Vad tycker ni om Brother Ali?
Som sagt, vad tycker ni om brother ali?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Otroligt bra
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Min favorit tillsammans med Madchild
Kan ni ge tips på vad man bör lyssna på? Av Brother Ali då..
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Du kan ju testa att köpa: Shadow of the sun, champion ep´n och the undisputed truth
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bra lyricist, får bra produktioner, men blir tråkig fort, iaf för mig.
sämsta beatsen för mycket lyric. :)
nicholasp haha, sjuka favorit mcs, säger verken bu eller bä bara...udda=) brother ali är fet, har inte lyssnat på honom sen shadows on the sun, men den var sjukt bra iaf
Han verkar rar.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
the best there is!
En klar personlig favorit, ruggigt bra lyricist med ett riktigt bra flow.
HMOR
diggar flowet, rösten e hyfsad, hyfsade beats, hyfsade lyrics om man frågar mig men en intressant artist iaf!
Vad heter låten som han med uppträder på Conan?
grymt bra är han=)
feel tha beaaat maaan
gonzales "Take me home" från senaste skivan undisputed truth, fast då kan du lika gärna kolla in hela albumet, haha! Bra rakt igenom, varenda rad är genialisk :)
Wack!
En av mina absoluta favoriter, första skivan (som jag fattat det) "Rites of passage" är på en mkt(!) sämre nivå ljudkvalite mässigt. Men hans lyrics, och beatsen gör att man ändå sitter klistrad, för mig e de det enda bevis som behövs på att han kan sin grej. Dom senare skivorna är ju sinnessjukt bra, för varje platta överaskar han en mer..
LK PHC www.myspace.com/tobbemusic
Han ser bokstavligen ut som ett ägg men har dock djupa och meningsfulla texter.
Öl är Bröd!
han är ju tvärfet, älskar han!
grym--
The Young Phenomenon...
Otroligt härlig på alla sätt och vis, och att han är uppbackad av en av de bästa producenterna nu för tiden gör ju inte saken sämre. The Undisputed Truth var i mitt tycke förra årets bästa skiva.
jag va galen på hans nyaste skiva the undisputed thruth, annars så är "forest whitaker" en jävlit fet låt
Som chiverr säger forest whitaker är helt klart skön
You like the smell of males on your mattress!
känns som en "box(lilla tältet)-klockan-20.00-krokstrandsfestivalen" rappare...
Vila I Frid Tony Snow
Jag älskar argumenten för att han är dålig. "sämsta beatsen för mycket lyric. :)" "Trist vit rappare." "Wack!" :)
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
lyssna på "uncle sam goddamn" ! en av hans bästa !
Dom gamla grejerna är bättre..no doubt!
haha hur kan någon ha för mycket lyric i sin musik?
MeckGyver
Producent
2008-04-27 02:33
tung som fan!!!!
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
han vet vad han gör, märks att han tänkt efter mer än en gång när han skriver sina texter! bland dom bästa i sin gengre!
Men lika glad är jag för det!
Graffare
2008-04-27 07:12
Shadows on the Sun är en riktigt fet skiva. The Undisputed Truth var dock en besvikelse. Mest för att det var ganska trista produktioner.
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
Han är riktigt grym. han borde dock släppa lite mer, han glöms lätt bort för han inte är aktiv nog!
713 is the areacode.
han är okej, har vissa låtar som är riktigt bra, men för många som är dåliga.
ask Beavis, I get nothing Butt-head
liraren han e inte vit egentligen. han e albino
Inte för att jag tycker det spelar någon som helst roll, men hans föräldrar är vita. så han är väl "vit egentligen" Ska bli kul att se honom i sommar!
The Undisputed Truth är en av mina all time favoritskivor. Han är en sanslöst skicklig lyricist, deliveryn skapar rysningar längs ryggraden och rösten är sjukt tung.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
Någon som vet vad han sysslat med sen Undisputed Truth? Några feats? Några planer på nya släpp?
han är underbar, en riktigt fet mc.
Vikktorius Jag läste för ett tag sedan att han jobbar på ett nytt album, fanns någon preview låt som hette original king eller något liknande.. De lät lovande, ska bli kul att se vad han åstakommer denna gång..
LK PHC www.myspace.com/tobbemusic
Orginal King gjordes långt innan Undisputed Truth var släppt, så den kommer absolut inte vara med på någon ny platta. Skulle själv gissa på att han har haft fullt upp med spelningar, även om han säkert jobbar på en ny platta när han har tid.
Mangola Vad heter låten du länkade från youtube??
Never mind, Self taught var det visst :)
Bullen1: Har du också gått på det?
crack