I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Reef The Lost Cauze - I Wonder (från kommande albumet)

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-10-10 11:57

Reef The Lost Cauze - I Wonder (från kommande albumet)

Reef en av mina favoriter....det här albumet kommer nog bli riktigt bra....

BOIA CHI MOLLA

2008-10-10 18:36
problemet med många mindre kända artister är ofta beatsen i mitt tycke, jag kan inte lyssna på en låt enbart för att texten eller konceptet är fett.

2008-10-10 22:01
så beaten var inte bra i detta sammanhang? eller hajade jag fel....? jag tycker beaten är grymt bra...Marco Polo...
BOIA CHI MOLLA

2008-10-11 00:50
jag lyssnade inte ens på låten men jag har feast or famine och den faller lite pga beatsen som så många andra släpp i denn genren.

2008-10-11 02:20
men ta och lyssna på låten....
BOIA CHI MOLLA

2008-10-11 08:45
Philip, Feast or Famine's beats är det verkligen inget fel på? gå å lägg dig .D

2008-10-11 11:06
Philip: Faller på beatet? Det här Marco Polo beatet är riktigt fett. Tycker du det faller på beatet när Masta Ace lägger det på hans beats också? Masta Ace är iofs en riktig legend till skillnad från tex Lil Wayne så det är väl för mycket begärt att folk ska erkänna det. Halkade lite snyggt off-topic där.
"I wonder if they were like "Oh Fuck Robbie showed up and his nails are painted black and he just got his hair styled like the lead singer of Papa Roach...." "

2008-10-11 12:32
håller med föregående talkers...fan feast or famine är ju aptung...
BOIA CHI MOLLA

2008-10-11 13:43
den är lite av en future classic för mig.
FAU

2008-10-11 14:52
haha....reef är asbra och detta beatet var bra men det jag menade var att i många fall liknande detta där det är en mycket talangfull rappare som inte får beats som matchar hans potential så är det lite tråkigt. anmärkte ingenting på marco polos beats överlag och skribbles ditt inlägg var det roligaste jag läst, börja dilla om masta ace o lil wayne???

2008-10-11 18:55
Ibland zonar man iväg
"I wonder if they were like "Oh Fuck Robbie showed up and his nails are painted black and he just got his hair styled like the lead singer of Papa Roach...." "