Papoose VS Fat Joe
Ifrån Allhiphop rumors: On Thursday February 28, 2008 Rapper 50 Cent was hosting New York City Radio and had Invited several rappers to join him on the show including Max B, Papoose and Remy Ma. While 50 Cent was interviewing Max B, Papoose walked into the studio. When Max B went to say whats up to him and give him a pound thats when Papoose told him "put your hand away, what's up with that slick shit you was saying about Kay Slay on the internet?" Before Max B could reply, Papoose went to approach him, but fortunately 50 Cent was able to get in the middle of the two rappers and seperate them. Click here for some video .
The Next day...
On Friday Feb 29 in North Corolina Papoose,Cassidy,Fat Joe,Gucci Mane,Yo Gotti,and Fabolous were booked to perform at The Criquet Arena. Before the show could go on, the Main Event happened earlier at The Holiday Inn Hotel in North Carolina, where the rappers had been staying at .Sources from Cassidy's crew tell us that Cassidy had asked Papoose to come to his room so they could talk. Papoose eventually came to his room and while the two rappers were talking, all of the sudden Fat Joe and 9 Members of his Entourage storm right into Cassidy's room. Fat Joe suddenly starts yelling at Papoose, "You Got A Problem With Me?" and Papoose replied, "No, do you have a problem?" When Fat Joe responds " yeah, I got a problem with you," thats when Papoose swung at Fat Joe, punching him in the face twice. Before you knew it all hell broke loose. Sources tell us that Fat Joe and his crew rushed the rapper and Hotel security had to seperate the fight before Law Enforcement could get to the Hotel. Sources tells us that they heard Papoose yelling at Joe, "Come on Bitch ass nigga lets take this shit outside give me a fair one."
We reached out to both parties but have received no comment.
We will have more on this story as it develops......
"I might be wrong, but I don't think cats will stop this until somebody is dead. There might be some Photoshop involved in this image."
Ni ser att det finns en länk i texten, där är det en video... dock inte mellan joe o pap. Dock bara rumors.
Han hörde någon säga, och tror att han sa sådär osv. Kan ta detta med en nypa salt sålänge.
fett om han knocka feta joe...det kan han behöva.,..reality check
Bilden är ju fake, men fet beef ändå, Joe är ju skön, men det var ett tag sen som han hade båda fötterna på jorden.
yessir!
Bullshit, Joey försöker bara hypa sitt album..
Hovito baby, no equal baby
"There
might be
some Photoshop involved in this image"
Hehehe... Beefs är tråkigt. Tröttnat på skiten för länge sen...
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Papoose har studerat 50 Cent.
your heart pump project kool-aid
Hahaha, kul med det beefet
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
eccan: haha, bra att du hittade orginalbilden. Då är det "mysteriet" löst.
haha papoose är on fire
SKU - SKU - SKULASON!
Lite mer, tror inte någon har nämnt att den texten är från thisis50.com så den kan vara ganska partisk.
http://www.missinfo.tv/?p=597 haha, han är rolig fifty ändå!
elem P19 "Papoose har studerat 50 Cent"
Vilken rappare har curtis slagit? örfilen han gav fredro starr räknas inte.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Statsminister Menade mer strategin. Om du kommer ihåg så dissade 50 cent ganska många etablerade artister innan han blev stor. Börjar bli lite mycket nu, först Uncle Murda sen Max B och nu Fat Joe.
<object width="448" height="374"><param name="movie" value="http://videos.onsmash.com/e/9rU2dBp3vUkwMp8z"></param><param name="allowFullscreen" value="true"></param><embed src="http://videos.onsmash.com/e/9rU2dBp3vUkwMp8z" type="application/x-shockwave-flash" allowFullScreen="true" width="448" height="374"></embed></object>
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
tung han är fat joe
SKU - SKU - SKULASON!
Haha, Fan va tungt av fat joe!
va hände me fat joe o stop the violence movement? att storma in på hotellet o säga han har problem me honom verka inte som bästa lösningen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Grym freestyle(?) av joey på den videon nån länka.
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Statsminister P21 fifty boxa ja rule i huvudet för några år sen och lämna stället med ja,s kedja
Fat Joe är en clown.. Snubben är en avdankad tjockis. Snackar om hur mycket streetcred och skit han har.. Vem fan ser upp till en sån pajas? Största skämtet någonsin, på alla sätt och vis. Rätta mig om jag har fel men har han inte droppat Big Puns namn i 99 av hans 100 senaste låtar för att skryta om hur tighta de var? Hahhaahahah....
Papoose > Fat Joe, men tycker ingen av dem är direkt dålig. Att karln är tjock betyder bara att färre tonårstjejer får spontanograsmer när de kollar hans videos, han kan fortfarande göra bra musik.
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
Fat Joe <3 Papoose
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
Jag syftar givetvis på Jealous One's Envy och Represent samt kanske Don Cartagena. Inget Papoose gjort tar nån av dom skivorna.
