I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Clika 1 - Hide da pain

Utländsk Hiphop - Allmänt

2008-02-11 18:53

Clika 1 - Hide da pain

Det är en låt som jag inte hittar någonstans.. Nån som vet nånting om den, vilken skiva den finns på, vart den går att köpa.. eller ännu bättre, vill nån skicka den? :) tacksam för all info

Peace, Love and Overdosin'

2008-02-11 22:06
Den var svår att hitta, jag letade lite på internet men det gick inte så bra. Jag har Mexican Mobsters skivan men där är den ju inte med...

2008-02-12 02:11
clika 1 har släppt en ca 5 cds + deras solos med deras medlemar: romero, bad boy och ese brown har släppt x-amount av solo skit, och så är dom med på en massa samlingar, jag har en del av deras släpp, påminn mig så ska jag kolla ok, dom gästade även förr mycket på cin sity records släppen (doomsday productions, blue ragg m.m), bland de bättre latino grupper som finns enligt mitt tycke, las vegas reppin, alla deras cds går att köpa still, köp dom, feta är dom
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2008-02-12 13:11
Tack för upplysningen, ska definitivt gräva djupare bland Clika 1 skivorna... Funderar starkt på att fixa Romeros två mixtapes!

2008-02-12 13:48
tack för svaren. jag hittade lite mer av dom på youtube, bland annat hide da pain.. men någon nolla har lagt ut dom under namnet Clicka istället för Clika.. dom är riktigt grymma, tunga beats, tunga vocals och tunga texter... Ja det blir till att beställa hem ett par skivor med dom. Mexican Mobsters vill jag ha.. titelspåret är riktigt skön...
Peace, Love and Overdosin'