Ice cube-Gangsta rap made me do it[FET]
Tycker denna låten e grymt skön och har även en riktigt fet video, ice is back and he is keeping it real.. lyssna bara igenom låten:) gillar beatet också..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dirtyfist P3 de kunde inte länka i den andra tråden. tattare
hahaha så jävla skön! ;D
www.myspace.com/suspectrap
- Wasn´t Compton a dangerous place before gangsta-rap? - WRONG! Compton was a nature preserve for bunny-rabbits!
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
Satan va tung låt, videon var väl inte mkt att ha dock. Nån som vet om den är från nå kommande skiva med isbiten?
videon e riktigt skön, bra låt med..
Riktigt bra låt och riktigt bra video! 4 av 5 solar får den av mig, no doubt!
grymt bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den får faktiskt 5/5 av mig. Blev djupt imponerad av honom.. Starkt gjort, Cube!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Diggar denna låten. Jag har inte varit så inne på Ice Cube innan, men han är faktiskt jävligt grym
Trassla inte till saken genom att komma dragande med fakta.
Undra om Gangsta Rap Made Him Do alla dåliga filmer också?
Bronx
Wassenius Jepp, från Raw Footage.
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
Grymm låt.. Ice cube har kommit tillbaka och tar över scenen ännu en gång.. även fast det e enda bra släppet på många år han gjort
Säg Whalla!?
jag ar tyvarr inte alls imponerad... jag gillar i regel ice cubes nya grejer, alskar hans gamla prylar... men detta, tror denna latan kommer va glomd inom ett halvar.
feeeeeeeet låååt
I Use To Fuck Nasty Bitches, But Now I Fuck Classy Bitches
riktigt fet
SKU - SKU - SKULASON!
vart en tråd med samma video för bara några dagar sen, men aja, fet låt !
mad respekt till denna låt, ord upp på hela grejen, rätt feeling, fet message och fortfarande samma gamla Ice Cube.
http://www.myspace.com/choysmusic
Vilken skiva kommer den här på? Fet som sagt
cube keepin shit real
Yo,i got a slight problem
hiccory P22 Raw Footage kommer i sommar. Ice Cube är nog den enda artisten idag som håller fast vid sitt datum när det gäller album släpp.
Shuu
jävlar! länge sen jag blev såhär imponerad av en amerikan! riktigt grymma grejer det här. videon var bättre än låten men låten var inte illa pinkad den heller!
har ni hört Killer Mikes - That's Life Den är oxå jävligt grym, killer mike är också inne på samma område med Al Sharpton, Oprah och annat shit.
Shuu
Tung låt, visste faktiskt inte att det fanns en video till denna
Jag älskar Ice Cubes grejer, det senaste har sugit rätt hårt ändå men denna var fan fet. Men beatet, fy fan va tråkigt. Han har dock industins tjockaste leverans. I like it.
Knatte, Fnatte, Tjatte fuck up!
HAn hade kunnat skippa beatet helt. Vilken leverans.
ja, haha, satt och hörde den på radion en stund sen, lät inte lika imponerande. videon gör mycket
http://www.myspace.com/choysmusic
Shit, Ice Cube spittin the truth! Videon gör ju det hela fetare som sagt.
Blir sugen på collab med Nas.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus