Mest aggressiva rapparen out there ?
Vem är den bästa, mest aggressiva rapparen med både röst och attityd ? Kan vara battle, vanliga tracks, så länge det inkluderar ett hat som rapparen får fram utan dess like och nästan ger kalla kårar längs med ryggen. Måste nog nämna Eminem som en stark kandidat, då han helt jävla underbart bara ordbajsar hat i en sjukt aggresiv attityd och stark röst.
Aggresiva skrikiga rappare är det bästa som finns. Mystikal, Fiend, Onyx, David Banner, Bonecrusher, Boss Bytch, Pastor Troy (hela D.S.G.B.)...fan, det står still. Har tyvärr inte tillgång till min skivsamling just nu, där finns det säkert ett 50-tal namn till om inte mer.
Redline!
Dr.Octagon: Ge lite låtnamn på överfeta agressiva jävlar som du vet så på rak arm.
Shib: Kolla in D.S.G.B. (Down South Georgia Boys) och Bonecrusher. Allt det gör är aggresivt rakt igenom.
Redline!
första som slog mig är ill bill, necro och dylikt, =)
((MAAD))
Mystikal och Fiend är ju rätt så aggressiva här:
Dont get high on Drugs, Get high on Hugs!
Producent
2008-07-09 13:51
Freddie Foxxx aka Bumpy Knuckles andas in emcees utan att marka nat
finns bra mycke aggressivare latar, men diggar den har som fan. Lyssna pa outrot pa De La Soul feat Bumpy - U Dont Wanna B.D.S om du vill hora nat aggressivt hahaha
Vääldigt många låtar med lil fame och billy danzenie får mig ofta upp i varv.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Graffare
2008-07-09 14:18
En kompis till mig hävdar att han är sugen på att göra rån när han lyssnar på M.O.P. :-)
Jag har alltid tyckt att M.O.P. är för mesiga. De har en del ok låtar men man blir knappast sugen på att göra ett rån. Lite Three 6 Mafia i lurarna däremot. Jag blir alltid sugen på att misshandla någon efter för mycket av den varan. Dock är det inte särskilt skrikigt.
Redline!
Graffare
2008-07-09 14:22
Löjligt att ens jämföra M.O.P. med Three 6 Mafia.
Ante Up får ju en o flippa..
Blaq Poet och freddie foxxx
Billy Danze är hårdast och mest aggressiv. Lätt. Freddie Foxxx är tvåa. Har aldrig tyckt att Li'l Fame låter särskilt aggressiv, fast han är väldigt bra.
Mangola: På vilket sätt är det löjligt? Båda gör adrenalinhöjande hiphop som får folk att vilja slåss och råna.
Redline!
M.O.P mesiga ?? Knappast, Riktigt hårda snubbar!
Rockz: Allting beror på vad man jämför med. Samtliga namn jag skrev i mitt första inlägg får M.O.P. att verka mesiga.
Redline!
onnnnnnnnnnnnnnnyyyyx
Något som gör något som skapat något
Graffare
2008-07-09 15:26
Octagon: Ser inte Three 6 Mafia som 'äkta' that's why.
Freddie foxxx när han känner för det. Hatar att han inte gör mer grejer i stil med PAINE, inside your head och militia grejerna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dom flesta är redan nämnda så jag slår till med en galning.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-07-09 16:09
ni har nämnt dom flesta..tycker att man går upp i varv av Onyx men en annan låt som också lyckas med det är, wu tang - wutang clan aint nothin to fuck wit.... peace!
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
immortal technique låter jävligt pissed off på the goverment i sina låtar .
Survival of the fitest only the strong survive.
Chino xl kan ju vara rätt aggresiv, canibus, mop, Immortal technique osv
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Vinnie Paz utan tvekan
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
kaggen är rätt aggressiv..
Mangola: Ok, jag förstår hur du tänker (tror jag). Men om vi byter ut Three 6 mo Project Pat eller La Chat då?
Redline!
Ice Cube var rätt aggressiv förr i tiden.
Bone Crusher - Never scared så jävla grym. Elak som fan.
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAAHHAHA Ledsen men enligt mig är alla dom här skitkassa:P Dom har ju ingen taktkänsla(av dom youtube länkar här) osv. Låter ju bara illa. Nej diggar inte, men alla tycker ju olika förövrigt gör M.O.P ganska aggresiv musik, Inget jag själv diggar men, Sen att alla wanna be gankstahZ lyssnar på det gör det bara sämre:p
Eminem - Kim måste droppas i listan
Främja fantasin
http://myspace.com/etownbeats
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAAHHAHA Ledsen men enligt mig är alla dom här skitkassa:P Dom har ju ingen taktkänsla(av dom youtube länkar här) osv. Låter ju bara illa. Nej diggar inte, men alla tycker ju olika förövrigt gör M.O.P ganska aggresiv musik, Inget jag själv diggar men, Sen att alla wanna be gankstahZ lyssnar på det gör det bara sämre:p Varför postar du inte några som DU lyssnar på !??
Rockz P26 för han lyssnar inte på sån musik. han är äkta och lyssnar på hippie musik som sage francis etcetc.
Rockz P26 för han lyssnar inte på sån musik. han är äkta och lyssnar på hippie musik som sage francis etcetc. Vet inte ens vilka det är om jag skall vara ärlig:D
Ice Cube Eminem - The way I Am
Tönt du är, räcker de inte med 130 forumssidor till.
Vet inte om de passar in under kategorin men mina favoriter som kör riktigt hårt och agressivt:PARTY ARTY Billy Danze och Lil' Fame Freddie Foxxx Teflon Ill Bill (äldre grejerna) Keith Murray (fetaste adlibsen)
Onyx är väl givna kandidater!
Kolla bara
En av de fetaste låtarna som gjorts inom 90-tals hiphop, FEER SHEER!
http://myspace.com/BoodaBlezzin
Jag läste nånstans att Onyx ska släppa ny skiva snart.
Vore fett om soundet var som på All We Got Is Us-skivan... Men hört rykten om att dom bara gör club-bangers o love-songs nu... Men har svårt att tänka mig det... Fakta?
http://myspace.com/BoodaBlezzin
M.O.P. och Freddie Foxx är helt klart de första som dyker upp i skallen, sen har U-God från Wu-Tang gjort en del tunga låtar fyllda av agression exempelvis "Lay Down" och "Turbulence".
Keep CD alive
blaq poet utan tvekan
JONIS REST IN POWER
Producent
2008-07-11 17:02
Ill bill och sticky fingaz är dom fetaste!!
Ice Cube för 18 år sedan
Shuu
SvensktKaffe Gästbok kaggen är rätt aggressiv.. ska man skratta eller gråta?
Den hära Sutter Kain verkar vara en trevlig prick, nån som man bjuder på knytkalas helt enkelt.
han sitter i samma sandlåda som Vinnie Paz, Danny Diablo, Necro osv. IMO
While im whatching the leaves dance in the wind at dawn<br> the feeling is creeping down the spine like a chill and now youre gone<br>
Producent
2008-07-13 02:06
någon nämnde Bone Crusher....men ni glömde nämna hans låt som heter Sound The Horn och så finns en annan låt med han också som heter Southern Gorillas.......två agressiva låtar så in i helvete!!!!! =)
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
Om man vill höra lite real ass tampa gangsta hardcore agressiv rap, tanka Celph titled - The Gatalog a collection of chaos Skitskön collection, nästan alla tracks är aggro
Immortal Technique,Chino XL och madd maxxx är aggresiva på ett grymt sätt,speciellt IT har förmågan att ge mig gåshud