I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Blue Skye Black Death

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-03-02 03:39

Blue Skye Black Death

Försökt ladda ner nått album me dessa snubbar förgäves. Blir då tvungen o köpa ett av deras album för ja fiendar somfan för deras grejer. Nån som lyssnar på dem? Vilken skiva e fetast?

''From the womb to the tomb, premsume the unpredictable //
Gun salute life, rapidly, that's the ritual'' //

2008-03-02 10:09
Min favorit är A Heap of Broken Images CD1 för den här helt instrumental och innehåller inte värdelösa gästrappare som deras andra material.

Men om jag tittar på ditt namn så skulle jag väl gissa att du kommer gilla CD2 gästerna och Razah's Ladder albumet och mixtapet som finns.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-02 18:01
albumet på mush dödar... awol one låten med sin dotter tror jag det e är helt underbar !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-02 21:02
Razahs ladder är fet som fan.
"De som inte rör sig, de märker inte heller sina kedjor"

2008-03-03 08:45
Holocaust skivan är grym.

2008-03-03 12:30
tack för tipsen! Checkat en video på youtube me en låt från holocaust albummet. fet somfan. får tänka över vilket ja ska köpa....
''From the womb to the tomb, premsume the unpredictable //
Gun salute life, rapidly, that's the ritual'' //

2008-03-27 22:48
BSBD är sköna som fan.

Och Holocaust är mitt givna val, köp den om du kan hantera honom, jag vet att inte alla gör det :P För mig var det en av årets allra bästa skivor..