I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Prodigy-When I See You

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-07-15 10:39

Prodigy-When I See You

När jag såg videon så var jag tvungen att kolla när den var upplagd, om den verkligen var ny.
Och otroligt nog så är den det (2 dagar gammal), Prodigy tar upp ett otroligt gammalt ämne som i alla fall jag trodde både han och Saigon lagt bakom sig.
Försöker han få upp en hype igen eller är detta ett ämne som han inte kan släppa?
Diskutera!

Prodigy-When I See You (feat. Cormega)

2008-07-15 10:57
Vadå hype?

Prodigy har nästan gjort en video till alla låtar från HNIC part 2.
Crime Pays, ask the Rothschilds!

2008-07-15 11:03
vart det inte på g med en tredje? Annars my bet....

2008-07-15 11:11
Han sitter på kåken nu så det lär dröja nåra år.

2008-07-15 15:54
nästa steg är ett nytt Mobb Deep album när han kommer ut har jag hört

2008-07-15 16:37
Cormega har sagt att varken han eller Prodigy visste om att video directorn hade planerat att sätta in klipp när Saigon springer.

I HATE that fucking video because it serves no purpose artistically and it can cause more problems then progress! Today is my first time seeing this video and I spoke to P two days ago
and he said he didnt ask nor did he want the Saigon footage on the video!!! If I wouldve known that shit was in the video I would NOT have been in it because it cant benefit me in any way in its present form. The thing I hate the most is the people who instigate shit in the industry are the ones who play the background while the real people go through it.
In other words dont ask me shit about that video ask the guy who did the video!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-15 16:58
Riktigt fattig video

Manager

2008-07-15 17:12
en till ny video från prodigy:
it's nothing feat big noyd:

den här skiten är grym!! props till prodigy för att han inte sålt sig.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2008-07-15 17:46
Kramer

Det är ju en rätt konstig situation. Ska bli intressant om hur Prodigy uttalar sig om Saigon/"video directorn"...

2008-07-15 18:29
Man ser ju att dom har vart i Quennsbridge tidigt på morgonen o spelat in videon, inte en kotte
ute! Dom väl inte så respekterade i QB nuförtiden.

2008-07-15 18:31
Kefft beat måste jag säga. Men men. Alltid kul med lite Mega.
jagvillocksåhaenblog.com

2008-07-15 19:31
Rockz P26
Sluta filosofera om saker du inte har någon aning om.

En till video från albumet...

Illuminati
Länk till http://videos.onsmash.com/v/W2XqzRVIgIpqIRmM

2008-07-15 20:03
Shit vad P är dålig numera.
Watch me get down in your Province, town, or populace
Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus

2008-07-15 21:34
Varför skulle dom annars spela in videon kl 5 på morg

2008-07-15 21:39
Rockz:

Eftersom mindre folk som springer framför kameran och flinar gör det lättare att spela in en musikvideo, oavsett om man befinner sig runt Drottningsbron eller är ute i Hamptons?
Watch me get down in your Province, town, or populace
Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus

2008-07-15 21:55
kanske d e, men tror inte d e andledningen.

2008-07-15 23:01
klart det är massa folk ute på morgonen med, early birds som ska handal..klart det är folk ute o pumpar dygnet runt..det är ett housing project,
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.