Rappare som har blivit skjutna
Jag vet att den här tråden har skrivits tidigare har försökt sökt men den e helt borta iallafall langa lite rappare som har blivit skjutna igentligen la jag upp den här för undrade om Nas hade blivit skjuten såg i en intervju med the game han sa nåt att nas has been shot nåt sånt e inte helt säker men,
Det finns 2 grupper av människor en som går före och presterar och en som kommer efter och kritiserar.
lloyd banks 50 cent Ja rule (?)
stop bröd!
tupac
Knatte, Fnatte, Tjatte fuck up!
Tupac Biggie Smalls Big L Freaky Tah Jam Master Jay Bushwick Bill Proof
"Who the motherfuckin' bawse?"
Vem har inte blivit skjuten är ju frågan !?
beani sigel? Shey atkins? har hört att chamillionaire vart skjuten med tror inte på det.
Mac Dre
Fuck mainstream and there commersial sound, bigg it up for the underground
DMX?
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Young buck, eller är det fel?
hold your hands in the ayer!
mf grim, han sitter väl i rullstol eller blandar jag ihop det?
Cam'ron
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!
haha sa gulliga tradar Dahvid gor: Kriminellaste rapparen, Kriminellaste rapparen som ung och nu Rappare som blivit skjutna killen e helt fascinerad :D
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
B-Real ifrån Cypress Hill blev ordentligt matad med bly och gjorde sedan låten lick a shot.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Duke från Psycho Realm... paralyserad från nacken och ner om jag inte minns helt fel
Fuck mainstream and there commersial sound, bigg it up for the underground
THE GAME
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
fabolous, young buck, freaky zeeky? ?
upprepa inte, plz
Graffare
2009-01-21 03:58
ODB 007 från 5th ward boyz spice 1 nån från UNLV freaky tah från lost boyz
HAHah Isofu jag älskar dig också ;) ville igentligen veta Nas hade blivit det hade hört det från nånstans , :P
Det finns 2 grupper av människor en som går före och presterar och en som kommer efter och kritiserar.
Lil Wayne - fast idioten sköt väl sig själv, så det räknas inte.
isofu: haha kan gå så när man lever i en dröm värld :)
stop bröd!
Graffare
2009-01-21 15:19
Fifty have been shot 9 times..
Spice 1 blev väl skjuten ganska nyligen om jag minns rätt, det finns ju hur många som helst som blivit skjutna men inte skryter om det. Det är ju inga att flasha om att man har blivit skjuten, tvärtom dom är ju offer!
va väll nån i bone thugs som sköt sig själv också ? föresten är verkligen beani sigel (stavning?) så tuff som alla säger ?
Survival of the fitest only the strong survive.
ODB, om nu ingen skrivit det ännu ;P
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Obie Trice har blivit skjuten i huvudet
Jo dmat, någon har skrivit det, det tar 3 sek att kolla.
Beanie Singel is the mudderfukking namn.
Blunted in stockholm
streetaddict, jag skrev det 3 posts ovanför dig, är det svårt med ctrl F?
gawt, käft noob.
Blunted in stockholm
Promotor
2009-01-21 20:34
Rockz P26 varför skjuter man sig själv?
på vilket sett är jag noob? det skulle väl varit lite tråkigt att få en tråd fylld med ett svar, tex 50 cent?
gawt, du kan inte förvänta dig att alla ska sitta och kolla vad alla har skrivit.. idiot, vissa är inte arbetslösa eller dylikt som dig och har energi 24/7
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Inte fan vet jag, fråga nått Lil Wayne fan. Skulle gissa på att han knaprat för mycket pix.
Så Ctrl+F är för de arbetslösa idioterna? Varför skulle jag vara arbetslös osv när jag skriver inom tiderna 6-10? Jag förstår inte var du får ordet (betydelsen) energi ifrån, men jag får bortse från det. FYI så går jag i högstadiet. Jag har inte frågat någon att kolla igenom tråden, jag har bett om att göra något enkelt och smidig för att hålla tråden någorlunda intressant. Idiot.
haha snart kommer ni skjuta varandra ,
Du kan ju räkna in medlemarna från G-Unit, hörde nåt om att man var tvungen att ha blivit skjuten för att vara med. Någon som kan bekräfta/dementera? Låter jävligt löjligt om jag ska vara ärlig.
Det jag inte gör idag slipper jag göra om imorgon
gawt Aldrig sett dig skriva i en tråd förut. Men ändå e du en av dom mest irriterande på whoa. Och det med att man skjutit sig själv, hörde att DMX sköt sig själv i axeln, känns som alla dom skjutit sig själv grejerna är rap vandringssägner=).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du kan ju räkna in medlemarna från G-Unit, hörde nåt om att man var tvungen att ha blivit skjuten för att vara med. Någon som kan bekräfta/dementera? Låter jävligt löjligt om jag ska vara ärlig. säker på att du är nitton?
Battlerappare
2009-01-22 17:07
fat joe blivit sjuten
You'll think im spellin' Iverson when the beef all done, cuz I'll leave you on the IV in the ER, SON.
fast kulan stuttsade
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
VAHH??? Har 2pac blivit skjuten?????
B
Rockz P26- Fan du snodde ju min..Har för mig att det var så att han satt och pillade med en picka och inte riktigt hade koll på vad han höll på med, typ tappade den eller nåt sånt. Det var en riktigt klumpig olyckshändelse iaf. vilket borde vara anledningen till att han inte direkt vill prata om det..
Crüel town, it's a Crüel town...
spokie P20 haha^^; Jag tycker ni är på tok för hårda, gawt har helt och hållet rätt I den här tråden. Helt och hållet.
While im whatching the leaves dance in the wind at dawn<br> the feeling is creeping down the spine like a chill and now youre gone<br>