I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ken Ring - Kändisremix (USA & Oslo)

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-09-15 19:33

Ken Ring - Kändisremix (USA & Oslo)

Vet inte var jag slarvat bort dessa, men skulle behöva dom nu. Sökte runt lite, och dom verkar inte finnas kvar för nerladdning på Kingsize sida (för det fanns dom väl förut?), bara för lyssning. Hittar dom inte efter en sökning på google heller, bara på en massa äckliga torrentsidor där jag inte känner för att ta ner dom. Så om någon har dessa två, ladda gärna upp dom och hooka med en länk!

(Inlägget ändrat av Evolution 2008-09-17 13:28:02)

2008-09-15 20:33
"bara på en massa äckliga torrentsidor där jag inte känner för att ta ner dom"

HAHA.. driver du med oss eller? vad e de för skillnad på att ladda ner den av nån på whoa än av någon annan (som antagligen har en användare på whoa)?

Nä fan

2008-09-15 22:02
För att jag vill inte ladda ner skit från random äcklig torrentsida jag aldrig sett förr. Man vet aldrig vad man får för skit på datorn då (vet man väl iofs inte med användare på whoa heller).
Redaktionen

2008-09-17 02:32
skillz, torrent är det nya svarta!

tanka från piratebay, där ska det mkt till för att du ska få något virus/trojan/spyware. de fall jag vet om har ofta varit torrents med smaskiga porrnamn och liknande. att ladda ner ett par ken-låtar innebär lika stor risk som att krasha med ett flygplan, dvs ytterst liten.
niggaz want me to rhyme? $3,99!

2008-09-17 12:20
Grejen är den att du vet aldrig vad du får ner, om det är virus, en halv låt, skitkass kvalité eller någon helt annan låt. Därför håller jag mig borta från öppna skittrackers så bra som det bara går. Men eftersom ingen på whoa (konstigt nog) verkar ha låten, så får jag väl bryta principen och göra det ändå.
Redaktionen

2008-09-17 17:53
oslo-remixen har jag inte helelr längre, tyckte inte den var särskilt bra ändå. men jag får väl bjuda på USA-remixen då.

Jag har lagt upp den och den är 100% virusfri! nöjd? ;)

Länk till http://www.speedyshare.com/891495404.html

2008-09-17 18:08
Den är den bästa, tack!

2008-09-18 11:34
att ladda ner ett par ken-låtar innebär lika stor risk som att krasha med ett flygplan

att krascha med ett flygplan innebär en ganska stor risk =)
 http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Redaktionen

2008-09-18 15:40
DrKista, jo förvisso. men jag syftade mest på risken ATT krascha, vilken är väldigt liten. Om ditt plan nu skulle störta kan ni ju komma ihåg att ni har ungefär dubbelt så stor chans att överleva om ni sitter långt bak i planet.. så dyrare stolar/business class är alltså ingenting att rekommendera om du planerar att störta :)

2008-09-18 15:49
skillz P18

Tror rätt många har låtarna (jag bland annat) men vägrar hjälpa folk med sån kärring attityd.
Jag kan bara hoppas på att nån från whoa skickar dig ett virus.
Nä fan

2008-09-18 17:43
"Grejen är den att du vet aldrig vad du får ner, om det är virus, en halv låt, skitkass kvalité eller någon helt annan låt. Därför håller jag mig borta från öppna skittrackers så bra som det bara går."

När paranoia går överstyr.
njut

2008-09-18 23:25
Kravmärkt: Kärringattityd? Vad menar du med det?