Queff P20 fungerar enbart med youtube klipp! :)"put your hand away, what's up with that slick shit you was saying about Kay Slay on the internet? " gangsta!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
det handlar nte om hype lr ngt som elem sa innan detta handlar om respekt.. he wanst respekt from the industry thats why dud ebe taking shots at peepz
"Jag syftar givetvis på Jealous One's Envy och Represent samt kanske Don Cartagena. Inget Papoose gjort tar nån av dom skivorna."
Sen kan man ju ifrågasätta hur mycket Fat joe har "gjort" på dom skivorna själv!
Fresh2death: Spekulanten.
Papoose I never start beef, I finish them Watch out your fat motherfucker.
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
vilka satans tänder 50 skaffat, hur får man sånna?
ye ye ye
fan när fat joe är i studion och "spottar" så ser han nästan ut som big från rob n big
http://www.myspace.com/localexpressions
NasirJones Jo men det hör ju ihop. Fifty fick jävligt mycket respekt efter How To Rob. Man är blind om man inte ser likheten mellan Papoose och fiddy.
Producent
2008-03-05 16:08
varför jiddrar papoose om nåt som joe har sagt om kay slay.. lame.
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
förstår inte kopplingen mellan de två incidenterna... någon som kan bryta ner det åt mig?? är denne max b och fat joe polare? eller varför va fat joe arg på papoose? aja skitsamma, papoose börjar bli lite jobbig med sin jävla "hata-alla-grej"
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
diggat papoose hårt men kan tänka mej att hans attityd o allt spring runt stoppar hans karriär lite...ganska trött på han nu..verkar som han själv insett att hypen börjat dö ut....
rapmässigt har fete joe nada att hämta, bara för han är en muffins så innebär inte det att han kan slåss. Kvittar hur många kg man väger om man slåss som en liten flicka. Kolla in när pap nyligen gjorde slut på uncle murda med "who shot ya". Ger han fete joe en liknande kan han vara tyst sen.
Producent
2008-03-05 20:10
papoose är the new kid med fult namn. fat joe är the don med pondus som har bra album som sålt i ryggen. har ens papoose släppt debut album?
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
papoose är the new kid med fult namn. Sen när blev artisternas namn övergörande för success eller inte? Hur många har vettiga namn, är Fat joe ett namn man tar seriöst menar du? lol Papoose är väl knappast "the new kid", om du inte sovit borde du veta att Pap ägt mixtape scenen under en väldigt lång period. fat joe är the don med pondus som har bra album som sålt i ryggen. Tjockis pondus, Fat joe är knappast känd för att vara trovärdig med sitt snack. Han är mer känd för att vara en orm. har ens papoose släppt debut album? På vilket sätt är detta relevant och direkt avgörande? Pap har istället släppt mängder av tapes som knappast sålt dåligt.
"I haven't loosen fights since junior high" hehe. den där fat joe kan vara bra rolig ibland...
Crime Pays, ask the Rothschilds!
" Fat joe är knappast känd för att vara trovärdig med sitt snack. Han är mer känd för att vara en orm. " o det vet du så säkert. ang Paps mixtapes,har alla dom,om jag vore han skulle jag inte släppt 10 utav dom,vissa ä så rötna så d finns inte,speciellt beatmässigt...han har lyricismen i sej no doubt men den kan bli för monoton Pap känns som en sur 30 årig gatuhustler som inte får det han vill,o andra sida så kolla vad Fat Joe hade åstakommit när han var i Paps ålder(d la 8 år mellan dom),hur många skivor han sållt o så..om vi ska nu snacka musiken.. asså jag försvara inte Fat Joe men ni borde inse fakta...tror inte att Fat Joe har störe lust o stå o tjafsa me ngn när han vill tjäna pengar..its a rap-game
Sen när blev artisternas namn övergörande för success eller inte? skämtar du med mig? artister är varumärken som ska marknadsföras, om vi nu pratar om success som i försäljning, precis som vilken annan produkt som helst. vad köper du helst? coca-cola eller coca-fittflytning? klart fan namnet är viktigt.
Pap känns som en sur 30 årig gatuhustler som inte får det han vill,o andra sida så kolla vad Fat Joe hade åstakommit när han var i Paps ålder(d la 8 år mellan dom),hur många skivor han sållt o så..om vi ska nu snacka musiken.. sen när vi ändå är inne på rykten och vad folk har "åstadkommit" så ryktas det väl en del om att tjock-jonas var en rätt så tung brottsling när det begav sig?
helt klart var han nu det men han lyckades till slut,me jävligt bra resultat i vissa fall.
Statsminister P21 det har jag inte, och jag tror inte att det finns för den delen heller, men jag har läst det i nån gamal xxl world wide tidning vilket nummer det är pallar jag inte leta fram nu, plus eminem säger det i en låt o Proof med i yttligare en annan när jag kommer på vad den heter/eller dom så ska du få svar om du nu inte tror på det....