I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
snoop dogg
Utländsk Hiphop - Allmänt
Tillbaka till forumet
Millish F37
2008-02-23 19:03
snoop dogg
Obi trice,snoop dogg,ice cube någon som har dom bästa låtarna?
LumiLicious P37
2008-02-23 19:05
Dom bästa låtarna? Alla tycker ju inte likadant som dig :D
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
Mangola
Graffare
2008-02-23 19:06
Jag har dom bästa låtarna ;-)
Borttagen
2008-02-23 19:07
alla snopp doggs plattor & alla ice cubes plattor är bäst.
köp dom vetja
är inte så insatt i obie trice.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
LumiLicious P37
2008-02-23 19:14
adrenaline rush med obie är tyng :D annars vet jag inga andra med han
och som hansomknarkar säger, det mesta med snoop och kuben är bäst:)
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
KEJK
2008-02-23 20:56
Obie trice. hela second rounds on me.
mumma vad fet den är!
dont come down också. good shit
"KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"
Rapping P41
2008-02-24 13:04
Kul att folk svarar seriöst på ett OTROLIGT oseriöst inlägg.
The_Dictionary P37
Lyricist
2008-02-24 13:07
hahahhahaha woord
Rapping P22
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Explict P39
2008-02-24 19:38
Rapping: Du är ju korkad, Det är inte alls oseriöst. Snoop Dogg och Ice Cube gör bara bra saker för barn och sånt.
njut
Kool_Kat
2008-02-24 20:05
Snoop Dogg
Gin And Juice
Whats My Name
Serial Killa
Murder Was The Case
Ice Cube
Steady Mobbin
Jackin' for Beats
It Was A Good Day
My Summer Vacation
Obie Trice
Adrenaline Rush
Ballad Of Obie Trice
Snitch
Cry Now
Shit Hits The Fan
Bara exempel
The_Dictionary P37
Lyricist
2008-02-24 20:34
Explict P20
haha jag tror inte
Rapping
menar att ice cube snoop och obie är dåliga, han skrev klart o tydligt att det var ett "OTROLIGT oseriöst inlägg" vilket jag håller emd om till hundra procent, läs trådskaparens inlägg, "någon har dom bästa låtarna?" vafan ska man svara på det?
-ehm jag har dom bästa låtarna
allstå vad ska man svara på det här?
Vilka låtar är bäst?
e det här en liten whoatävling om vem som har bästa playlisten eller? haha det låter ju bara såååå fult!
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
The_Dictionary P37
Lyricist
2008-02-24 20:35
måste tillägga, frågan var inte vilka som är dom bästa, frågan var, vilka HAR dom bästa...
Squirtle P37
Moderator
2008-02-25 02:10
Tha Last Meal och Doggystyle är två tunga plattor. Snoop dårå. Och som sagt, det mesta med Ice Cube är dunder bra.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Kannan
2008-02-25 09:21
Snoop förorenade hela sitt jävla rykte med sin nya låt med "Robyn" , själv är jag ett stort snoop dogg fan, men när jag hörde den låten vart jag nästintill förbannad !
PODS YUM GOON4S LK EASTLAND FRIA DREGL FTP FTS FTW
LumiLicious P37
2008-02-25 14:41
Kannan, det var Robyn som spelade in låten ENSAM över originalet.
Det är inget officiellt så att säga.
Salladin P38
Producent
2008-02-25 16:53
Snoop Dogg's alla albums e tvärfeta och välgjorda......Ice Cube har jag inte haft så mycket koll på....men War & Peace plattan och Laugh Now , Crya Later e feeeta som f*n.......Obie Trice den mest underskattade rapparen idag fast med de två fetaste och mest välgjorda albumen.......Cheers & Second Rounds On Me.....båda albumen riktigt feta =)
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
Explict P39
2008-02-27 18:20
"Snoop förorenade hela sitt jävla rykte med sin nya låt med "Robyn" , själv är jag ett stort snoop dogg fan, men när jag hörde den låten vart jag nästintill förbannad !"
Själv skrattade jag mycket och länge när jag såg Snoops nya video. Den är klockren ju.
njut
Tillbaka till forumet