Shawty Lo Äger T.I.
haha.. fan.. shawty lo gör verkligen narr av T.I. =P skitkul
Vila I Frid Tony Snow
Hehe fniss, blir nästan lite inspirerad till att sätta mig ner och skriva pga detta bus
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
T.I. > Laffy Taffy-mongot.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
shawty lo har aldrig hört honom förrut , Och nu vill jag aldrig mer lyssna på han igen. Värdelöst hypeförsök när hans skiva släpps... finns en video där T.I pratar om denna grej också ...
shawty whoooo??
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
shawty whoooo?? shawty hoe...ops I meant to say shawty lo
Hehe. TI har redan blivit ägd av många ;).
Nöjd P22 , hoppas du inte menar Lill Flip
ABOOOW VA AEGD... SHIIIEE½!!
..
TIs skratt = Shawty Lo ägd.
"if this person dont mention my name i will just die" hahaha, Shawty Hoe, så desperat efter uppmärksamhet.
Wirr:Jo, och även Ludacris.
"So please stay Off the T.I.P. of my dick" Den var faktiskt rätt mord.
Nöjd: Okej lill flip grejen var en riktigt bra beef.. Men Ludacris grejen är löjligt att säga att någon förlorade eller vann:S T.I la sin vers på låten först , Sen fick Luda lägga sin riktad mot T.I. Men dom squshade ju den direkt efter, den skulle aldrig ens ha kommit ut sägs det. Men Lill Flip grejen kan ni se i beef filmen 3 , även ludacris grejen.
Vad var det med den där gamla bilden på T.I.? Förstod inte riktigt hela grejen
http://duckdown82.tumblr.com/
duckdown X25 Vad var det med den där gamla bilden på T.I.? Förstod inte riktigt hela grejen joo men shawty Lo tar fram T.I's gamla skolfoto och säger typ "T.I went to riverdale high school and that's like 30 miles from bankhead, T.I where are you really from? you ain't from bankhead yada yada yada" asså är shawty lo helt dum eller? så han menar att T.I. inte är ifrån bankhead för att hans gymnasium var 4 mil (ungefär) därifrån hahaha.
ursäkta men Shawty Lo försöker bara få lite hype, han är inte mer värd än snubbar i audio forumet som dissar kaggen för att få hype.
seriöst han är patetisk, T.I. gör ju så jävla rätt i interviewn med sway att bara skratta åt Lo.
T.I är och förblir kungen av södern. om ni inte vet vad jag menar med det så lyssna på Pimp C när han förklarar det.
/Nick K of RawTalent
Nick-K P16 .. till skillnad från "rappare" på audio forumet så tjänar shawty lo pengar på det han gör, det är antagligen därför han rappar,, och när du säger att T.I. är kungen av södern så måste jag bara påpeka att t.i. har varken sålt mest eller fått tillräckligt med hype för att vara nån "king of the south", kungen av södern är isåfall Master P ... och det verkar som att många missupfattar hela shawty lo grejjen.. shawty använder sig av humor för att dissa istället för att göra någon hård diss till sin rival..och bevisar att t.i. inte kommer från bankhead.. jag skiter i vilket men jag tycker att shawty verkar vara en varm och god människa som använder sig av lite publicity stunts för att förbättra sin karriär..
Vila I Frid Tony Snow
ter-g2 sure, jag menar jag kan inte blaima honom, jag hade definitivt gjort samma sak som Lo.
Men jag hoppas att du skojjar när du säger att Master P är kungen av södern haha, hans tid är ute nu tyvär. och när jag läser det du skriver så tar jag för givet att du inte hörde Pimp C's förklaring till "king of the south" grejjen.
Och vad menar du att T.I inte fått tillräcklig hype för att vara det? han är en utav de största idag.
shawty använder sig av humor för att dissa istället för att göra någon hård diss till sin rival..och bevisar att t.i. inte kommer från bankhead..vadå humor? kom igen nu förfan! han blev lack för att han inte kunde gästa T.I. och nu hittar han på lögner om att T.I. inte kommer från Bankhead vilket är ren bullshit.
"äger" är ett riktigt ghettoord. gilla inte detta ett dugg
Kungen av södern är bun b eller scarface, punkt slut.
Wirr: Tycke ludacris la en bra diss vers. Och med "get crunk" och "Fuck that nigga" så tyckte jag att Lil flip och Z-ro dödade han rätt rejält. Dock är TI en duktig rappare.. det bortser jag inte ifrån.
Nöjd p22 : Fortfarande tycker jag att lill flip inte har något att säga, För när Lill Flip frågar publiken på hans egna show whos the king of the south för han säger själv att han är det på den tiden , Så skriker publiken T.I , Och det är medans T.I sitter i fängelse
jävla tönt!
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Wirr: Jag säger bara vad jag tycker.. Jag tycker, och jag vet att många tycker det, att lil flip är mer "King of the south" än TI. Sen vet jag inget om den där spelningen.. Jag tycker dock att TI är pinsam i Beef 3, Men han är en grym rappare, helt klart!
Wirr: Jag säger bara vad jag tycker.. Jag tycker, och jag vet att många tycker det, att lil flip är mer "King of the south" än TI. Jag är lite nyfiken på det där...kan du förklara ingående för mig hur Lil Flip är mer "King of the south" än T.I.
Nick: För alla år han hållit på, alla klassiker han släppt, sen utnämde Dj screw han till det.
DJ screw är död och om han skulle ha levt, varför skulle han bestämmt vem som är vad? tycker du att flips låtar är klassiker? knappast. sen är han är inte skön att lyssna på enligt mitt tycke men men...
Nick: han har släppt klassiska skivor, ja.
Sen är det min åsikt, inte din. deal with it. Nu blire fotboll och bärs.
nöjd p22 äh bara våra åsikter som krigar mot varrandra skitsamma =) Jo fotboll nu!
-98 -99 -00 Var Lil Flip Houstons Tupac han hade sålt guld och platina innan Ti gjorde sin första skiva
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Please Pay attention to this part of the bull One time got robbed got shot got shooked Got a job started rhymin came up with a hook Got a chain n some tats came up with a look Went and made it here Workin talk tough in a bull Fuck the image and perception they never tough as they look
"Nigga, now how you gon try to charge Z-Ro Twenty grand, for a mo'fucking verse" Det ända som behövdes, behöver inte ens posta en vers, TI skämde ut sig.
lil flip the freestyle king Ti king of the south Slim thug the boss Zro the don utrett och klart
Då måste det betyda att Scarface är gud?