I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Young Bucks del på rider pt 2

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-07-06 21:23

Young Bucks del på rider pt 2

tyckte bara att de va kul att när man lyssnar på 30-sec snippets på iTunes store komemr Young Bucks vers direkt och han leverar dom här raderna som i dagsläget är ganska roliga

I'ma loyal n----- ,die behind mine
Even if 50 drop me I still wouldn't sign
You done lost yo' mind, bumped yo' head
Try to stop my shine but I got bread

bara jag som tycker det är kul med tankte på att han visade sej inte vara så loyal eller ha så mycket bread... lol

www.myspace.com/youngivy

tro mej, jag är skitduktig på att rappa

2008-07-06 21:49
Buck har ju snackat tidigare om att han är lojal typ i my interview, typ Am I loyal? Dr Dre can answer that for ya.. Handlade typ om att buck hade hoppat in och skyddat dre när han var nära på att bli stabbad har jag läst nånstans men vet inte säkert,.. Så lojal tycker jag då han verkar vara men sen om han var det mot fifty vet man väll inte..

2008-07-06 23:20
jo men de e ju d jag menar. snackar om i 50 o g-units fall eftersom det är sagt på deras skiva etc. plus att de e 50 han e skyldig pengar. känns nästan som om de va gjort med flit att de va det som spelades i 30 sekunders snippeten haha
www.myspace.com/youngivy<br>

2008-07-07 10:39
Han e fet anyway asså. Buck leverar alltid
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-07 16:50
klart han (va) grymmast i gunit om ma inte räknar med banks runt 2004, men jag tyckte bara detta va komiskt... aja. kanske va själv om det
www.myspace.com/youngivy<br>