I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Eminem - stan, fråga bara :D

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-04-23 23:39

Eminem - stan, fråga bara :D

den videon undrar jag om det har hänt på riktigt för han skriver ner allt och spelar in ljud när han pratar i den där inspelar grejen :D (vet inte vad det heter ) asså att dom hitta nått fan som gilla han så mycket asså e det baserat på en san grej :D haha

2008-04-23 23:48
"Eminem: No. Stan was just somebody completely made up, based on what could happen if you take my lyrics too seriously. I'm nice enough and courteous enough to tell the kids at the end of the day this is not how you want to be. You don't want to grow up to be just like me. When I say, "Jump off a f*cking bridge or slit your wrists," that's not what I'm really trying to say. It's tongue in cheek."

Källa: VH1.com
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-04-23 23:50
Menar du om det har hänt på riktigt, det låten handlar om?

Google is your friend:

In the third single, "Stan" (which samples Dido's "Thank You"), Eminem attempts to deal with his new-found fame, taking on the perspective of a deranged fan who kills himself and his pregnant girlfriend, mirroring "'97 Bonnie & Clyde" on The Slim Shady LP.

2008-04-24 14:38
Han samplade en låt som inte hade släppts än. :-P
Beat the odds like an abusive freak show owner

2008-05-26 14:47
har för mig att de va en äkta grejj..
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!

2008-05-26 21:06
inte för eminem men det hände väl phil collins?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-26 21:13
Sean-Price
Precis, det nämns väl även i låten?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DJ

2008-05-26 22:48
45 King doin' his thing. Älskar dom där trummorna. Den enda nyare Eminem-låt jag diggar.