Dj whoo kid and 50 cent-elephant in the sand
Måste vara en av dom redigaste förnedringarna på länge mot någon, kolla omslaget på detta tape och läs titlen så förstår ni. Hur ska joe kunna visa sig ute efter detta? lol
Håller på att tanka ner det. Men tror Joe får det tufft, iof tycker jag det är 2 much o släppa ett helt mixtape med titel riktad mot honom, känns som dom slösar lite väl mkt energi på honom precis som Game gjorde på 50 efter han droppat 300 bars
Håller på att tanka ner det. Men tror Joe får det tufft, iof tycker jag det är 2 much o släppa ett helt mixtape med titel riktad mot honom, känns som dom slösar lite väl mkt energi på honom precis som Game gjorde på 50 efter han droppat 300 bars Om man har på tok för mkt pengar och fritid så varför inte. =)
synd att det här mixtapet är så mycket bättre än body snatchers (var så det hette va?) känns tråkigt att G-unit inte kan göra ett ordentligt mixtape om dom själva utan det måste handla om någon annan!? What the flux. Sen blir det intressant och se fall weezy,ross och det gänget blandar sig i då kan det bli en spännande vår
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
riktigt tuuungt mixtape gunit is back!
Fyfan detta är GALET. Riktigt tunga låtar med feta beats. 5/5. Dom kör sin gamla stil iaf. Alla låtar hungriga. R.I.P Fat Joe =)
jeepp the end of joey crack.. im on it like that e överfett..g unit back haters
Yáll pussys shotin up cars n SHIT , shot em in da mouth see how many bars he SPIT - young buck
sjukt tungt! men som överöver(kan man säga så?)-talare säger. vore skönt om wayne och gubbarna sa sitt. då kunde det blir en intressant beef av detta! :D
finns det nån laglig nerladdning?
Bra mixtape, förutom Yayo.
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
vad har wayne med fat joe - 50 beefen att göra? eller sägs det nått om weezy på mixtapet?
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
Lyricist
2008-03-12 12:19
MRsalesman P62 kingsize har väl lagt upp den osm download har jag för mig.
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
XeAL: Mer bara att joe och weezy och det gänget hänger och spottar ut sig massa massa låtar ihop. Plus att 50 har snackat skit om weezy i interjuver. Så fall dom nu är så thigta som Ross säger att dom är i senaste nr av source så borde dom ställa upp för han. Det hade blivit en riktigt fet beef
Fan tycker lite synd om Fat Joe ändå.. Elephant skivan är ju helt ok liksom!
R0feman P22 : haha ross å weezy kommer inte göra ett skit
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan va ointressent med beefs, ingen annan som tycker det börjar bli lite uttjatat? det är ju bara pr-trick för fan, ok att de inte gillar varandra men det är så jävla löjligt allt ihopa.
inte löjligt :), verkar ju som gunit fattat va dem var bra på förut, bra tunga beats och gangsta rap. gunit is back
ye ye ye
fowtyblaze: Tyvärr inte men det hade varit jävligt roligt.
Det är ju släppt helt gratis, tror det finns på rapgodfathers.com annars släpptes det ju via thisis50.com, men testa piratebay annars, det är ju lagligt till 100% eftersom det släpptes 4 free
Jävlar, trodde inte det skulle vara så här fett mixtape. G unit äger mixtape scenen igen...
Crime Pays, ask the Rothschilds!
går förhelvete inte att ladda ner
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hatar den äckel sidan! fick äntligen ner den nu
Jag vill inte, men tyvärr är jag värsta G-unit torsken...
My Buddy
Poppin em Thangs
Stunt 101
och nu Rider Pt 2
Hur kan man inte nodda sönder nacken till de beatsen...
Drar upp Rider pt2 på högsta och känner mig odödlig.
Fan vilken wankster jag är.
STHLM GROOVE COLLECTIVE
e rider pt2 den där soulja boy låten:S så ere ia på mi platta. diggar hollow thru him hur mycket som helst
rider pt 2 beatet är från nån 40 Glocc låt.. Hammerz tror jag den heter