Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hehe Africa, they be on some ill shit, haha, sick att springa upp sådär på scenen och snatcha hans kedja, ^^
sick med tanke på vad den kedjan lär ha kostat hahahah, fann det sjukt underhållande!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha jävlar
SKU - SKU - SKULASON!
Beatboxare
2008-05-05 12:05
Stålarna han får för den kedjan skulle han säkert kunna försörja en hel by med krubb i femtio bast så det är fan inte mer än rätt. Men han köper väl horse för stålarsarna men jag tycker ändå att det är lite lustigt att 50 åker till ett U-Land med en 50 tusendollars(?) kedja o blir rippad på den. Back to the roots.
/KG BOOM
Det jag vill veta är om han lyckades ta tillbaka den eller inte. Har läst lite här och där och ser att folk säger att han blev av med den eller att han lyckades ta tillbaka den. Det som jag tycker är kul är att Fat Joe, Henchman, Game ect inte lyckas plocka 50 men en random (?) snubbe i Africa lyckas ta sig förbi 50's vakter och sno hans kedja!.
Han får skylla sig själv!
Det som jag tycker är kul är att Fat Joe, Henchman, Game ect inte lyckas plocka 50 - Huh? Om dom hade velat/vågat "plocka" Curtis så hade dom gjort det för längesen, och vice versa... Du förstår väll ändå att alla hot dom ropar ut verkligen inte kommer ske i verkligheten?
Fan snackar du om. Att 50 betalar en jävla massa pengar på säkerhet, att en av game's snubbar blev skjuten i benet, att nån/några började skjuta yayos morsa hus som en varning är inte verkligt för dig. Är det när någon dör som är verkligt för dig?
Statsminister P21 Men det förstår du väll att dom hade kunnat mörda 50 om dom ville?
Så jag förstår inte vart du ville komma med din kommentar, du behöver inte bli arg man...
Aja, let it go!
finns det mer videos ifrån denna händelse?
Välkommen till Afrika. Om 50 kommer dit och tror att han är i ett vanligt ghetto samhälle i usa så tror han långt ifrån fel. detta är dubbelt om inte 100gånger värre än något ställe i usa. Han gick runt med en 50.000dollar kedja runt halsen , och killen som rånade honom såg en chans att ge sin familj mat för kanske resten av livet. All props till killen som rånade honom, 50 har råd med en ny kedja ska ni nog se. Välkommen till Afrika där djungels regler räknas.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Han som tog kedjan heter Bruno Carvalho och han blev överlämnad av sina föräldrar igår.
Källa
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
jag låter nån annan påpeka felformuleringen i ovanstående inlägg. Det jag helst vill se nu är 50's kommentar på det hela :D
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Fan vad imponerande av föräldrarna att lämmna över honom, sjukt att det finns så bra folk i världen. Trots att dom antagligen skulle kunna leva gott på kedjan resten av livet om dom sålde den så gör dom det "rätta" lixom.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Jag tror 50 kommer få skit i beefs och liknande för detta, eftersom han själv lagt dessa rader: "niggas don't rob me they know I'm down to die for my chain" Även om jag tycker att 50 förtjänar mer respekt än vad han får av de flesta (jag tänker mest på hans gamla plattor) så ser jag den stora ironin i det hela ;)
The_Sun_God P20 felformuleringen? hoppas du inte menar det jag tror du menar..
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
Fyfan vilken mästerlig tjyv !
dröjjer nog inte länge innan 50 talar ut
SKU - SKU - SKULASON!
fett dålig om han inte ger föräldrarna "hitte lön".
Välkommen till Afrika där djungels regler räknas. dr.livingstone I presume?
Vill göra 50:S åsikt om detta
vadå leva av kedjan? tror ni dom får sålt den skiten till nån?
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
fat joe skulle säkert vara intresserad av den.. just for the cause.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
50 cent tog kedjan tillbaka tillsammans med sina boys, han gav snubben en käftsmäll. Tror ni mig inte sök på google. Invalider kan inte hitta fakta utan spekulerar som snorungar.
http://famousbefore.tumblr.com
Lyricist
2008-05-07 10:18
sikH P19 eller så är du så söt och smart och länkar din källa? eller är det en dum idé? eftersom att du redan VET vad det är du ska hitta, så dela med dig av dina erfarenheter och kunskaper istället för att gnälla, man börjar ju tro att det är röd vecka för fan
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Fan vad jag stör mig på folk som skriver om Afrika som att det vore ett land och hela tiden ska få det att framstå som helvetet i princip
MeckGyver
50 slynan borde fan låta grabben behålla kedjan, den snåla snitchen kan fan köpa hur många som helst av dom... Men antar att greedy "Hollywood" rappare aldrig kan göra nåt bra för någon annan...
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE" Spöket i Scary Movie
vadhändish P20 Vem har sagt att afrika framstår som ett helvette? .. finns massa fina länder i afrika att åka till på semester charter eller whatever..
Men nu jämför vi Afrika i sin helhet med USA i sin helhet. Det går inte att jämföra Usa´s Ghetton med Afrikas Ghettons., Går inte att jämföra fattigdomen i afrika och fattigdomen i usa osv osv..
Om vi nu ska jämföra hela världens kontinenter med varandra så skulle jag säga att Afrika är den farligaste kontinenten att vistas i speciellt om man går runt med en 50.000 kedja och spelar ball och rappar om att man blivit skjuten 9gånger och att man slåss på klubbarna varje dag.
Medans i verkligheten så går Folk i angola och dör i ett stort antal som inte går att jämföra med New York och skjutningar överallt då Angola räknas som ett av dom farligaste länderna i Afrika.
hahahaah kom han undan med?
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
nej han vart ju överlämnad av sina snitchföräldrar :P
haha galen spelning asså
SKU - SKU - SKULASON!
finns det ingen längre film på det hela? Den slutar ju mitt i skiten :P
Äkta kedjor ska man inte kunna rycka sönder, men kanske han inte gjorde det, utan hade nåt knep för det, sen å andra sidan, sen är nog 50 kedja utgrävd nånstans i Afrika, the rightful owner just claimed it back!
I be around, just out of sight
han ryckte väl inte av den bara tog den över huvudet på honom på 0,5 sek? :D
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
Jag kan inte hjälpa att förundras att man skyltar med en kedja för multi K$ där brist på dricksvatten och läkarvård är realitet. Är det s.k. konstnärlig fingertoppskänsla kanske..?
Äkta kedjor ska man inte kunna rycka sönder, men kanske han inte gjorde det, utan hade nåt knep för det o d med tjock text ingår bl a att ta över huvudet också :) du är så grym som förstod, kan jag få din msn?
I be around, just out of sight
Han ville väl bara att diamanten skulle komma tillbaka till den som hitta den?
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
Denna film bevisar ju inget... det är ju 50´s egna crew som lagt upp denna för att bevisa något. Men jag tycker mig inte se ett enda skit. det är bråk i publiken efter att 50 hoppar ner. men de kan lika gärna vara massa folk som slår på 50 och hjälper killen som tog kedjan än tvärt om . Jag har för mig att han som tog kedja kastade iväg den in i publiken snabbt innan han hoppade ner eller när han var nere hmm..
Fan vilka fördommar alla har att alla svälter i Angola, seriöst, har du knappt råd med käk tror du att du kan pröjsa för konsertbiljetter då? det kommer väl ändå ganska så långt ner på listan om man har jävligt ont om pengar? Vad jag vet så råder det iallafall inte någon brutal kris i Angola, om man jämnför med många andra afrikanska länder.
Johnny-V8 P29 hahahahaha för du var påläst! :D