I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Focus ft. Bishop Lamont & Busta Rhymes - Shine

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-02-17 16:36

Låten har varit uppe någon vecka, men var tvungen att göra en tråd ändå eftersom ingen hade gjort det.. Så jävla råtung låt! Galet beat och Busta Rhymes lägger det helt jävla cp-tungt.

Focus är förövrigt Producer på Aftermath och denna låt är en singel till hans album som kommer om ca 1 månad, som skall heta "Dedicated".

"He has worked with the biggest names in rap, from Dr. Dre to Eminem and 50 Cent to Busta Rhymes and The Game. And now, it’s done. Focus... along with aFam & www.Aftermathmusic.com presents: "Dedicated", due in Mid of March.

All tracks are produced by Focus himself and features Busta Rhymes, Bishop Lamont, Stat Quo, Chino XL, Lil Brother, Rafael Saadiq, Ya Boy, Illa J. (J Dilla's brother), Ronnie Jordan (Comedian) Epik, Mami Montana, Kida, Jay sol and Denise Thompson.

The official first single from the album, "Shine" with Busta Rhymes and Bishop Lamont gives a sample of how "Dedicated" will sound, download it now below.
"