Haha, fan vad underbar han är!
" If I forgot you, forgive me. It`s either a genuine mishap or i never liked you. "
Helt underbart, han hade inte kunnat replikera på ett bättre sätt än så! Jigga vs. Oasis 100-0
"I ain't haitin, I just heard better" J5
haha, så grymt härlig han är Jigga!
Genidrag? Att massakrera en underbar låt? Jaha...
whatone: Haha, sour grapes?
Sen är det ju klart han väljer deras mest kända låt att "massakrera". Hade ju inte fått samma effekt med (en i mina ögon mycket bättre, men mindre känd låt som) Cigarettes & Alcohol. Tror definitivt inte han menade att massakrera låten heller. Snarare show appreciation och vända andra kinden till. Det är ju win-win-win det här.
Hangaround
2008-06-29 13:21
haha, så bra gjort..snubben verkar ju ha ett sinne för humor.
aa svingrymt. skulle bara ha kunnat orden lite battre haha
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
Soul survivor: Hade inte "Champagne supernova" varit en mer passande låt? ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hehe ganska schysst. Vet inte riktigt hur det kan räknas som ett slag mot Noel att han framför en av hans låtar dock. Hade lika gärna kunnat vara en försoningsgest.
Har aldrig varit ett stort Oasis-fan men jag gillar fan Noel Gallagher. Han brukar vara med på Russel Brands radio program och han är fan en riktigt rolig, kvicktänkt snubbe.
Off topic men kul att se, två av mina favoriter inom sina respektive områden together at last:
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
haaaaahahaha jigga. tårarna kom, klockrent!
ses
Haha skönt gjort:)
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Aggro: Hahaha affeaffe: Klart det inte är ett "slag emot" Noel. Det är ju en öppen "I'm the bigger man"-gest.
Det var väl lite kul men verkligen inget speciellt.. "Genidrag" osv.. fan va lätt imponerade ni är. Hajjar inte riktigt varför detta var så stort ?
Coolt gjort, helt klart!
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Nä, ser inte heller storheten i detta. hade ju iofs vart rätt skönt om han faktiskt hade lärt sig låten och framfört den på ett ok sätt, men nu va det inte mkt att hurra över... Nu ska jag inte påstå att jag har full koll på Glastonbury, men trodde inte de brukar ha hiphop-akter där eller?
Wassenius: Nej, det brukar dom inte. Det var ju det som var upprinnelsen till hela grejen. Tror Beasties varit där dock.
Cypress Hill, De La soul m fl åxå, gubben Noel borde kamma sig. det där var svinroligt btw.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
om ni lyssnar typ 3:49 in, vad är det för gitarr-riff dom kör?
har det på tungan.. hjälp!
ses
AC/DC - back in black va?
Det är det AC/DC-breaket som Beasties lanserade på Rock Hard och som BDP använde på Dope Beat ett par år senare.
But to be fair, from what I’ve heard from Oasis fans that heard what Noel said, he was just trying to be funny and that his sense of humor always gets trampled on by the press… Saxat från nahright.com. Men visst är det stort av han. Verkligen en win win situation. Dock tråkigt att han inte ens läst texten innan. Oasis första skivor (fram till standing on a shoulder on giant) är odödliga klassiker. Deras senaste plattor är riktigt tråkiga. Fast det händer väl dom flesta som varit med i gamet ett tag inklusive hiphopare så som jigga och Wu tang, nu lär jag dock bli lynchad här på whoa. Undantaget är New Order som släppte Waiting for the sirens to call och överaskade en hel värld. Förvisso ingen ny blue monday men en platta långt över standard indieplatta
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Tycker Jay-Z är en av de väldigt få undantag som bekräftar regeln att en hiphopartist alltid är artistiskt död efter tredje skivan. Tvärtom tycker jag hans senaste är en av hans bästa någonsin.
hahaha fan va soft, skön grej att göra
www.twitter.com/mzamora036
man kan väl egentligen säga att jay-z kommit in i sin adnra andning efter att ha släppt skit skivor mellan 97 och 2000
Douglas: Håller med, förutoma tt jag skulle säga 98, för 97 kom Vol. I som enligt mig har ett helt gäng grymma låtar.
Hehe som sagt, vända andra kinden till! Helt rätt av Jigga! Nu har han ju bara breddat sin publik ännu mer!
At the gates of Eternity...
har noell uttalat sig efter Jiggas spelning ? ganska skönt gjort för övrigt
SKU - SKU - SKULASON!
Producent
2008-07-01 01:46
Skönaste. Hela publiken sjöng med. Det är som ett anthem för great brittain. Jag hade gillat ännu mer om Jigga körde "live forever". Synd att han inte gjorde nånting sånt här mer "personligt" i sverige.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Ja han kunde ju dragit "flickorna på TV två" eller nån annan av våra mest folkkära hits...
haha klockren
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Vi får väll tacka denna helsköna mans barn för att Jay-Z kom...
Det var ganska pinsamt ja :)
Look with your own eyes - See with your own mind