I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bästa utländska rappen -> LifeStyleHipHop

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-11-21 20:27

Bästa utländska rappen -> LifeStyleHipHop

Kolla in Länk till http://www.lifestylehiphop.com jag är nog fan stammkund där snart, kollar jämt. Och alltid lika nöjd!

Skribent

2008-11-21 20:40
HAHA VAFAN E DETTA

2008-11-21 20:59
Ganska uppenbart att det är trådskaparens sida.
Beat the odds like an abusive freak show owner

2008-11-22 03:06
haha keff sida med SKVALLER om keffa artister. Och mer an halften ar ju inte ens hip hop?

Och sjukt oproffsigt att du far plats med sa manga stavfel och skrivfel nar det ar sa lite text..

Sweds (swedes)

bussy (busy)

Ssngs (songs)

onstage (on stage)

No important new (news) from today.

As fast as it come (comes) up on the net I'll give you the link

bblivious (oblivious)

och det ar bara sa langt jag orkade kolla..
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2008-11-22 18:47
Britney? Tokio Hotel? Haha, shit
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-23 22:51
Det kallas att vara av encyklopediskt intresse, dem som är intresserade av musik allmänt ska kunna gå in och läsa nyheterna. Ni som är ute efter musiken kan gå in på "What's Hot"

2008-12-23 23:08

Jag är helt sjukt deprimerad och har inte skrattat på över 2 år.

Ikväll skrattade jag. Högt. Länge.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.

2008-12-24 21:39
Drax

Jag älskar dig <3

Dock måste du vara den dummaste människan i Whoas historia...
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"