Jonne, du behöver nog inte fråga om trådskaparen är dum(med två M också:O) frågan har redan ställts osv, vi låter det vara osagt..
While im whatching the leaves dance in the wind at dawn<br> the feeling is creeping down the spine like a chill and now youre gone<br>
låt killen vila i frid han e död, ja hade oxå viljat att han kommer tillbax men inse verkligheten, även om han dog för 12år sen så e han endå kungen av hiphop, finns ingen som kan rubba hans 1a plats varken nu eller om 12 år från nu R.I.P.
Asså lägg av nu era fån, killer driver ju uppenbarligen med er eller så vet han inte bättre. De räcker, de krävs inte 50 nya o tråkiga "humoristiska" kommentarer om hur dum snubben är detta är inte första och inte hundrade gången som detta händer direkt.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Det roliga är ju att trådskaparen bara driver. Ni som tror att han är seriös kan ju knappast ha alla indianer i kanoten.
Haha, alla indianer i kanoten, det var det roligaste jag någonsin hört. Lätt att 2pac lever! Det gör Olof Palme också! Dom som inte insett det är ju helt knasiga i bollen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-10-11 18:26
Till skillnad från många andra som lagt in Tupac-textrader i sina låtar långt efter hans död så kände ju faktiskt Keyshia Cole honom personligen, väldigt väl t.o.m. vad jag förstått. I något reportage om henne för något år sedan vill jag minnas att man berättade om att Keyshia Cole stod Tupac väldigt nära, och att hon även var i studion med Pac då han fortfarande levde. Det ger henne lite mer rätt att sno en Tupac-vers än när t ex Ja Rule eller Ashanti "jobbat" med Pac.
www.plaingold.com
Ilmatic Nigga e antagligen mer efterbliven än Maulin eftersom maulin till 90 % driver.
Ja svär han lever mannen, alla vet att han bor på Hårdsväg på Rosengård med sin fru Gunnel Shakur hehe. Biggie bor för övrigt på postbox 33 utanför Sollentuna.
http://slutavagullig-sebbe.blogspot.com/ http://www.myspace.com/sebbe1 https://twitter.com/SEBBEMUSIK
enligt wikipedia Cole's first experiences with the music industry began at the age of 12, when she recorded with MC Hammer and associated with 2Pac
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
enligt wikipedia Cole's first experiences with the music industry began at the age of 12, when she recorded with MC Hammer and associated with 2Pac Det var lite coolt, det hade jag ingen aning om faktiskt. Synd bara att hon ser ut som en roadkill.
Det var lite coolt, det hade jag ingen aning om faktiskt. Synd bara att hon ser ut som en roadkill. Visa lite respekt mannen.
Det var lite coolt, det hade jag ingen aning om faktiskt. Synd bara att hon ser ut som en roadkill. Har träffat henne personligen i NY för några årsen, tycker hon ser bra ut men hon e riktigt kort asså =/
Original-versionen tillsammans med K-Ci & Jojo är ju 100 gånger bättre.
Coolt att han lever igen.
Men alååå Jay Dilla lever juh oxå! Han gör juh nyah beats hela tiin! Nej han gjorde beatsen innan han dog!!!!!!!
Killen är död, damn! Låt honom va shit.. " han lever" hahahahahah, ja och han ska komma tillbaka å få all hype igen :) Killen lär få sjukt mycket stryk ifall han är vid liv hahahahaha damn! clowns..hahaha r.i.p 2pac
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Det var lite coolt, det hade jag ingen aning om faktiskt. Synd bara att hon ser ut som en roadkill". På de bilder som kommer upp om man googlar hennes namn ser hon ju bra ut! :thumbsup:
man hör ju att de e gammalt kvalite på hans inspelning pac e kungen men han är dööd.....
Det roliga är ju att trådskaparen bara driver. Ni som tror att han är seriös kan ju knappast ha alla indianer i kanoten. word. första tankarna jag fick..
Det roligaste är att inte en jävel i denna tråden vet säkert om han lever eller inte.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
När ska ni låta Tupac vila i frid?...
You can never avoid the voices of the voiceless
hahaha varför e de här trådarna om pac så jävla roliga att leva... ena sidan e så säker på att han e död och den andra så fast i sin åsikt om att han e död... jag tror att båda sidor har sina spekulationer... men jag tror han e död... och även om han skulle leva så e tupac död och går under annan identitet nu... kanske har han varit uppe på scen efter ett antal operationer och under annat namn men de kommer vi aldrig få reda på så jag tycker att spekulationerna ska sluta och låta de va som de e
maulin är ju ett troll obviouslyyyyyy
maulin du är min idol nu! Vad hände med B.I.G? Lever han inte också maulin?
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
Det roligaste är att inte en jävel i denna tråden vet säkert om han lever eller inte. Haha, va? Jo, jag vet, och han är död. Punkt.
Beat the odds like an abusive freak show owner
haha låt honom vara. "han lever han spelar bara in gamla versen men det är han!! Ja lovar!" det är lite svårt att komma med nytt material dessa tider.. händer inte så mycket nu.
Jag har ingen personlighet