Hiphop till klubben
Yeees whoa jag behöver eran hjälp att droppa tunga hiphoplåtar som passar att spela ute på klubben. helst inget segt utan mer party stämning. droppa artist namn och låtnamn, och om ni vet vart man kan köpa det på vinyl så berätta gärna det också är ni snälla. tack på förhand
va for slags klubb? ska de va varsta commercial hiphopo dylikt (a la T-Pain, Rick Ross, etc) eller tungt som M.O.B. typ?
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
Ramdom klubb. nej inte sånt som spelar nonstop på tv om det inte är nått riktigt fett. men party hiphop som går att dansa till
då kan jag inte hjalpa till. lyssnar endast på soulja boy och lil jon
wutang . protect your neck funkade bra på sweat =P
"Its a struggle, but a beautiful struggle....." // Talib Kweli
Blahzay Blahzay: Is This Good For Your Club?
And underground rappers like to chill at the club too I wanna get buzzed, bet drunk and get crunk Blu & Exile - First things first
Would I shit you? You're my favourite turd.
eMC - Git Some (feat. Sean Price) var den första jag tänkte på.
Beat the odds like an abusive freak show owner
tycker att det har inte kan ga fel:
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
isofu klockrent val. tycker att om man går tillbaks till tex this is how we do it med montell jordan (fast d e RnB) funkar d oxå. ante up med MOP oxå.
ngn fet busta rhymes ? light your ass on fire ? kanske ngn NERD (neptunes) tex "am i high". fast hela deras senaste album är fett , seeing sounds !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
srry , am i high kommre inte från seeing sound :P , den kmr från " in search of ... " my bad =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Även dom här, speciellt den andra:
Would I shit you? You're my favourite turd.
DJ Khaled Feat. Rick Ross, Trick Daddy, Plies, Lil Wayne, Lil Boosie & Akon - Out Here Grindin
Dont get high on Drugs, Get high on Hugs!
kolla Rising Down-plattan med The Roots
Stop screamin, you know the demon said it's best to die And even if Jehovah Witness, bet he'll never testify, D'Evils...
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
tack för alla svar, ska gå igenom dom snarast. keep on dropin
Pete Rock: Warzone feat. Dead Prez
Finsta Bundy - Keep Me svänger som fan.
Om man vill få varenda crib walker att äga dansgolvet är Kurupt - C-Walk ett förslag Om vi däremot vill kicka lite old school funkar alltid Grandmaster Flash - the message Eeeeeeeller...om vi vill helt enkelt bara få varenda tjej på upp på dansgolvet så är det bara att kicka något i stil med ...tjaaow....N.E.R.D. - Everyone Nose (Rmx) feat CRS and Pusha T kanske?
JKIBMM
Digital Underground - Humty Dance Skulle kickstarta även en fest för blackmetalfans!
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
CNN-Invincible
House Of Pain - Jump Around Jay-z - Big pimpin Camron - Oh Boy Eric B & Rakim - I Know You Got Soul Audio Two- Top Billin Ja Rule - Clap Back M.O.P - Ante Up
Redman - Let's get dirty Busta Rhymes -Touch It
Dr. Dre - The Next Episode ft. Snoop Dogg såklart
Jag ligger i soffan och dricker min vodka // Tills den är borta och spliffen har slocknat //
naughty by nature - hiphop hooray freetyle fellowship - hot potato dr dre - nuthin but a g thang de la soul - oooh dj kool - let me clean my throat ll cool j - rock the bells run dmc - peter piper a tribe called quest - bonia applebum cypress hill - insane in the brain epmd - headbanger lords of the underground - funky child snoop dogg - what´s my name mop - ante up krs one - sound of da police dj sleepy feat rusiak - in this cold world odb - gotcha money beasty boys - girls house of pain - jump arround finns att köpa på vax hit o dit (;
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
Ghostface killa's charlie brown (dj mehdi remix) e grymmt hoppig :)
Dr Dre & Snoop - Still D.R.E. Cypress Hill - Insane in the brain Cypress Hill - Latin Thugs D12 - Purple Pills Dead Prez - Hip hop Dilated Peoples - Kindness for weakness Fattaru - Mina Hundar