I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"Nationalister" diskuterar hiphop!

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-07-14 21:59
empire, kool savas? .>

2008-07-15 13:28
nordisk.nu? ...jag saknar ord för hur blåst man kan vara.

kan inte nån hacka den jävla sidan bara? skriva att "sidan är permanent nedstängd på grund av att admins och mods numera ligger med sina släktingar på heltid"

2008-07-23 00:44
HAHAHAHA

Ni är sorgliga!!
Du kan aldrig förlora, bara ge upp

2008-07-23 01:04
Frågan är vilka som är dummare, de som hänger på den sidan för att de helt enkelt bara gillar Sverige som land och tror att de ska kunna hålla någorlunda vettiga diskussioner där, eller fjortisarna som inte kan skriva ett inlägg utan att skriva något nedlåtande om "negroiderna" som de förmodligen har noll erfarenhet av i verkliga livet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-23 03:46
Frågan är vilka som är dummare, de som hänger på den sidan för att de helt enkelt bara gillar Sverige som land och tror att de ska kunna hålla någorlunda vettiga diskussioner där, eller fjortisarna som inte kan skriva ett inlägg utan att skriva något nedlåtande om "negroiderna" som de förmodligen har noll erfarenhet av i verkliga livet.

De förra skulle jag inte något mycket emot, om inte deras patriotism alltid visade sig grundad på rasism. Det är ju bara Thule och sieg heil och skratta som grabbar i grupp som döljer sig bakom såna där forum. Undrar om de har försökt sig på en seriös lista på punkter om hur de vill förbättra Sverige som land? Iofs kanske man får sverigedemokraterna med den metoden, så då är det skit i alla fall.
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift

2008-07-23 12:13
Kan du förklara för mig på vilket vis man kan lyssna på så mycket neger musik som du gör och en då kallar du dig nationalist ? om det inta har gott upp för dig så har sunda nationalister något i mot neger musik därför att den i många fal kan ses som direkt svart kamp musik, den sprider oftast budskap om polis hat och knark och gynnar på något sätt inte vita individer.
Den musiken du pratar om bildades mer eller mindre helt utav svarta människor, många fall kan man se dom som Motståndsmän och svarta patrioter alltså fiender till sunda vita människor. Några av de största inom hip hoppen är ju direkt rasister det är ingen tvekan. Lyssna på pajasen tu Pac eller hur det stavas och hör vad han sjunger om. Bob Marley från reggaen är den största pundaren gud har skådat och så vidare.

Från användare fenix.
Notera särskrivningarna. Han kan inte vara mer än tretton år gammal.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-23 12:19
Bob marley är den största pundaren gud har skådat

Hade fan velat slappa upp den skitungen.
Plus att i stort sett alla, eller ialla fall en stor del av alla "nationalister" pundar som fan, käkat pix, snortar tjack dricker gobbe och inte att tala om den mängden sprit dom häller i sig, och där är det så jäävla coolt att va fullast, det är ju en stor anledning till varför dom är så loss. Så frågan är vilka det är som är mest pundare. Jävla dubbelmoral

2008-07-23 12:34
HAHA. Håller med Blaze_We

Dessutom så ogillar dom ju hyckleri på sidan. Se första sidan.

2008-07-23 13:08
Nordisk.nu-regler
• Angrepp på de nordiska folken och vår kultur accepteras inte.

Lmao

HMOR

2008-07-23 13:45
Dj_Josh P21

hahahaha :D

funderar på att bli medlem oo skapa en tråd om att jag är svart, svensk och nationalist och vill att alla vita svenskar ska ut ur sverige
Get Random!

2008-07-23 13:50
Länk till http://www.nordisk.nu/index.php?page=tavling

hoppas man får läsa dikterna!! xD
Get Random!

2008-07-23 14:12
soz för tripplepost, men det är helt sjukt när man ska regga sig.. man kan välja alla religoner utan Muslim/Islam och när man ska välja "mat" finns det typ, det ahmed lagar, "musik" finns inte hiphop, utan typ djungeltrummor... sick.. ;P
Get Random!

2008-07-23 14:28
SRY FÖR FYRA POST I RAD MEN!

jag blev livstidsbannad efter mindre än 5min .. för att jag länkade till hemsidan sverigemotrasism ...

You have been banned for the following reason:
Uppenbart skämt

Date the ban will be lifted: Aldrig
Get Random!

2008-07-23 15:06
"Den musiken du pratar om bildades mer eller mindre helt utav svarta människor, många fall kan man se dom som Motståndsmän och svarta patrioter alltså fiender till sunda vita människor. Några av de största inom hip hoppen är ju direkt rasister det är ingen tvekan. Lyssna på pajasen tu Pac eller hur det stavas och hör vad han sjunger om. Bob Marley från reggaen är den största pundaren gud har skådat och så vidare."

Haha njut! Vilken humor, direkt i din dator
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor

2008-07-24 15:42
det finns många nazister på whoa som lyssnar på hiphop..

inget nytt

2008-07-24 15:47
tycker många på whoa är värre...

dessa "nationalister" är åtminstånde rakt ut..

jag hatar neger musik...punkt slut

många av er är förvirrade och vet inte riktigt vad ni gör, tänker och skriver rasistiskt..
men lyssnar endå på hiphop, sitter och hatar på whoa hela dagarna och dick-rydar på andras kommentarer...'

hade hellre hängt med en rakt av rasist

2008-07-24 15:51
"Den musiken du pratar om bildades mer eller mindre helt utav svarta människor, många fall kan man se dom som Motståndsmän och svarta patrioter alltså fiender till sunda vita människor. Några av de största inom hip hoppen är ju direkt rasister det är ingen tvekan. Lyssna på pajasen tu Pac eller hur det stavas och hör vad han sjunger om. Bob Marley från reggaen är den största pundaren gud har skådat och så vidare."

lätt! hahahaha

fuckin classic
damn..de låter som något jag hade kunnat säga på flipp...

sunda vita människor

bob marley...jävla knark musik

2008-07-24 18:51
jag tycker deras konspirationsteorier om judar är roligast xD

2008-07-31 19:33
hahahahahahaha saknar ord helt o hållet
enda vägen till seger är att överleva när andra dör