I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hiphop att dansa till

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-05-12 02:33

Hiphop att dansa till

Så jag ska spela musik på ett ställe snart. Så jag tänka kolla om folk har lite tips på bra hiphop som man kan dansa till. Jag har massa redan, men är alltid öppen för nytt. Soo, hit me! Även reggae, baile-funk, grime, dubstep - whatever.. om ni har nåt bra tips.

DJ

2008-05-12 10:13
Showbiz & AG: ´Soul Clap´
Pete Rock & CL Smooth: ´The Creator´

2008-05-12 11:02
Audio Two - Top Billin
Big Daddy Kane - Set it Off
LL Cool J - Can't Liuve Without my radio
Eric B & Rakim - Eric B for President osv osv..
..

2008-05-12 17:22
I know you got soul är det du söker min vän

2008-05-12 20:09
Grejen är att stället inte är inriktat på hiphop, utan det är mer en vanlig klubb. Så folket som går dit går inte dit för att lyssa på bra musik. I know you got soul funkar ju bra, men de andra vet jag inte om "vanligt" folk skulle släppa loss till.. Tack ändå!
DJ

2008-05-12 20:52
OK, då får du väl spela Timbaland som alla andra...zzzzzzzzzz

2008-05-12 22:22
OK, då får du väl spela Timbaland som alla andra...zzzzzzzzzz

Precis -_-

Eller så tar du bara lite musik med ett fett beat och hjärndöd text, det uppskattas mest av allmänheten har jag märkt... ett tips Soulja Boy - Crank dat

Sorgligt, men faktiskt sant.

2008-05-12 22:47
Ta fram hela jävla Chronic 01 !

I know you got soul, sjukt fet skön !
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2008-05-13 17:18
haha värst vad alla ska vara äkta nu... självklart finns de bra klubbmusik;

sen kan du köra med wayne-lollipop och några andra säkra kort
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-13 21:46
Kom på två föresten:
Pop bottles - Birdman & Lil Wayne
Alla som inte dansar - Maskinen

Som sagt, hjärndöd musik gillar folk överlag tyvärr ;)

Sen finns ju:
Ante up - M.O.P

Sjukt jävla drag i den, så kanske inte passar direkt, men ändå :)

2008-05-14 12:22
Checka www.mzhiphop.com Där finns det bara hiphop/ R&B som man kan dansa till!
The Greatest Story Never Told....

2008-05-14 12:41
Min sambo gillar inte lika mycket hiphop som jag men hon dansar ALLTID till Pitbull.

Här är kommande singeln (tror jag) från nya skivan.
The Anthem - Pitbull feat. Lil Jon Ligger på ett sånt där, klubb beat, kan funka.

Pitbull Bojangles Remix feat Lil Jon and Ying Yang Twins (Kanske kan vara "lite för mycket, men här hemma funkar det"

DJ Laz Feat. Pitbull & Flo Rida Move Shake & Drop (Remix) (Lite som första, ligger på Bennazis "satisfaction" beat.

osv osv osv. Finns hur mycket som helst.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-05-14 13:16
Showbiz and Ag? Eric B and Rakim? Big Daddy Kane? LOL