I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nate Dogg död? [edit: falskt rykte]

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-05-13 19:52

Nate Dogg död? [edit: falskt rykte]

Jag var inne på sidan SOHH.com´s forum och såg att någon hade gjort en tråd om det.
På hemsidan www.mediatakeout.com så står följande;

"May 13, 2008. MediaTakeOut.com is sad to report to you that Nathaniel Dawayne Hale AKA rapper Nate Dogg passed away earlier today. The cause of death is, so far, not known.

Nate had been struggling with health issues for some time. In Decmeber, the 38 year old rapper suffered from a stroke.

Our condolences got out to Nate's family and friends..."

...följt av massa personer som skriver R.I.P osv.

Jag har ingen aning om hur mycket man kan lita på sidan, och förhoppningsvis så är det bara bullshit då det hade varit en hemskt stor förlust för hiphopen om det är sant att Nate har gått bort.

Någon som vet något mer?

(Inlägget ändrat av Oracle 2008-05-14 01:09:09)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-13 20:01
Det hade varit jävla mycket större uppståndelse om det var sant. När han fick stroke stod det ju t.o.m. på Aftonbladet..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2008-05-13 20:03
Jo, men det kan ju vara så att folk precis har fått reda på det och Aftonbladet inte har hunnit snappa upp det än.
"yeah it's been confirmed. RIP LIL GHETTO BOY" lyder en av kommentarerna på SOHH.
Jag hoppas verkligen inte att det är sant.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-13 20:10
Det är inte sant. Rent skitsnack

"THIS IS NATHANIEL DWAYNE HALE AND I AINT DEAD, BUT IF I EVER FIND THE PERSON WHO HACKED MY PAGE THEY WILL BE!!!!! ONCE AGAIN NATE DOGG AINT DEAD!!!!!!! IM SMOKIN A FAT ASS KUSH JOINT RIGHT NOW!!!!!!"

Källa:allhiphop.com

2008-05-13 20:16
guuuud vilket lättnad att läsa ditt inlägg mannen grabbutd.
Fuck karma, I don't need karma!

2008-05-13 20:23
det där uttalandet är ju ca ett år gammalt så..

2008-05-13 20:25
snacka med han nyss. det är lugnt
Lord forgive me for my sins. And I will forgive you for yours.

2008-05-13 21:35
är det bara jag som tycker nate dogg är kass, jag hade inte saknat honom direkt.
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.

2008-05-13 22:21
industri, gå göm dig fan.
många låtar skulle inte vara samma utan hans röst på dom.. han har varit med i gamet i över 15 år nu.
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!

2008-05-13 23:40
direkt bekräftat ifrån Kurupt han är inte död...

Låt bli tråden och onödiga spekulationer

thank you!

2008-05-13 23:45
"THIS IS NATHANIEL DWAYNE HALE AND I AINT DEAD, BUT IF I EVER FIND THE PERSON WHO HACKED MY PAGE THEY WILL BE!!!!! ONCE AGAIN NATE DOGG AINT DEAD!!!!!!! IM SMOKIN A FAT ASS KUSH JOINT RIGHT NOW!!!!!!"

haha skönt uttalande...

2008-05-14 00:19
Industrigatan

Du skojar eller hur? finns ingen som kan lägga hooks som han gör, han är fortfarande bäst på det.
och vem fan är du?

2008-05-14 01:46
det är synd att hans självbetitlade album aldrig kom ut (kom dock lite promos vilket jag lyckats fixa ett ex av) och att det inte kommit någon skiva efter det heller.
känns som det är dags för ett Nate album snart.

2008-05-14 01:56
lumilicious, haha det är väl logiskt att många låtar (alla låtar) inte skulle vara samma utan hans röst... :)

remy, snubben borde satsa på rnb
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.

2008-05-14 02:20
Hur kan man ljuga om en sån sak, borde ju vara måttligt straffbart

2008-05-14 02:24
än en gång industrigatan, gå göm dig
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!

2008-05-14 13:48
Kan han inte bara komma tillbaka allready så Akon och T-Pain kan gå och lägga sig..

2008-05-14 14:18
älskar att alla rappare alltid SKRIVER MED CAPS LOCK OCH MASSA UTROPSTECKEN ÄVEN OM DOM INTE SKRIVER NÅGOT ARGT!!!!!!!!!
 http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci

2008-05-14 21:12
LumiLicious

Be Nate skicka lite pengar till ditt nya usa-paradis

2008-05-14 22:16

Hahahahahaaha, gotta love him <3

"... and I get more ass than a toiletseat"

Fan vad ledsen jag var tills jag fick se bekräftelse på att han inte är död :o
I'm out!

2008-05-15 01:23
industri, nervoza ha ;)