I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-01-03 22:36

Non Phixion

Vad hände igentligen med utsläppet av Secret Society ? (http://www.m3nt0r.de/blog/wp-content/photos/secret_society_cover.jpg)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-03 23:36
A collaboration album between Necro and the whole of Non Phixion called Secret Society was originally scheduled for a January 2006 release date, but has endured numerous delays. The current release date is unknown.
wikipedia
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2008-01-04 01:05
weird, har väl nåt å göra med goretex.. :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-04 01:57
Nu är det iallafall nya tider när La Coka Nostrashitet är igång! Personligen tycker jag att LCN håller hög klass. Ett collabalbum med LCN och A.O.T.P. hade varit asdope.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2008-01-04 12:22
det är lagt på is, kanske kommer nån gång fram över men det är itne säkert. Necro kände inte för att rappa om politik sa han när jag intervjuade honom i höstas.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2008-01-04 13:04
slowmo har du nån länk till den intervjun?
You are what you eat, that shit's fact,<br>That's why I never eat pussy and just stick with Big Mac's.

2008-01-04 15:02
Har du intervjuat Necro?
AMICI DI NESSUNO

2008-01-04 19:39
Dirty-Red & Yamo_RGRA:
ja, det var i göteborgs studentradio inför att han spelade i göteborg i November, det finns inspelat men ligger inte ute för nedladdning nu, men tanken är att det skall komma.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2008-01-04 19:44
Fan vad cool. Hojta till ifall det läggs upp!
AMICI DI NESSUNO

2008-01-05 00:12
yes, det skall jag om jag kommer ihåg.