Jedi Mind Tricks - Monolith (från kommande albumet)
Sjukt jävla tung låt.....
BOIA CHI MOLLA
sjukt tung? Nej. Hoppas inte det här är bästa låten från albumet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tyngstaste!
Crocodile Dundee for president!
oj, länge sen jag hörde jedi.. han flyter ju likadant som vanligt iaf. inga konstigheter
hiphopskallen nicka när jedi mind tricks kicka
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett
http://soundsof051.com/
sjukt fettt
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
aliex - för att jag tycker han är tråkig och förutsägbar, han är inte dålig han är bara average.
gillar många ifrån JTM men tycker faktiskt detta lät väldigt tråkigt ifall man jämför med t ex senaste AOTP skivan
JKIBMM
^^hur kan du jämföra dem? stoupe kommer leverera bra mkt tyngre beats än vad producenterna som gjorde AOTP plattan.
Producent
2008-10-06 23:39
daaaamn!!! har inte hört nått såhär grymt med JMT sen Visions of Gandhi hoppas resten av plattan kommer låta såhär fett =)
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
daaaamn!!! har inte hört nått såhär grymt med JMT sen Visions of Gandhi Hahahahha, visions of ghandi.... good 1 =)
''From the womb to the tomb, premsume the unpredictable // Gun salute life, rapidly, that's the ritual'' //
Visions är ju hur tungt som helst. vinnie paz tillhör du skaran som tycker allt efter VBD är kass eller?
^^hur kan du jämföra dem? stoupe kommer leverera bra mkt tyngre beats än vad producenterna som gjorde AOTP plattan. jaaadu...so far har han inte bevisat detta. Om vi ska jämföra beats så tycker jag personligen t ex att beatet från Seven är bra mycket bättre än majoriteten utav alla JMT beats någonsin
JKIBMM
JMT har alltid varit en av mina favoritgrupper på scenen. Men ibland kan jag tycka att stoupe leverar lite halvtrista beats med samma typ av sound,men det lyckas alltid bli hårt för det. Den här beaten på Monolith är jävligt nice dock och hoppas det blir lite mer av den här varan....
BOIA CHI MOLLA
Visions är ju hur tungt som helst. vinnie paz tillhör du skaran som tycker allt efter VBD är kass eller? Nej, jag tillhör skalan som tycker att jag hatar bögar och katoliker stilen som han tjatar ut på visions e kass. vettefan hur många ggr snubben rimmar maggot med faggot och liknande xD
''From the womb to the tomb, premsume the unpredictable // Gun salute life, rapidly, that's the ritual'' //
^sant om homo och muslim grejerna han kickar blir riktigt trista i längden, tycker fortfarande att det är ett fett album.
fyfan vad jag spyr på vinnie paz.
Fan vilken skön låt, har längtat efter ett nytt JMT-album.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Är jag den enda som tycker det är kul när de snackar skit om bögar och katoliker? Hursomhelst längtar jag som fan! efter detta album, de har ju blivit 'pushed back' och det är synd. Ska iväg till Holland o tävla snart, Hade vart gött o lyssna på Vinnie Paz innan man går upp på Mattan.
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
Är jag den enda som tycker det är kul när de snackar skit om bögar och katoliker? kan vara för att du är den enda i tråden som är 16...
^^^^ Jo. Vi säger så. - om det får dig o känna dig mentalt överlägsen. Så vrf inte.
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
ja, jag tycker faktiskt att jag är mentalt överlägsen någon som tycker att homofobiskt hat är "kul".
Ingen inom rap har någonsin uttalat sig illa om homosexuella förutom paz btw, bara så att alla vet.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
App: Word. "ja, jag tycker faktiskt att jag är mentalt överlägsen någon som tycker att homofobiskt hat är "kul"." Jeez, tur att alla cockfencers i Sverige inte bara har skyddsänglar på Ung Vänsters forum. Jag väntar, högst förväntansfull må jag tillägga på att Paz (och resten av hiphopvärlden för den delen) börjar lägga verser om HBT-personer och genusvetenskap. Tills dess ser Dementa aka Ass Ventura, Crack detective (ja,jag har snott det av Strage) till så det inte läggs några punchlines som gör sig roliga på bögars bekostnad.
"I wonder if they were like "Oh Fuck Robbie showed up and his nails are painted black and he just got his hair styled like the lead singer of Papa Roach...." "
@Philip Jag tycker Jus är väldigt oförutsägbar och verkligen inte en i mängden, väldigt udda stil.
Vad "berättigar" det att det inte bara är paz som gör det ?
Mörten: Det har ingenting med det att göra, poängen är väl att när Demento gnäller "om homofobiskt hat" är det lite som att sitta på ett NSF möte och gnälla på att folk är fördomsfulla.
"I wonder if they were like "Oh Fuck Robbie showed up and his nails are painted black and he just got his hair styled like the lead singer of Papa Roach...." "
nu hänger jag inte med, du menar att man är fördomsfull för att man fördömmer folk som har fördomar?
Ok, ska vi leka finn fem fel på Jus' vers här och hans vers på Through Blood by Thunder? Nej, men de va en skön låt, längtar till plattan.
Fuck karma, I don't need karma!
