Lyricist
2008-02-01 14:39
namn på eminem låt
jag vet att det har varit uppe förut men jag hitta inget när ja sökte, han har ju gjort en låt där han dissar svarta tjejer... ngt jag gärna vill höra, så kan nån droppa namnet på låten och sen kan ni ta bort tråden =) tnx n peace!
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
var väl så att han dissade sitt ex som var svart, och alla femo-niggas började gråta? sa han inte något i stil med 'aldrig mer en svart tjej' eller dyl? jag hade aldrig i helvete kunnat tänka mig att trycka ett redhead liksom. är jag razizt emot alla rödhåriga tjäjjååår då? har f.ö inte låtnamnet på den, tyvärr.
Lyricist
2008-02-01 14:52
ahh det kan nog stämma det du säger, men det är alltid lika kul när folk gnäller så tänkte kolla va det va om iaf. hah en redhed xD skön jmförelse, ja e helt på din sid vad det gäller kampen mot rödhåriga hahaha hoppas nån vet va den heter, e helt hundra på att jag har sett tråden menamno allt förut men kan inte hitta det =/
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
oh foolish pride?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Which reminds me back in 89 me and Kim broke up for the first time She was tryna two time me and there was this black girl At our school who thought I was cool cuz I rapped so she was kinda eyeing me And oh the irony guess what her name was ain't even gon' say it plus The same color hair as hers was and blue contacts and a pair of jugs The bombest god damn girl in our whole school if I could pull it Not only would I become more popular but I would be able to piss Kim off at the same time But it backfired I was supposed to dump her but she dumped me for this black guy And that’s the last I ever seen or heard or spoke to the oh foolish pride girl But I've heard people say they heard the tape and it ain't that bad But it was I singled out a whole race and for that I apologize (pologize) I was wrong (I was wrong) cuz no matter what color a girl is she still a motherfuckin hoe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2008-02-01 15:13
_ai heter låten oh foolish pride? jag vet att texten du skrev nu va yellow brick road iaf...
gobbegrogg X0 Att du kan döma en hel grupp människor utifrån enbart hårfärg är rätt sjukt beteende med rasistiska drag, ja.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Tror den heter så.. Så hette den jag laddade ner för bra längesen iaf. men ajg vet inte om det var det officiella namnet. ye, texten är från yellow brick.. men handlar ju om tjejen och låten så det passade som handen i handsken booyakasha.
Producent
2008-02-01 15:24
suck. det är ingen låt, det är typ en freestyle från ett gammalt ruttet kasettband som fanns uppe på the source hemsida för typ 5 år sen. det är inget att höra, det är som att höra the infinite plattan fast som en dålig freestyle. det var ett sånt antiklimax när jag fick höra den, så det kanske verkar lite spännande men det var högst tråkigt.
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
För att svara på frågan. Låten är mest känd som Foolish Pride på nätet, som sagt.
Lyricist
2008-02-01 15:26
tack för hjälpen change och _ai och tack för varningen, trodde det va en ba inspelning =) har iaf fått svar på det jag ville tnx o Peace out!
change P23 Ser inga som helst likheter mellan Foolish Pride och Infinite :/
Lyricist
2008-02-01 15:32
ska kolla upp den o bilda egen uppfattning :p
Producent
2008-02-01 15:37
lite halvkasst inspelat och en oerfaren eminem på båda.
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
Men chäääng.. Infinite är ju en töng platta haha. Foolish Pride e skit keff men infinite e niice, rhyme flippin like a mofo!
Lyricist
2008-02-01 15:46
infinte e asfet ju.. helt fel o klaga på den plattan men folish pride va ju pinsamt dålig haha
Producent
2008-02-01 15:58
mjae. asfet är att ta i. Infinite är en platta.. yep det är rhymeflippin like a maufukka i den.. inte ens marshall själv gillar ju plattan.. :P I aint hatin' on the Infinite, just sayin' that the slim shady lp was better.
This is for my family, the kid who had a cameo On my last jam plus the man who never had a plan B Be all you can be, cause once you make an instant hit I'm tensed a bit and tempted when I see the sins my friends commit... I'm Infinite cök töng
Vill någon ha länk till mp3an så PMa. Whoa tycker tydligen att det är för mycket utav upphovsskyddat material.
foolish pride finns på youyube.. sök typ på "rare eminem songs"
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Infinite är en fet skiva. Punchline rhymes när dom är som bäst. Titellåten är förjävla bra, även open mic och 313. "You couldnt flip shit playin in the toilet with a spatula!" Eminen säger att skivan suger för att alla andra snackar skit om den. Ofta han kan säga "nae jag gillade den" när så många andra haters snackar skit om den. Han blev helt förkrossad när han fick så dålig feedback för den, eftersom han la ner så mycket av sig själv för skivan. Infinite är fet, helt olik Slim Shady, men underground guld. Och ja, låten OP söker efter heter "Foolish Pride". Här har du en EXTREMT gammal Em låt, där han hade helt annan stil (när han var i Soul Intent, innan D12). http://www.youtube.com/watch?v=FqJ8WT0XNZY
Eminem om Infinite: "I was just spittin rhymes but I wasn't really saying anything"
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Lyricist
2008-02-02 11:35
aeglorre Den där låten du länka va grym ju... mad flow´... så där har ja aldrig hört honom
gobbegrogg X0 Jävlar vad du e blåst i huvudet! öppna inte munnen om du inte vet vad du snackar om! läs istället XXL Worldwide mars nummret från 2004 lr source nummret februari 2004 så kan du få reda på fakta och att eminem ber om ursäkt för vad han sa och han va ung och inte visste bättre..och om det inte hade varit nått varför i helvete skulle han be om ursäkt då för till alla afro/latin amerikaner?!?!?! Snälla bara avsluta ditt whoa medlemskap eller håll dig ifrån forumen, skulle varit det vettigaste du kunde göra...
^Dear Stan........
" ^Dear Stan........" Hahaha
njut
Trixan här har du en till från Soul Intent dagarna. http://www.youtube.com/watch?v=iGAiervjo2E
Eminem's Infinite är grym! Tyvärr har han helt tekniskt regresserat som fan. Jag kan förstå att han inte har tid att lägga ner lika mycket tid per låt nuförtiden - men då behöver han inte göra lika många låtar heller. Kvalitet före kommers. Infinite var talangmässigt hans höjdpunkt, sen har han dalat skiva för skiva. Han sa f.ö. mer saker på "Infinite" än vad han gjorde på t.ex. Slim Shady LP. Sen måste vi ju också förstå att han tjänar pengar på att göra musik för arga tonåringar, och inte för andra artister eller musikälskare. Hursomhelst så ser jag fram emot Eminems nya skiva, ehuru han är karln som kan mäta sig med de bästa.
F.ö. säger alltid artister att deras tidigare skivor är dåliga. Annars skulle de se ut som has-beens, "Ja jag var bättre förr."