I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sabac - The Ritual

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-09-29 15:46

Sabac - The Ritual

Lyssnar på Sabacs nya och gillar verkligen det ja hör. Beatsen e först o främst sjukt nice, inte konstigt med Snowgoons, blue sky black death och Skammandix på produktionen. Sabac har utvecklats väldigt mycket och tar upp intressanta ämnen och visar att han e på top. Detta släppet är mycket bättre än de mindre välpolerade Sabacolypse.

Favoriter är: Reality Tell-A-Vision, As children cry och The Ritual.

Va tycker ni som hunnit lyssna på det ?

''From the womb to the tomb, premsume the unpredictable //
Gun salute life, rapidly, that's the ritual'' //

2008-09-29 22:33

Jag tycker också skivan var bra,som du säger så har han utvecklats en del sen hans senaste prylar. Tycker dock hans röst kan bli lite tråkig när han kör sololåtar på 4 minuter osv,men visst nu är det endå en del feats...
Kolla in Outerspace nya skiva,också väldigt bra produktion på skivan, paz och lite AOTP gästningar osv osv....

AVE
BOIA CHI MOLLA

2008-10-01 15:43
Sabac är samma som gjort Fight until the end med immmortal technique va? Den låten är iallafall jävligt fet. Ska kolla in! :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-02 22:10
blev sjukt överraskad av denna skiva. förväntningarna var ju inte på topp efter Sabacolypse, tänkte att detta skulle vara nåt halvdant album som glöms bort direkt men icke! myckat bra.
Vad skulle Hemliga Arne göra?

2008-10-02 22:56
Shit jag gillar verkligen Sabacolypse, har den på vinyl tror jag till och med. Har helt missat att han släppt nytt, var kan man köpa?
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Konsertbesökare

2008-10-03 00:20
Lyssnar nu, måste säga att jag är riktigt nöjd.

Hooken på Viva Boriqua är sjukt skön.

2008-10-03 22:54
Det tyngsta på länge! Helt överraskad!

Har bara lyssnat en gång men fetast hittills; Reality Tell-A-Vision