Videos som skildrar hård verkliget, ghetton eller vad ni vill!
Har en stor fascination för hiphopvideos som visar upp lite gata på det där råa sättet. Det verkar ju vara fler som fascineras av sånt om man ser till antalet trådar som kommer upp här på whoa där man frågar om olika områdens farlighet och så! Har märkt att fransmännen är riktigt duktiga på att visa upp sina stora gäng och farliga områden i sina videos. Det har ju kommit många som fan genom hiphopens historia så det finns en rätt stor reserv att ta på. Så posta lite ghettovideos nu, var som helst ifrån! Jag börjar med två stycken från frankrike som jag nämnde ovan, "113 - Princes de la ville" och "mafia k1 fry - Pour ceux", den sista är så sjukt tung och hitintills den ultimata (ghetto)videon enligt mig. Sjukt tunga låtar med för övrigt! Okej, ShooT!
http://www.earforcefm.blogspot.com
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Toastare
2008-07-01 23:27
Jag skyller allt på Emma!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
I was raised in the ghetto, stayed in the ghetto Live life like rockstars cuz we bang heavy metal
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det borde finnas en regel mot att posta youtubelänkar utan att skriva en komentar eller vad det är för något. Booooring
Akon - Ghetto säga vad man vill om låten, men den är sjukt stilig och snyggt foto.
Hot Boyz - we on fire
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Redaktionen
2008-07-02 00:09
Kanske inte så hård men kul att se så många grymma rappare på samma gång..
niggaz want me to rhyme? $3,99!
Eftersom jag ändå inte läser så kan ni skit i mina så kallade regelförslag.Missuppfattade topic Här kommer dock med en odödlig klassiker som borde passa in.
Mobb deep - Shook ones pt 2
Youkmouth - Game ova. Tung låt.
Får inte glömma Gubb - Hundliv i den här topicen. Järntorget - andra lång, Soulja fo life!
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Toastare
2008-07-02 00:11
R0feman, sorry.. Mobb Deep-Survival of the fittest
Toastare
2008-07-02 00:14
Toastare
2008-07-02 00:20
Paris - The days of old (en grym låt för övrigt!)
Toastare
2008-07-02 00:22
Toastare
2008-07-02 00:24
Blackmoon - How many emcee's
Toastare
2008-07-02 00:33
grejen är ju att den mesta 93-96 hiphop videosen såg ju ut så där. Det är ÄR en hiphop video för mig. 24.00, Yo! MTV raps på tv:n... hörlurar för att inte väcka mamma och pappa. Spela in skiten på video. Har banden kvar, måste nog köpa en video bara för att se dem.
Sen kan vi ju gå över till westcoast rap:en också och får sjukt mycket ghettovidos också.. även om de inte är så där smutsigt som NY eller Paris projects!
a classic Special Ed - I got it made
Toastare
2008-07-02 00:36
Toastare
2008-07-02 00:41
Måste bara posta den för den är så grym... creme de la creme
D & D Allstars - 1, 2 pass it
Toastare
2008-07-02 01:00
Nu ska jag sova..
men drottningarna måste få lite plats!
Nonchalant - 5 o'clock in the morning
Bahamadia - 3 tha hard way
och till sist
Buckshot & 9th wonder - Hold it down
vilka härliga classics du kommer med BountyBoo :) youtube är jävla lyx egentligen
Scarface - My block (så jäkla bra!)
Pitch Black - It's all real
Nas - Made you look
The Diplomats Feat Master P - Bout it bout it
Killarmy - Feel It
Wu Tang Clan - C.R.E.A.M
Shyne - That's gangsta
chase the clouds away
Toastare
2008-07-02 01:09
freddez, samma samma :) Youtube är ju sån sjuk lyx så det finns inte. Jag tror inte riktigt jag fattat det än. Älskar det. Pitch Black - it's all real är ju bara så sjukt skön!
Många fina här! Tack till alla! Låtarna får mycket mer tyngd med en fet video som känns på riktigt. Att sitta och sippa på cristal och ha massa modeller runt sig rimmar ofta jävligt illa med vad rapparna egentligen vill få fram med sina texter och låtar. Tycker dock att de franska videos jag har sett känns mycket mer osminkat råa än de amerikanska. Hundslagsmål, skabbiga bilar och smutsiga quatre mille områden. Ingen som har några typ öststatsvideos att bjuda på? Vore gött att se! haha, GUBB - Hundliv, så jävla fet video! Alltid fascinerats som fan av den hehe.
Toastare
2008-07-02 15:15
Här får ni slovakisk ghetto hiphop från Bratislava
A.M.O - Bratislava
Toastare
2008-07-02 15:18
Mer Slovakisk hiphop från Brati, med betongförorten Petržalka i bakgrunden!
Drviva mensina - Môj svet
Eazy E - azy-E - Real Muthaphuckkin G's
"How'm I 'sposed to be positive when I don't see shit positive?"
Producent
2008-07-02 16:15
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
Daddy Yankee ft Snoop - Gangsta Zone
Enjoy!
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!
nationwide rip ridaz - nationwide rip ridaz (ala crips från south central, compton & watts på 90-talet ngn gång)
tim dog - fuck compton (bronx, ny)
fudge town mafia crips - 2 tees up
skottlossningar mitt under spider loc's video inspelning (compton, ca)
Naughty by nature - Ghetto bastard.
JOKEREN & L.O.C - GRAVØL (DANMARK)
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Aggro Berlin - Nach eigenen Regeln
CO' SANG - Int'o rione (HIPHOP DI NAPOLITANA) FET SOM FAN
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Den här är ganska ny, tror inte så många har sett den
PHD Poet & Hot Day (FLIPPIN')
(Blaq Poet från ScrewBall)
Immortal Technique - Peruvian Cocaine. Så förbannat jävla bra låt på alla sätt och vis.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
"who's callin' the shots? we hit that man first..."<br><br>Disatisfaction bring change
Wu-Tang - C.R.E.A.M.
Wu-Tang - Protect Ya Neck
Wu-Tang - Da Mystery of Chessboxin
Wu-Tang - Can It All Be So Simple
Wu-Tang - ...Ain't Nuthin To Fuck With
lite mer hårda grejer...
GZA - Cold World
AIG - Bronx War Stories
Shyheim - On & On
Raekwon - Incarcerated Scarfaces
Method Man - Bring The Pain
Familjen WU rappar ju jävligt mycket hoods i alla sina videos, men så var det ju andra tider back then!