Kristna rappare
Vilka kristna rappare finns det i gamet? Finns det några ens? Känns som om alla konverterat till islam eller blivit 5%ers..
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Kanye
"life's a garden, dig it."
Tupac?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
The Procussions, Lightheaded (braille och han gäng) t.ex...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2008-02-20 16:03
undrar du vilka som säger att dom är krista eller hur många som verkligen lever efter religonen?
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Ja, hur fan menar du? Det nyaste tillskottet är ju Cassidy, haha.
yessir!
Syftar på kristna som lever efter sin tro ja :)
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Braille, Theory Hazit osv. Hela hiphop is music-gänget är väll kristna?
PM Dawn?
At the gates of Eternity...
T-Bone
-¤one-0-one¤- -¤Varberg¤-
Producent
2008-02-20 18:36
Lightheaded är väl jävligt kristna?
//geniusenis
vafan e 5%ers?
Lyricist
2008-02-20 18:47
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Mase och MC Hammer haha
Shuu
Beror ju på hur man definerar "kristen" och kanske framförallt "lever efter religionen"... Man kan väl tolka (Bibeln) precis som man vill och leva efter religionen på det sättet och då även kalla sig för kristen? Att tro på Jesus och att han är frälsaren (Kristus ) och Guds son räcker för att jag ska kalla någon för "kristen". Qwel röker gräs och svär bl.a, "men" är en ganska kraftig Bibel-fantast. Duktig rappare för den delen med.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
www.myspace.com/therealcoreyred FET snubbe från NY eller www.myspace.com/lecrae (en av snubbarna från crossmovement) www.myspace.com/lexhiphop
Detta är min forumsignatur
förövigt så har ja massa plattor med kristen rap från Usa, men orkar inte skriva ner alla. holla om du vill ha mayne!
Detta är min forumsignatur
en roligare fråga hade ju varit villka rappare som är mormoner eller klanmedlemar
FREE Ayatolla.
Är R.A Rugged Man kristen? Det var något nytt.. Weird att han kör med Vinnie Paz då..
99% av alla amerikaner är ju typ kristna så den kvoten lär ju gälla även rappare.. Men seriöst finns det något värre än religös musik? visst finns väll några låtar som har bra sångare/arr men innehållet i texterna är ju riktigt läskiga när man lyssnar på vad som sägs..
The Cross Movement tycker de är helt ok även trots att jag inte håller med deras "budskap"
Läskiga? Det som är läskigt är att inte ha någon tro alls.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
http://www.youtube.com/watch?v=-C83I__EZQo To some im not christian enough, to others im too christian I say god too much!
fet skit!
Vad spelar det för roll om dom är kristna eller inte? Handlar det inte om musiken down the line ändå??
Cross Movement(Ambassador, Phanatik, Tru-Life, John Wells "The Tonic"). Flame, Lecrae, Shai Linne, Sho Baraka etc etc.. superb emcees all of them..
The game? : D
Dont get high on Drugs, Get high on Hugs!
Spelar ingen roll om de är kristna eller inte, så länge de inte gör kristen rapp. Usch.
Beat the odds like an abusive freak show owner
bone thugs n harmony.. då menar jag inte e 99 skivorna osv utan mer på senare tiden så blev de kristna
Yamo_RGRA P14 : Så du menar att det är läskigt med folk som letar efter fakta och inte tror på ett hoppkok från 300talet?
Ord upp.
Beat the odds like an abusive freak show owner