helt okej... inget mind blowin
omg crack crack crack!!! gryym!!! ska pumpa denna i bilen i sommar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rätt schyst, låter dock inte klar mixad.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
den va nice. i can dig it..
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
skit fett, trummorna låter classic
Kramer Va menaru? De ju skitpissigkvalitet på låten för att den ligger på sidan.
Menar mer att hans vocals är hur höga som helst om man jämför med allt annat, och hans röst låter helt hes och rå som en rough mix gör och inte en klar.
nä precis, hörs ju ganska tydligt att det där inte är mastern. vet inte vad jag ska tycka om låten, faktum är att jag bara orkade lyssna på första versen eftersom han snackar med ett röstläge som inte passar varken beatet eller texten det minsta, jobbigt att lyssna på. men man kanske vänjer sig..
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Fet låt, men hon kunde ha sjungit något annat i refrängen. Den fastnade inte riktigt.
At the gates of Eternity...
fett, gillar att han snackar mycket om andra rappare, gjorde han ju i Big Dreams också
Vist en helt ok låt som kommer pumpas en del i sommar men shit de e inge speciellt. KC har ibland en fett skön flow (t.ex. i last night) men här tog hon för ycket plats o som nån skrev så siter inte refrängen helt. Texten var inge speciellt, och kan game sluta namn-droppa hela tiden!!!
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
sjukt bra låt faktiskt tycker jag :)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
skön ju !
Bl1ngBl1ng P0 härligt, om du gillar namedropping kan du ju kolla in samtliga låtar på båda skivorna han har släppt + alla mixtapes, du kommer älska det! :)
(vill inte verka som att jag ogilla the game, brukar lyssna på båda hans skivor ibland, men man måste ju få peka ut en rappares uppenbara brister ändå..)
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
DrKista, jag har hans skivor, men är inte det lite mer än vanligt ?
sjukt bra. FUCK HIPHOP all jävla hiphop suger. tack the game en av få som gör nåt bra. trodde aldrig jag skulle säga de där. men det är ju så :(
sluta tjata om hans namedropping... de hans stil, de e hans grej.. spelar ingen roll hur många som klagar, han kmr fortsätta göra de ändå.. om du inte tål hans stil eller hans namedropping så måste du inte lyssna..
förresten konstigt att folk e så kräsna.. trodde den skulle få bättre respons på whoa.. hur skönt beat som helst.. games röst e hur skön som helst.. riktig bra feeling på denna låt! 10/10 för mig
Producent
2008-04-20 13:07
fan va bra låt =)
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
Riktigt tung sommarlåt fan
Galet tung låt. Skönt att game är tillbaks och förhoppningsvis leder dagens plast-synt-hiphop-soulja-boy-skit till ett annat spår.
diggar :)
tooookiii lååååt
I Use To Fuck Nasty Bitches, But Now I Fuck Classy Bitches
Game är kung
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
jag tycker denna låt var riktigt jädra bra! .refrängen var väl inte den tyngsta men jag tycker Game droppar ett par riktigt sköna lines i denna låt
JKIBMM
riktigt fet, fan va skivan kommer bli grym
SKU - SKU - SKULASON!
Grym låt kan fan inte vänta till LAX, det kommer bli tvärfett
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Denna och big dreams är riktigt feta faktiskt, han säger ju att han "paying homage" inte konstigt han namedroppar i just denna låt iaf.
Riktigt tung låt! Keep it up, Game!<3
Riktigt fet! Har han kommit ut från kåken än by the way?
Don't make me Chris Brown you, bitch!
släpptaes inte han ut efer 8 dar ?
Låtjävlen växer ju mer man lyssnar på den, detta blir en sommar-classic!
låten har vuxit riktigt mycket. skön sommar låt. no doubt
feeet text!!
yeah i said it!