I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Swollen members + Infected Mushroom = sant

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-02-17 01:48

Swollen members + Infected Mushroom = sant

Har googlat några timmar utan resultat efter Swollens kommande låt "Boom" som tydligen ha läckt ut...

Fick istället reda på att grabbarna har fått pris för "Best Vocal" för medvärkandet i låten Artillery med INFECTED MUSHROOM på cdn Vicious Delicious.
Som lite inbiten Swollen fan blev ja sjukt glad och förvånad eftersom att Swollen inte gått ut med de något vidare. (Hittade de på wikipedia i en kolumn)

Som känt så är ju Infected Mushroom inte ett vanligt gäng djs utan håller på med psycadelic trance vilket gör mixen helt galen i min mening.

Introt är Sjukt grymt i min mening men sen drar låten ibland åt rock hållet (pga någon konstig rockaktig refräng) vilket ja tycker dom hade kunnat göra annorlunda. Infecteds klockrena och alltid lika genomtänkta och karatäristiska sound finns där hela låten.

Vafan ska man kalla den här genren? Israeli/Canadian psychedelic rap?

Tanki tanki!

Kommer ni på någon låt som kan påminna den här mixen så skriv gärna...

2008-02-17 01:59
Jag tänker inte lyssna på låten och kommer tycka att det är synd och skam att SM ens vill förknippas med sån skitmusik.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2008-02-17 02:20
jaquil
infected mushroom är ändå duktiga på att variera sitt stuk, låten i fråga är fet.... passar SM

2008-02-17 12:54
nice måste lyssna fan...
Ja'da!

2008-02-17 13:05
låter helt knäppt. tror inte heller jag vill höra den...
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2008-02-17 16:40

Låter riktigt spännande, var kan man höra detta?

2008-02-17 16:48
säger detsamma,vars kan man höra?

2008-02-17 17:22
Shit vad folk är lata ibland. Sökte på låten på youtube o hittade den direkt! Tog mig ca 30 sek. Försök o leta efter saker själva ibland kanske?
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!

2008-02-17 19:04
Denna antar jag?

men njaa..sådär=)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-17 19:36
Har en låt men den låter inte som Artillery. Om någon kan fixa en sida där man kan ladda upp låten så kan jag ordna den tiller er.

2008-02-17 19:37
fy vilken hemst o äckligt sämst refräng!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-17 19:42
Nja, inget jag skulle hänga i julgranen iaf.
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12

2008-02-17 19:49
Hampaah hittade rätt...

refrängen suger som sagt men ja tycker att dom borde sammarbeta mera... tror att de skulle kunna funka om dom skippar killen som låter som system of a down...

2008-03-01 23:25
Grym låt ju!

Halfanimal
Och ska du hitta Boom får du kolla i Swollen TV. Femman tror jag det är. Beutiful death machine kommer bli grym!

2008-03-02 00:02
ruggigt... intresant haha, inte helt fel heller, jag gillar den!
Min tro är starkare än din övertygelse.

2008-03-02 00:05
haha fan det är ju den här låten! jo man tackar, har tänkt på den en hel del gånger!
Min tro är starkare än din övertygelse.