Lyricist
2008-04-14 11:38
"rappare" gripen för misshandel
"Den förre popstjärnan Vanilla Ice greps igår kväll (läs lördags kväll) misstänkt för hustrumisshandel. Polisen kom till parets hus i Florida efter att ex-stjärnans fru larmat polisen efter ett bråk. Enligt polisrapporten ska Vanilla Ice, vars riktig namn är Robert van Winkle, ha slagit och sparkat sin hustru. Vanilla Ice nekar till som anklagelsen fördses till häktet Palm Beach County Jail" Källa: Tv3/tv6 text-tv
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Jag gillar situationstecken!
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.
Lyricist
2008-04-14 12:20
haha på "rappare" va det jag som la till xD allt under rubriken är dock exakt citerat
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Står mer
här . Bonuspoäng för den sexiga frillan, ser ut som den tredje parten i Dum & Dummare eller något.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
haha iceice baby vad har han nu gjort. sen heter det citationstecken inte situationstecken om man ska vara besserwisser :P
get on your knees like you're looking for that last piece of crack!
haha är det inte han som är med i law & order eller va det heter?
ny text i lyricism - Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3) /Tjalle -08
nej vafan.. det ar Ice T
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
ok va fan e de för skillnad då båda verkar ju ha liknande namn :P
ny text i lyricism - Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3) /Tjalle -08
Det är rätt stor skillnad på dom kan jag lova dig.
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
Ice-T Vanilla Ice
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
off vilken brud hehe nu fick man ståfräs ;) haha vanilla ice såg ju värsta ful ut,är han rappare eller??? ice t är ju grym iaf dom låtarna ja hört
hahaha det ser ut som vanilla ice har ståfräs..
Haha, det står inte äns hip hop artist, det står popstjärna
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Lyricist
2008-04-14 18:42
haha ja menvafan, vad ska man kalla han då xD jag har hrt hgan rappa, köra reaggie, hårdrock och pop, han gorde ju allt för att rädda karriären och är typ känd för att ha misslyckats totalt hahaha han är bra rolig :P
Haha, situationstecken...använd bara i vissa situationer. Kul!
Alltså då kids nu för tiden inte vet vem Vanilla Ice är och till råga på allt inte förstår skillnaden på hon och Ice T då har det gått lite över styr.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
rumpsaft kortfattat kan man säga att ice t var på riktigt och vanilla ice var på låtsas Pop Pop goes the weasel, the weasel...
fast du kanske skojade kom jag på nu?
Lyricist
2008-04-15 18:40
jag hoppas faktist att han skojja
ne jag skojja inte,har inte så stor koll på oldschool rap men lyssnade lite på båda rapparna nu och ice t va grym ju som sagt och vannilla ice hade nåra softa låtar men han har ful stil på kläderna ju hehe :P
i suspect retardedness
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Haha, jag tkr iofs det är rätt kul att det finns folk som inte hört Vanilla Ice.
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
Haha, jag tycker i och för sig det är roligt att folk runt 20 år skriver som en liten fjortis.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2008-04-16 19:12
om du syftar på Min blanka penis, så undar jag varför du tycker han skriver som en fjortis, och förövrigt tycker jag att det är kul när Torgny P37 inte kan hålla sig till topic
Lyricist
2008-04-16 19:22
ursäkta dubbelinlägg men måste bara få in det här, från torgnys presentation... "Jag gör för tillfället undersökningar angående Whoa-medlemmar som missbrukar sin och andras tid genom meningslösa inlägg i forumet . Jag har under lång tid spanat på diverse meningslösa medlemmar och inom kort kommer jag att skapa en såkallad "blacklist" över personer som jag anser bör bannas." och ditt inlägg är då? ( om inte meningslöst, hittar jag inte något annat bra ord)
everydayhooker word! hahaha
haha förövrigt jävligt moget av 37åriga Torgny att göra en sån undersökning...
Producent
2008-04-16 23:23
haha fett moget torny PEAZE broshan ;D ..HAHA lo
Ärni?
aa Torgny det där var ett bra försvar.... om nån är fjortis här så är det nog du haha
Haha, ja. Härligt att du inte tog mitt svar som sarkasm då! :) Testa slå upp ordet i ordboken om du inte vet innebörden.