Synd att jus ska fucka låten
App P19 så därför är det ok när han gör det eller vad går ditt resonmang ut på? skribbles P24 nja jag förstår ju vad du menar, hiphopen överlag är ju homofobisk som fan men vissa utmärker sig ju helt klar mer som böghatare än andra och vinnie paz är en av dom. det jag klagade på var ju egentligen inte heller att vinnie paz är en homofob utan Piru_luv tycker att det hatet är roligt. du är på fullaste allvar dum i huvudet om du tycker att homofobin inom hiphopen är ok bara för att det är en allmänt utbredd åsikt bland rappare och deras fans att homosexualitet är fel. men hey...varför klaga när man kan gilla läget och skriva roliga inlägg om "cockfencers", right?
Demento, vad är felet med homofobi? Bögar är inte naturligt. Går inte påstå något annat. Alla har rätt till egna åsikter.. Ganska förståeligt att folk har något emot det som är udda och stötande.
jeppe, din åsikt är ju lite hitler,
((MAAD))
Hatar homosexuella och det är något jag står för. Vill inte att dom ska dö men det är en onaturlig del utav samhället. Sen att dom flesta är homosexuella för att dom vill sticka ut gör inte saken bättre ska lätt köpa JMTs nya album precis som jag gjort med alla andra innan. Man vet vad man får när man köper det. Skön låt f.ö.
hur kan man hata något som spelar så liten roll egentligen? vad har dom gjort dig/er? "jag hatar alla krymplingar, vill inte att dom ska dö, men det är en onaturlig del utav samhället" vars drar ni gränsen era minihitlers?
((MAAD))
Sen att dom flesta är homosexuella för att dom vill sticka ut gör inte saken bättre Nu får du väl ändå ge dig? tror du att man kan välja vad man vill vara (homo eller hetero)?
"Dom flesta är homosexuella för att dom vill sticka ut" Haha, ja så är det absolut! Moron!
Fuck karma, I don't need karma!
haha I've struck idiot-gold! om det bara fanns ett sätt att slå mynt av det här...jeppehehe P18 det är inte särskilt naturligt att födas som ett grade-a whoamongo heller men likväl tycker jag att du har rätt att existera, trots dina uppenbara defekter... "skämt" åsido så vet jag inte riktigt var jag ska börja. förstår du inte själv hur jävla löjligt det är att bry sig om huruvida en man föredrar män framför kvinnor (och samma för kvinnor) så blir det nog svårt att nå igenom till dig. på vilket sätt påverkar andras homosexualitet dig? på vilket sätt förstörs din livskvalitet av att olle gillar pelle istället för anna? patetiskt att det fortfarande finns människor som är så jävla rädda för allt som är avvikande att dom ser det som något som inte bör få finnas. jeppehehe anno 1800-talet stod förmodligen och gapade på stortorget om hur onaturligt det var med mulatter och att dessa otäcka rasblandningar inte borde få finnas...du och liktänkande är en vidrig liten skitrand i sveriges kalsonger. tack för mig. förövrigt så går det alldeles utmärkt att påstå att bögar är något helt naturligt med tanke på att homosexuella med största sannolikhet har existerat lika länge som människan själv (och åtminstone dokumenterats sedan antiken), homosexualitet existerar även bland andra arter. vad är din definition av naturligt? off-topic som fan egentligen men hur kan man låta bli?
Demento, jag är helt på ditt spår! Homosexualitet är precis lika normalt och naturligt som alla andra sexuella avvikelser, pedofili, nekrofili, zoofili, dendrofili osv osv osv.
hade du någon som helst poäng med det där annat än att du ville vara dryg och/eller rolig? om du mot förmodan ändå var seriös så vill jag bara påpeka att den stora skillnaden mellan det du radar upp och homosexualitet är att det senare är kärlek och/eller sex mellan två människor som är i samförstånd, vilket i sin tur innebär att ditt inlägg i bästa fall är irrelevant och i värsta fall ett tecken på ett svårartat tillstånd av idioti. your choice.
Du menar alltså på att pedofili, nekrofili, zoofili, dendrofili och dylika sexuella avvikelser är "onormala" och "onaturliga"? För om det är vad du anser så kan du ju lika gärna basunera ut att alla sexuella preferenser förutom homo/bi samt den gamla goda varianten är "onaturliga och onormala", vilket lätt får en att undra; Vad är det som gör just homosexualitet "normalt" jämfört med allt annat? Att säga att det handlar om just "samförstånd mellan två" gör ju fortfarande att det mesta (förutom nekrofili och annat som enbart inkluderar en levande part) torde hamna inom det som kallas "normalt och naturligt", inte sant?
app, du är så jävla yr du. kan ju fan inte jämföra en psykisk störd människa med en homosexuell ? gå å sov bara, du är pinsam
((MAAD))
Vad menar du "psykiskt störd", kan du utveckla hur du resonerar? Vad är det som gör dem till det?
du driver med mig?
((MAAD))
Nej, jag undrar hur du resonerar, ge ett exempel. Vad är skillnaden i eventuella psykiska störningar mellan en pedofil och en homosexuell?
gå å lägg dig så du är redo för skola imorgon ^^
((MAAD))