I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-02-27 23:46

RZA fråga...

Nån som har formula for the cure..?

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Formula_for_the_Cure

verkar ju jvligt fett, gått förbi mig helt...'

http://www.youtube.com/watch?v=CE3hb__ylG4

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-28 00:01
Det där är ett mixtape... "The Cure" är ett album som han ska släppa, men när vet ingen... Folk har väntat på den i flera år. :)

Många av de där låtarna är ifrån Birth Of A Prince, hans album som RZA.. Några låtar ifrån Kill Bill soundtracket osv...

2008-02-28 00:03
Oj, såg att det stod att det var ett mixtape, trodde att du menade om det där var ett album..

2008-02-28 13:14
Dreddy Kruger satte ihop skivan utan tillstånd från RZA och släppte den på egen hand, var nått tjafs om det där. men som dirtyfist säger så är det inte mkt exklusivt material på den förutom en freestyle eller två, däremot är det mkt bra material från olika soundtracks, b-sidor och några albumspår. finns nog att hitta på nätet fortfarande..
Keep CD alive

2008-02-28 14:36
ha nej såg att en del spår hade samma titel som dem på "Bitrth..." Men tex tragedy låg ju inte på den skivan utan bara på den här... Skum att spela in en video till låten om han inte engagerad i släppet liksom... Är den värd o försöka få tag på för de exklusiva spåren?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-28 16:00
claaa7: har inte hört talas om det tjaffset förut... Hoppas de inte är sura på varandra längre, dreddy är underskattad.

2008-02-28 16:51
hiccory: "Tragedy" släpptes som 12:a 1996 och är egentligen från soundtracket till "Rhyme & Reason" - därav videon. som sagt så är Formula for The Cure en samling blandade RZA-låtar.

dirtyfist
: Dom har inga problem längre tror jag inte, RZA medverkade ju på Wu-Tang Meet The Indie Culture som Kruger jobbade på. personligen tycker jag att Dreddy är en ganska vek MC dock..
Keep CD alive

2008-02-28 17:13
Ok, nu e jag med, tack claaa7

2008-02-28 17:51
Dreddy är lite skum bussiness, mycket tveksamma släpp från honom.

Men ett bra tillfälle att tipsa folk om Tragedy. Grymt skön RZA-solo som många aldrig hört. Kolla upp den.