dr. dres lögner
i en ny intervju med dr. dre i en tidsskrift jag läste på jobbet(jobbar i en kiosk, så läser en hel del tidsskrifter), påstod dr. dre att han varit aktiv som producent i snart fem år. jag tyckte mig minnas att ha lyssnat på honom längre än så, och efter vissa efterforskningar kom jag fram till att han också varit producent MYCKET längre än han påstod i intervjun. vet någon om dr. dre brukar ljuga om saker i intervjuer? berätta gärna om andra valser den gode doktorn dragit!
PEACE
big deal..
www.RekFoto.se
Han kanske menade att han varit producent på heltid i 5 år? Men vad vet jag..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dumboleifi: vet du vad dre hade för halvtidsjobb under tiden han inte var producent på heltid???
PEACE
Vad spelar det för roll? //Pz
dr dre ljuger om att han har fru och barn. tupac sa att han var bög och så är det. fast han är ju bra för att va bög ändå
njut
"vet du vad dre hade för halvtidsjobb under tiden han inte var producent på heltid???" McDonalds? Hooters? Whogivesafuck? Hela denna tråden känns så JKIBMM.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
han kan ju mena att han lagt rapen åt sidan och därmed enbart jobbat som producent i 5 år nu. tror inte han skulle försöka påstå att han började producera efter att båda hans album kommit ut
Fiyah: Det var precis det han gjorde dock! Dre brukar alltid formulera sig väl och min läsförståelse är utmärkt, så jag tror knappast det hela är något missförstånd. Dre ljög mig och alla andra som läste intervjun rakt upp i ansiktet. Har inte tidningen här just nu, men det var något i den här stilen: "Yeah, the first time I ever produced was... I think five years ago." :S
PEACE
Sen_AP. det kan inte vara en gammal inervju de återanvänt då? eller bara att han är felciterad
då måste det vara väldigt gaaaaaammal intervju.
http://soundsof051.com/
Varför skulle dom fråga om Detox i en gammal intervju?
PEACE
om den handlar om Detox bör det ju vara att han började producera till den skivan för 5 år sedan. svårt att veta då jag inte läst intervjun iof
Han kanske ansåg att han tidigare varit en "beatmaker" och blev sedan producent?
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
eller så kanske han ljuger helt enkelt.
njut
och vad skulle vara meningen med en sån lögn?
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
tror nån behöver beställa en tid hos synsam
det var väl eazy som sa att han va bhög
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
Haha, det är ju ganska uppenbart att trådskaparen antingen är trög och har missförstått någonting, läst en tidning från typ 1989, eller bara sitter och ljuger för att provocera. Varför skulle han ljuga om hur länge han har varit producent? Han har varit en världskänd producent i snart tjugo år, det finns ingen som inte vet om det. Det här är ju praktexempel på en sån där tråd som borde raderas lika fort som den skapades
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Haha, fan vad den här tråden är FAIL...
Sen_AP - Vilken blaska var det du läste intervjun i? 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
alternativt en feklskrivning av journalisten? haha "dre ljög oss alla upp i ansiktet" underbart
Detta är min forumsignatur
Haha Klart att han menar att han tagit det till da next level.. PR muthafuckas and its workin:)
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Riktig fail soul survivor... den är sjukt onödig.. wow vilken lögn jag pissar nästan på mig av upphetsning över den smaskiga nyhet...fyfan asså jävligt besviken assså for real o så shiet stay gangsta fo shizzle
du har ju fatta fel, hur skulle han kunna ljuga om att han började producera för 5 år sen när han var den som var fanbäraren för g funk soundet på väst kusten under 90 talet? han har ju inte direkt proddat plattor som gått under radarn heller.
Har inte han sagt ett antal gånger att hans skiva "detox" eller vad fan den heter ska komma ut osv sen blir det aldrig
Jo, ungefär 100 gånger.
ja det är synd att Detox inte kom när den skulle vara en hiphop-opera i 5.1 surround sound
Så det blit alltså ingen detox i år eller?
han påstog nog att han har producerat Detox i 5 år? skulle kunna stämma. annars är det ju knappast en lögn att han vart aktiv som producent i 5 år.
