I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[LJUD] Ice-T talar sanning.

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-06-26 23:29
Första 50 sek på Ts nya video var vettiga, men sen så spårade skiten ur. Sen så har allt bara blivit apeshit.
You remind me of school on a Sunday, No class
/Pick It Up- Redman

2008-06-26 23:50
Trodde inte att jag kunde ogilla kanye mer än vad jag gjorde men det uttalandet måste få något slags pris.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-26 23:53
Hehe, finns liksom ingen att heja på här, Ice-T är ett pinsamt fossil och Soulja Boy är wack.
Manager

2008-06-27 00:05
kanyes uttalande är det bästa på mycket länge och jag fick verkligen mer respekt för honom efter jag läste det..

"ain’t no fuckin’ rules to this shit and that’s what real hip hop is to me."

"A bunch of wannabe keep it real rappers that ain’t even relevant, recycling samples trying to act like it’s 96 again and all they do is hate on new shit?"

årets citat..
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2008-06-27 03:24
That song was so dope cause everything he said had a hidden meaning… that’s Nas level shit… he just put it over some steel drums which is also some Nas shit if you had the 2nd album cassette with the bonus track “Silent Murder” on it.

I rest my case
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-27 08:09
recycling samples

I detta område ska kanye aldrig uttala sig