haters wanna hate ,players wanna play
och vem fan är du?
va fan har hänt med rap/hiphop Det blev är så stort att allt går. Mindre trångsynt så ska du se att fantastiska saker händer med hiphop. Lil Wayne har ju redan ett sånt fantastiskt rykte om sig så han kan skiiiiiita totalt i de gamla fjantiga normerna för "riktig" hiphop och varför inte?
Jag skulle verkligen inte klassa det här som hiphop, skulle man fråga lil wayne skulle nog inte han heller göra det. Hur som helst är låten sjukt het. Att sedan folk jämför den här snubben med Jay-Z, och att han själv säger sig vara "best rapper alive", är ju ett rent skämt.
Hovito baby, no equal baby
sjukt nice, me love lil wayne. längtar efter skivan doe!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
fett tung.. hatade i början but now i fucking love it!
kommer bli stor i klubbarna, jag diggar den.
Bästa jag hört och videon till gör låten 200% bättre, underbart... Cocaine is a hell of a drug.
"Italian stallion" 10 years of Connection!
word
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gilla inte den så mycket!
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Tycker att wayne är en jävligt ojämn rappare, aldrig hört en rappare som kan leverera så här mycket skit musik, men samtidigt släppa några feta låtar med en helt egen stil där i mellan och komma undan med det... Den här låten var ett rent skämmt, hade han gjort den här låten 3-4 år sen, tror jag fan alla, till och med birdman skrattat åt han.
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE" Spöket i Scary Movie
En låt är inte bra bara för att den är nyskapande och kommer från Wayne... Tvärtom, dom där två ingredienserna brukar skapa en slutprodukt som är total skit...
Jag har inte påståt att en låt är bra för att den är nyskapande eller kommer från wayne... Läs mitt inlägg igen, eller kanske 5 ggr till om det behövs.
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE" Spöket i Scary Movie
Så otroligt fet låt, så skönt att släppa den här singeln efter "I am Hip Hop" grejen. Han gör vad han vill, pengar spillerill... R.I.P Static Major
"Pregnant pussy is the best you can get- Fuckin the bitch while her baby`s suckin dick-"
Men avgå för fan. Gillar ni det här på riktigt eller är det ett skämt för att provocera?
Soul_Survivor_II P29 Det gäller att vara öppen för nya uttryck och känslor. Vänta och se nån månad så är den här låten på VARENDA dansgolv i Sverige :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Word_Em_Up
Mitt inlägg var inte riktat mot dig. Tycker faktiskt om några få Wayne låtar men han flippade ju ur helt hållet för några år sen...
Grejen med Wayne är ju den att han inte har någonting kvar att bevisa. Alla som har någorlunda pli på honom vet att han håller en riktigt hög nivå som MC när han väl faktiskt vill. Bäst av allt är dock att han, återigen när han faktiskt vill (som i detta fall), kan göra en jävla plojjlåt och skratta åt alla överseriösa, fubuklädda jag-hatar-allt-som-kan-klassas-som-mainstream hiphopare. I mina ögon the greatest rapper alive, helt klart. Inte för att han nödvändigtvis är den textmässigt eller flowmässigt bästa MC:n, utan därför att han till skillnad från folk här på Whoa (och andra rappare inom branschen) inte tar sig själv på allt för stort allvar.
hm ja det var ju också ett sätt att se det...
denne lil wayne är fan inte duktig asså..
KrAv Bizarre tar inte heller sig själv på allvar, så enligt dina kriterier är han en av världens bästa rappare...
Beat the odds like an abusive freak show owner
"Vänta och se nån månad så är den här låten på VARENDA dansgolv i Sverige :D"
Som E-Type då? :-P
Som E-Type då? :-P 8 mile-publiken: Oohhh!
Qnivast. Till skillnad från klumpedunsen Bizzarre, har Wayne upprepade gånger visat hur talangfull han är på miken.
Okej, men inte enligt det du skrev bara.
wayne har feta skills, att bara kanye , nas , common , 50 , jay-z o några till säger de måste väll endå bevisa något? lr nee kanske inte, ni är gudarna haha .. denna låt blir hit .slut .. get that money baby
Glöm inte 9th Wonder :/
Qnivast "Alla som har någorlunda pli på honom vet att han håller en riktigt hög nivå som MC när han väl faktiskt vill."
Hehe har en känsla av att hiphop kommer låta mer och mer såhär så det är bara att anpassa sig :)... Känns ganska logiskt nu såhär på 2000talet
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
har haft svårt för weezy rätt länge men nu så har jag faktist börja digga honom, han ser ju däremot ut som ja-vettefan, men utseendet gör ju inte musiken. gillar den här låten åxå, beaten är jävligt soft
MTMTX
Tycker den växer på än. Först gillade jag den inte men nu har jag kommit på mig själv att sjunga på den i 2 dagar. GET THAT MONEY! CASH MONEY!
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
eller hur! den växer som fan
Asså låten är så bra, lyssnat på den dagligen och videon är snygg som fan den med
Det här kommer bli nästa stora hit, vänta bara.
Lil Wayne also stated, "Dudes are gonna hate this one... Ugly dudes, that is. haha funny dude
Ja, det är faktiskt skitkul när det kommer från en så ful snubbe. Han har ju för guds skull tatueringar i ansiktet, haha...i ansiktet!
Låten är väl inte en Rap-låt utan mer en låt för dansgolvet, en partylåt helt enkelt, de som kan dansa och gillar att dansa kommer älska den, de som hellre lyssnar på tunga lyrics och bara njuta av musiken kommer hata låten...inte mer med det!
ablaze-lulea.blogspot.com Nya musikvideos varje dag!
Den växer verkligen jättemycket. Tyckte det var bland det mest värdelösa som han släppt innan, men un gillar jag den starkt.
"People are always like; 'Why you never smile in pictures? Cause there aint that much to smile about, I'm dead serious about this." - Papoose
den var ganska chill att lyssna på =)
"How'm I 'sposed to be positive when I don't see shit positive?"
Haha pappa_påse samma här.. HATADE låten första gångerna men nu är den grymt jävla skön att lyssna på. =D
och vad var oddsen för att whoas mest smakkonservativa postare (ja, det är du
Soul_Survivor_II P29 ) inte skulle uppskatta visionären lil waynes senaste alster? inte så höga.
http://wifebeaterlove.blogspot.com
tur att soul survivor är så snygg då
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Japp, det är allt en jävla tur.
Soul_Survivor_II P29?