I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-12-23 13:38

G-Unit Philly

Tjena, ville bara höra vad era tankar är om denna sektionen inom G-Unit imperiet. Själv tycker jag det är den starkaste sektionen efter South med Buck i spetsen där. Det är Mike Knox som är mer eller mindre ledare inom denna sektionen.

Den artisten jag vill rekommendera är då Tone Trump. Tycker 50 Cent borde prioritera honom framför Hot Rod, Spider Loc och alla andra g-unit artister som suger dase. Synd att 50 inte satsa på Willy Northpole när han hade chansen.

Iaf, checka in hans låtar på hans myspace

24: You're signed to G-Unit as a group, so are you looking for a label as far as a solo deal?

Tone Trump: With all the money I've been spending on myself and the look I'm getting now with the G-Unit, the money has to be right or if not I will do it on my own! I got a respect for the Unit and would love to take it their but if not where going to go shopping and who ever come with the right bread we'll talk. It' s got to make a lot of sense and dollars for me to sign my name because I'm going to do it with or with out a major label

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-23 14:01
Pinsamt dålig.
http://famousbefore.tumblr.com

2007-12-23 14:17
^lyssna du igenom eller du antog att han var dålig för att han var en G-Unit associate? Du kanske kan säga varför han är pinsamt dålig?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-23 14:30

Verkligen inte bra..

R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
Manager

2007-12-23 15:05
synd att alla philly mc's verkar fastna i mixtape träsket.. jag tycker alla låter likadant
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2007-12-23 15:21
alla philly boys på Rocafella (gamla State Property) är nog tusen gånger bättre, utan tvekan.

och jo jag lyssna igenom hela.
IT'S THE ROC!

2007-12-23 17:55
Jag kan inte bry mig mindre om han är med i G-Unit eller "för att han var en G-Unit associate?". Jag gillar 50&G-Unit, men den här musiken var verkligen verkligen KASS. Pinsamt kass, så man skäms för hans skull. Töntigt att du antar att jag är som alla muppar på whoa som dissar allt som har med 50+G-Unit att göra bara för allmänheten gör det.

2007-12-23 17:58
"I hate niggaz I wish they bring slavery back"  Verkligen det skämmigaste/pinsammaste rimmet jag hört i hela mitt liv. Är du seriös?

2007-12-23 18:24
He on some ignorant shit.
Watch me get down in your Province, town, or populace
Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus

2007-12-24 00:07
Hahaha snubben både SER UT SOM och rappar som en billig kopia av Freeway...och dessutom att han är från Philly...inget ser speciellt bra ut för killen i detta fallet...att rippa en annan rappares stil totalt är ju ingenting som lönar sig i längden direkt!
THE TALENTED MR BRAT

2007-12-24 02:18
kass hur kan han rappa gangsta om han e muslim knaas inte bra bild av han + att han ser ut som freway bara för han har sjägg som muslimer brukar ha

2007-12-24 04:34
antar att du själv är muslim?
IT'S THE ROC!

2007-12-24 11:55

neej neej

2007-12-25 04:07
alla i philly har sånt skägg.. muslim eller inte, men det är typiskt muslimskt från början, tror jag iallafall :P ?
 And the money's really worthless, I'm pissing you off on purpose

2007-12-25 04:08

btw så var han dyngdålig..

And the money's really worthless, I'm pissing you off on purpose

2007-12-25 05:22
detta e ju typ freeway fast med patetiskt dåliga nödrim istället... samt ett sämre flow... varför skapades tråden egentligen? Hur kan någon tycka detta e bra?
Omae wa jowai

2007-12-25 15:10
Pretty Ugly
Last Emperor & Reef The Lost Cauze

En hel konspiration!
Man har tvingat folk från Philadelphia att börja rappa och skaffa skägg, bara för att störa Freeways karriär.
Ännu galnare att vissa av dem började innan Freeway.
Sjukt!
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2007-12-25 18:36
Ah herregud, ska ni börja dissa honom för att han är muslim och har ett likande skägg som Freeway? Tror knappast Freeway var den första rappande muslimen från philly

2007-12-27 02:17

håller med att den suger

I Use To Fuck Nasty Bitches, But Now I Fuck Classy Bitches

2007-12-27 12:57
uselt. nackskott direkt ju
Illmaticly ill