettiga lyrics. det var det jag undrade..
Asher är så jävla skön
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Han är ju grym, haha.. älskar killen, yeah all homo!
Information är inte kunskap
The Lounge är galet skön!
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
PrinsMio ...och jag har aldrig sagt att Kingsize var först med det eller ens tidigt ute. Jag antydde däremot att Kingsize har skrivit om honom för ett tag sen och jag tycker att folk ska läsa det...
Kontrast: Han var med i decembernummret av XXL med tillsammans med 9 andra rappare som kan slå i år bla Curren$y som jag tror stenhårt på. Fast Asher har mer hitpotential.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
B.o.B och Charles Hamilton var också med på den listan i XXL.
B.o.B, Charles och Asher gjorde den här låten tillsammans:
Thathype.com . Riktigt skön.
En ny låt med Asher kom ut idag också, Sillyboy - prod. Don Cannon
Lyssna på den här:
Thathype.com Peace!
Asher är fan skön. :) Älskar I Love College, The Lounge, Roth Boys och Stop Waiting on the World to Change (ft. John Mayer) från The GreenHouse Effect . Tror faktiskt hans skiva kommer bli fet, han har ju skaffat sig fina kontakter. :) Tyckte han var löjlig i början måste jag erkänna, men nu kan jag inte annat än digga honom.
TURN IT UP!
han är en grym lyricist
work some magic
tycker han e najs faktiskt, fast han verkar lite halft corny. sköna rader. kan tänka mig han kommer slå stort i usa o ett tag om han sköter d rätt.
Alltså Copywrite försöker desperat få uppmärksamhet :)
Alltså Copywrite försöker desperat få uppmärksamhet :) Finns väldigt mycket bättre targets om det enbart handlade om uppmärksamhet, han förklarar till och med varför, lyssna förslagsvis.
gillar att folk har gett sig fan på att han e bra.. Även kul att se att där e 45 inlägg på en tråd som jag jag la upp pga tristess.. :) har precis vart på efterfest där det spelats en hel del Asher...Måste såga att det blir bättre och bättre..
Copy e förövrigt en av de vassaste i gamet...
copy är bra på sin grej men han skulle nog aldrig funka kommersiellt...
Lite kluven. Gillar musiken, det är ganska bra samplingar. Men samtidigt är originalet till I love college nästan lite bättre: John Mayer - Waiting on the world to change . Sen tycker jag han är ganska tråkig textmässigt.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?