Producent
2008-08-06 10:15
Keffaste låten 2008:
Det finns en tråd redan om den bästa låten 2008, så nu övergår vi helt till det motsatta! Vilken låt, Svensk som Utländsk borde klassas som årets hittills sämsta? Min nominering:Soulja Boy Tell 'Em - Yahhh!
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
allt som har med S.B och göra är wack
klassisk låt
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
riktigt fet !
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Dom riktigt dåliga försöker jag bara ta bort ifrån min samling av album/singlar så det allra värsta detta år är nog förträngda redan, haha :)
Detta är därför inte den värsta låten troligen men den får min nominering ändå:
JKIBMM
Har 2 låtar som delar på första platsen. Jag hatar dessa låter INNERLIGT
Lil Wayne - Phone Home
Lil Wayne - A Millie
DÖ
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Chico dom där var typ bland dom bästa på plattan tyckte då jag ;P Men jag tycker G-units platta var katastrof och att dom skulle ha gett ut skiten gratis, kan nämna en därifrån var ju Straight Outta Southside ,
Fat joe är så jävla värdelös nuförtiden, That white är dock grym.
Lil Wayne är så sjukt överskattad.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Låten efter 300brolic är om det är möjligt ännu sämre..
håller med Lil wayne! Otroligt dålig.
lil wayne - got money
Det finns 2 grupper av människor en som går före och presterar och en som kommer efter och kritiserar.
tycker 300brolic e skön :)
det finns en chat! missa inte den...
300 brolic är riktigt usel, speciellt om du jämnför med hans tidiga saker..
Allt från lil wayne passar väl på denna lista?
Lil wayne feat T-Pain - Got Money
lil wayne e fetast god damn it
www.markemusik.se www.twitter.com/markemusik http://mekkeriet.blogspot.com
På skoj eller inte, "keff" är i alla fall ordet.
Rondon -Strangest Places
rip stephen perry
A.S.N.O.M
Tonvis med dåliga låtar i år, precis som alla andra år. Däremot har Guilty Simpson verkligen dödat hela mitt år. Jag hade så satans höga förväntningar att han skulle träda fram som en räddare med lite Dilla beats och över kaxig rap som han framför på "Mans World", "Strapped" och "Take Notice". Istället släpper han en skiva som är så satans dålig att det gör ont i mina ögon att titta på den. Madlib underpresterar något galet på skivan, Black Milk är överskattad till max och Guilty Simpson är inte Guilty Simpson på skivan.
Keep crushin'!
Jag vet inte vilken av Mange Schmidts låtar jag ska välja.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Lion-O HAHA! Vad i hela världen va det där?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
steal_a_ninja X2 haha ja du....
rip stephen perry
A.S.N.O.M
inte alls säkert att detta är 2008 men jag tror det.
^^Fan va dålig, riktigt hjärndöd musik.
Fan va jag hatar sånna där pissynthbeats.
Allt med LilWayne, jepp & den dära ovanför där som Ill-Apple la ut
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Producent
2008-08-08 08:01
Soulja Boy ft. Bow Wow - Marco Polo:
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
stötte precis på den sämsta låten
JKIBMM
asså att anmäla lil waynes a milli och phone home är ju bara konstigt, de är orginella och jävligt feta båda två...hörde en låt av en brud som heter Riskay och låten hette smell ya dick...haha den var ju sjuk, vem fan vill lukta på en kuk.
MTMTX
av någon annledning känns det rätt att posta den här. inte för att den är dålig. av någon annan anledning, vet inte riktigt varför...
Sämsta låten är ju garanterat nåt man aldrig hört av nån totalt okänd artist, som aldrik kommit ut till massorna. Plats 2 till 999 också säkert. Mest irriterande låt är ju lätt A Millie i alla fall, framförallt för att den spelas överallt jämt, iaf i Sverige, fast den är så fruktansvärt dålig.
