Busta Rhymes - Blessed (tracks!)
NEW BUSTA RHYMES ALBUM "BLESSED"
SOURCE: LISTENING PARTY
The tracklist so far: "Don't believe em" ft. Akon & T.I. (Prod. Cool & Dre) "Blowed" ft. T-Pain (Prod. Cool & Dre) "We made it" ft. Linkin' Park (Prod. Cool & Dre) "Don't touch me (Throw da water on em)" (Grind Music Productions) "Decision" ft. Mary J Blige, Jamie Fox, John Legend & Common (Prod. Mr. Porter) “Right Now” (Prod. Focus & Dr.Dre) "Don't Touch Me Now" (Prod. Grind Music Prouctions) “I’m Go and Get My…” (Prod. DJ Scratch) “IF” feat. Nicole from the Pussycat Dolls (Prod. by Rick Rock) “Throw It Up” feat. Lil’ Wayne & Ludacris (Prod. Cool & Dre) "Kill Dem” feat. Tosh(Newly Sign Flipmode Artist)( Prod. Pharrell) “Let Me Show You” (Prod. by Busta Rhymes & DJ Scratch) “Hits 4 Days” feat. J. Holiday (Prod. by Dready Beats) “If You Don’t Know Now You Know” Feat. Big Tigger (Prod. by Focus)
(there might be more songs...)
Release date: July 1stwww.flipmodefans.com
FLIPMODE SQUAD: www.flipmodefans.com
Redaktionschef
2008-04-24 11:40
Fan vad mycket gästartister... synd... det trasar sönder Busta-soundet.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
vad är grejen att dre proddar ett beat bara, eller ett halvt kanske man ska säga. gillade dre bidrag på förra busta plattan.
Wtf?: "Don't believe em" ft. Akon & T.I. (Prod. Cool & Dre) "Blowed" ft. T-Pain (Prod. Cool & Dre) Hell no!: "We made it" ft. Linkin' Park (Prod. Cool & Dre) “IF” feat. Nicole from the Pussycat Dolls (Prod. by Rick Rock) Ajja, för väl ha falska förhoppningar på att denna blir bättre än the big bang iaf.
100 % falsk kan ju vem som helst se
kasnke inte hundra men den lär inte se ut så där när den släpps kan jag lova
den er ikke falsk. det er fra bustas listening party
fan ser trist ut, med tanke på alla gäster och producenterna. lyssnade på "big bang" så sent som igår och jag är väl en av få som tycker att det är en riktigt jävla bra skiva, Dre och Busta fungerar bra ihop. sedan kolla på gästerna här, han har bytt ut Q-Tip, Raekwon och Nas mot Lil' Wayne, T.I. och Akon. Vilket jävla nedköp!!
skulle inte skivan heta "back on my bullshit" förresten?
Keep CD alive
"Decision" ft. Mary J Blige, Jamie Fox, John Legend & Common (Prod. Mr. Porter) jisses, det där kan ju vara precis hur bra som helst! i övrigt sänkte tracklisten mina förväntningar inför skivan STORT
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
DJ Scratch och Busta funkar alltid bra, så lite tråkigt att han bara har två låtar.
your heart pump project kool-aid
Least anticipated album of 2008.
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
vafan är det heter, annan titel också jag gillade den andra. han sa ju att det skulle va en massa dilla beats har jag för mig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dillagence 2 ska komma i år också. Är nog det du tänker på.
jaha ja det måste det vara. väldigt tråkig tracklist för övrigt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
“Throw It Up” feat. Lil’ Wayne & Ludacris (Prod. Cool & Dre) och "Decision" ft. Mary J Blige, Jamie Fox, John Legend & Common (Prod. Mr. Porter) låter ju tvär feta
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Skiter i vart denna tracklist komemr ifrån. Den här FAKE o ni som inte fattar de får titta igen.
Jag kan mycket väl tro att tracklisten är riktig. "We made it" ft. Linkin' Park existerar iallafall.
rapping p23; at du gidder å bruke tid på å poste "den er falsk" etc har du ingen kilder på det motsatte, så bruk tiden din på noe annet :)
Hangaround
2008-04-25 14:35
Hade skit mycket hype för det så sent som för 5 minuter sen... Nu är jag inte så säker längre.
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
Busta Rhymes dog efter han klippte sig.
“Throw It Up” feat. Lil’ Wayne & Ludacris (Prod. Cool & Dre) och "Decision" ft. Mary J Blige, Jamie Fox, John Legend & Common (Prod. Mr. Porter) låter ju tvär feta tycker med dom verkar tvärfeta, sen har han med mina hatsångare både akon och t-pain men den senare har ju bevisat att han kan sjunga grymma hooks både på Rick ross och kanyes platta så man ska nog inte roppa hej än. “IF” feat. Nicole from the Pussycat Dolls (Prod. by Rick Rock) Har inte han gjort låtar med pusscat dolls innan? Han är inte helt främmande för duetter vad jag vet iaf eller har jag helt fel här? Janet och han har väl en hit i bagaget?
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Rapping: Käften va? Palla jaga bort den lilla internationella influensen vi har här.. :)
I want to name my kids after people I hate, so I can beat them - and feel good about it.
jo han la en vers på fittdockornas första singel.
dirtyfist P77 ändå inte asså
Redaktionschef
2008-04-26 22:30
Janet och han har väl en hit i bagaget? Jopp, den här:
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
så ni menar att hans tracklist på hans kommande skiva kommer se ut så här ? vem som helst kan se att den e fake, det ser man bara helt enkelt, ni kommer själv få se sen
Eller hur, ni e fan dumma ni som tror nåt annat
Till er som tvivlar, i stort sett alla av dessa gäster blev tyvärr bekräftade av Busta igår på Gbg-spelningen, kanske i lördags i Sthlm också, det vet jag inget om. Trist, men sant..
YAPP.. Tobey har rätt han bekräftade det igår.. räknade upp 14 featurings.. nu har in jag räknat alla ovannämnda men men thats what he said.. im out//
http://www.medinaonline.se