Big j feat clipse -soldiers ride??? det absolut sämsta i hela världen.
.nånsin inget kan va sämre. fattar inte hur kan detta va möjligt? man blir fan mörkrädd sover med lampan på inatt.
nej de va inte särskilt bra. men sök på 9th ward i forumet. de va verkligen katastrof ja svär
Fuck karma, I don't need karma!
Är du seriös? Kolla Soulja Boy - Donk som jag la upp nyss, den är hundra gånger sämre.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Har inte lyssnat på låten för youtube cpar på min dator för tillfället men i övrigt så tycker jag clipse har en helt okej reportar. Wamp wamp!
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
det jag menade va: Hur är låten om man gemför med deras andra saker? Så jävla mycket sämre?
jag får damp på den amerikanska hiphopscenen nowdays :/
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
denna va fan fet va fan snackar ni om haha
james bong
tyckte den var keff men inte utmarkande dalig. Betydligt battre an mycket av kaffesumpen som spelas nu pa radio och mtv just nu.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
hata inte på Pusha T. Den fete mannen var dock extremt dålig.
"I'll get the mexicans to fuck up Xzibit again if he don't pimp my ride" - Celph Titled
haha big j represent.
Slick Alex - Mainstream is Everything "Rape is no laughing matter, unless you're doing it to a clown"
Den va ju tung! som nån sa kolla den 9th ward låten, DET VA DÅLIGT
då är denna fane mig värre
JKIBMM
ja mena....han låter som en robot med halsfluss....
JKIBMM
tycker iofs att clipse var riktigt tunga i den här låten. Långt ifrån det värsta som är ute nu. Jag diggar clipse som fan, även re-upgang och we got it 4 cheap plattorna är feta. Mycket är proddat av Neptunes hur det är med den här låten vet jag inte
mena såklart den feta snubben. trodde det var ganska självklart. hur han fåt gö låt med clipse förstår jag INTE?
Det här är riktigt dåligt:
hahahaha den tjocka var så JÄVLA dålig
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
hahaha sättet han säger "we do it real biig, move bricks, and then we take trips".. alltså.. hahahahahahahahaha h
inget mot sättet han säger i keep it gansta man, get it ? im a gansta maaaan. och sen skrattar åt sin egen fyndighet.
haha, nä men det är lite för givet.. men ja, man hör och ser verkligen att han tror att han jävlat nailed it med den slutraden. fan vilken otrolig sopa, finns det något mer med honom att höra?
dirtyfist: hahahaha fyfan ruskigt javla daligt. helt sinnesjukt att sant saljer, vart ar vi pa vag egentligen?
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
blev sugen på att hörda dem dära 9th ward nu,men kan inte hitta? den där med videon med brudarna var den sämsta låten jag sett,jag säger sätt för jag kan inte säga hört för jag hör inte ett ord av vad han säger.
Den som försöker förneka att Clipse inte levererat heat senaste taget är rent efterbliven. För det första är låten jävligt gammal och Pusha räddar skiten. Big J är otroligt värdelös men uppenbarligen haft pengar till att betala Clipse för en feat. Lyssna på Hell Hath No Fury och WGIFC3 bara.
dirtyfist P77 ditt bidrag vann! helt klart en av det värre låtarna man hört :)
JKIBMM
haha gucci mane är så satans pissdålig. videon klarade jag mig dock igenom utan problem.....
haha word
Hoppas han gästar på detox
reh dogg har, förutom att skapa ett par oförglömliga låtar, verkligen lyckats med sin hemsida. http://www.rehdogg.com/
meh!
la si och så mycket på mina kläder, who gives a fuck?
så jävla fattigt asså....hur fan bär dom sig åt egentligen!?
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
haha ja dem var fan dåliga -. reh dogg e ju ett kul skämt iaf.
clipse stabila, big j ett skämt vafan..
Big j sög hårt. Men Pusha T är fan sjukt grym.. orka hata.
Förutom att Reh-dogg va på skoj så tyckte jag att alla låtarna va ganska feta.. Gucci Mane e ju hur tung som helst, även om denna låten va sådär(videon gjorde susen dock:))
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Worst of-tråden, finns det något liknande tro? Garvar ju arslet av mig åt alla roliga låtar. Och exemplen i denna tråd bevisade ju att det finns ett helt hav av sämre skit. Den stora frågan är väl hur fan han Big J fick med sig clipse på denna. Men jag tror ändå svaret är ganska självklart, CREAM! Fred ut
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!