Alla låtar Lil Wayne har släppt i år. Hatar den sopan! YYEAAAHHYY!!
grek
Fyfan vad ni är dumma i huvudet om ni säger att "A Millie" är dålig. Skäms.
ja, alla här som inte tycker samma som RawTalent är fett dumma i huvet. RawTalent for president!
Nöjd P22 skojar du? bara för att han inte e lika bra som förut så är den inte så dålig, tycker den är ganska fet tillochmed. Kolla in hans platta där finns det defenitivt sämre låtar. Typ cocababy. Vad gör 300 brolic så dålig? A millie är inte bara årets sämsta utan även århundradets mest irriternade.
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Kohler: Vad som gör 300 brolic dålig? Vad gör den inte dålig? Snubben har gått ner sig nått så frukansvärt, han har släppt nån enstaka bra låt de senaste åren..
300 brolic innehåller kanske inga mästerliga rader - men låten känns som något som LOX eller CNN kunde gjort, en hardcore NY-mixtapelåt av rätt klassiskt snitt. Ser hellre att Joe går i den riktningen vilket är mer hans rötter, än försöker haka på Söder/Miami-beats och liknande dumheter. Tycker det låter konstigt att peka ut just den låten som hans sämsta i år om man nu är ett fan av hans gammla grejer. visst är det ingen Shit is real, men vad är?
Skillnaden är att om Lox hade kört över beatet så hade det låtit bra. "Ser hellre att Joe går i den riktningen vilket är mer hans rötter, än försöker haka på Söder/Miami-beats och liknande dumheter" Ja men han har behållt sitt värdelösa försök till ett söder-flow, han har helt tappat charmen från Flow-joe tiden. Men som sagt, smaken är som baken..
Sen kan jag iof hålla med om att det var och ta i att det var det mest värdelösa släppet noll8, men dålig är den.
Hur fan kan man digga soulja boy, seriöst????? HUR FAN KAN M;AN
Yahhh! är ju bara rolig. Jag gillar inte heller Souljah Boy men... YAHH, TRICK, YAHHH!!!!!
Would I shit you? You're my favourite turd.
Lyssna på NAS... hiphopen är död.. :(
Me = Toy, så nu slipper ni klaga ! :P
Mest irriterande: A Milli Sämst i helhet: Got Money Sämst beat: La La Sämst "rap": Lollipop Mest tomma: Reffen på G-Unit - Kitty Cat. Inte konstigt att nästan alla jag skrev blev av samma artist.
Fyfan vad ni är dumma i huvudet om ni säger att "A Millie" är dålig. Skäms. HAHAHAHAHAHA, Va?!
Det underbaraste med A Mille är det faktum att Lil Wayne kickar allra sämst till sitt eget beat
JKIBMM
Att "hiphopfans" dissar A Millie när HELA rap-världen älskar beatet säger sjukt mycket.. Tur att ni inte rappar eller bestämmer haha
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
t2: Ja, för alla måste tycka lika. Herregud.
Det underbaraste med A Mille är det faktum att Lil Wayne kickar allra sämst till sitt eget beat eget?
Nöjd.. Det va inte så jag menade.. Jag menar att folk som inte är aktiva inom musiken tycker att det är dåligt medan i princip hela rapvärlden älskar det.. Alla era favvo-rappare har blessat A Millie-beatet.. Jag vet att det inte gör beaten bättre eller sämre men du måste ju hålla med om att det e konstigt.. Om man nånsin rappat så fattar man direkt vibben med A Millie, tempot, tomheten, basen, ljudvalet, mixningen, mastringen 808 e alla hiphoplåtars moder
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Nöjd P22 jag tycker hela känslan i 300 brolic e soft, känns lite hardcore. Tycker inte han lägger det dåligt i den, sen kommer den inte upp i samma klass som that white på något sätt men fortfarande mycket bättre än många låtar som han släppt dom senaste åren. Nya skivan e endå den bästa han släppt sen don cartagena tycker jag nog. finns såklart mycket skit men vissa låtar e fan bra. Sen förstår jag att du saknar gamla goda joe, vem gör inte det?
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time