I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Juan Epstein är över...(?)

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-09-04 22:29

Juan Epstein är över...(?)

Har alltid varit en stor fan av Peter Rosenberg och Cipha Sounds podcast Juan Epstein... Den har gett mig många goda skratt! Inte minst av denna videon:

Nu är den underbara eran över...

Är det bara jag som följt denna podcasten? De har ju minst sagt bidragit till fina intervjuer och intressanta historier från gäster som Fat Joe etc..

R.I.P, såvida detta inte är ett rop på bekräftelse från Cipha Sounds! :p

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-04 23:44
Ne jag har lyssnat på alla avsnitt förutom dom senaste 5 eller nått, underbar podcast.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-05 11:24
Juan Epstein är bäst i hela världen, deras morgonshow är dock sjukt bra med. Tror bara Cipha kommer sura lite sen kör dom igen..dom måste!

BULLETT!
HL.

2008-09-05 14:38
Jag hoppas verkligen han bara surar lite och kör igång, för mindre sak går det att gnälla över.. I like to do hoodrat stuff with my friends.....

2008-09-05 16:04
I LIKE TURTLES!

... and I love you.

They'll be back!

2008-09-05 22:32
Kan inte säga att jag är en hängiven fan som lyssnat på alla avsnitt men det jag har hört har jag älskat rakt av.. skönare radio får man leta efter. Riktigt löjligt att lägga ner ett så här bra program över en sån här skitsak och som du skriver tror jag också det mer är ett pr-trick.

Att plöja igenom shown ligger på min to-do-list. Och sno en bil cause I like to do hoodrat stuff with my friends

2008-09-09 15:38
Länk till http://www.dontgetgassed.com Cipha får lugna sig nu ge Rosenberg en kram. Kanske kan dom smoke with cigareeettes tillsammans.

HL.

2008-09-10 10:04
Juan Epstein verkar redan andas igen; Cipha Sounds, Rosenberg

you smell like garbage!

2008-09-20 10:13
And its back

2008-09-22 08:29
sure is!

believe that!