Om han varit aktiv producent i 5 år, vad var han då när the chronic kom och doggystyle?
Jag menar han proddade hela snoops doggystyle så konstigt att han inte var "aktiv" då?
jo han måste ju ha menat att han började prodda detox för fem år sen, och som sagt, vilken tidning??
HMOR
Känns mer som att tidningen fuckat upp, du missförstått eller...ja, finns egentligen inga fler alternativ.
•pave paradise•
roligaste tråden på mkt mkt länge. Kanske sen den där om snubben som försökte mörda soulja boy(sten på bussen hahaha) eller 50's snatchade kedja. Vet inte riktigt kul iaf!
Haha fy fan va besviken jag blev nu. På trådnamnet lät de typ som att de skulle ha kommit fram att Dr. Dre inte alls var från Compton och egentligen växte upp hos en rik familj i ett villaområde.
If a war is holy, wat does den di anholy stand for!?
Producent
2008-05-08 11:44
lätt onödig fråga. lätt en dum jävla frågeställning. dre proddade eazy-e's första platta och n.w.a plattorna och har producerat sig fram till idag. lägg ihop 1-1 vafan. klart att folk tycker folk är idioter på whoa.
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
Producent
2008-05-08 12:07
Detta var ba onödigt... historien om Akon's lögner va mera trovärdigt och baserat på fakta. Dr. Dre har varit "the shit" sedan 1984 då hans grupp World Class Wreckin' Cru releasade deras debut-singel. Och om att han skulle va bög e ba bullshit, då hans son e rapparen Hood Surgeon!!! Peace.//A2K (Wize Guyz)
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
A2K P22 nej för det är ju helt omöjligt att ha sex med en kvinna och skaffa barn om man är homosexuell...det har ju aldrig hänt!
Orka typ runka och inseminera en brud om man är Dr Dre dock
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
I BEEN IS THE GAME FOR 20 YEARS MAKIN RAP TUNES - up in smoke tour
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Men är det inte bara en enkel misprint då?
//Like i would carE\\
Klingon P22 syftade snarare på att många homosexuella lever ett helt "vanligt" familjeliv i många år innan dom kommer ut (alternativt kommer dom aldrig öppet ut som homosexuella). varför skulle det inte kunna gälla dr.dre? rent statistiskt så bör det rimligtvis vara rätt många kända rappare som är homosexuella...av förklarliga skäl går man inte ut med det när hiphopen i största allmänhet är väldigt homofobisk.
Jag har en del fakta om Dre's logner, t ex vet ni att han inte proddade California Love med 2pac och att det var forra Death Row artisten J-Flexx som var hans Ghost Writer och Ghost Producer pa valdigt manga hits, en del av dom ar Cali Love, Keep They Heads Ringin och aven Natural Born Killaz. Dre blev aven stamd av J-Flexx for det och Flexx vann i ratten. Dre ar en av dom besta producenterna i min mening, men samtidigt so e han kand for att sno credit fran vissa tracks som han inte ens var med o prodda.... Eminem sa oxa att Dre inte proddade valdigt mycket pa The Slim Shady LP eller The Marshal Mathers LP heller i en intervju jag sag for lange sen med Eminem. Men i kontraktet stod det att Dre skulle fa all credit o det fick han oxa.....
SUPPORT MR. LOCO<br>WWW.MYSPACE.COM/MRLOCO
att det innom hiphop inte görs någon skillnad på beatmakare & producent har gett upphov till viss förvirring och anklagelser om stölder av "äran" för att producerat vissa spår.
innnan kanske han kallade sig rappare eller liknande......
ni e ju för sköna. det e ju rappen i t.ex. still dre han är känd för
njut
Haha, känd för rappen, hahahaha... that made my day.