Grattis på födelsedagen, Jay-Z
(jo jag inser att han inte kommer logga in på whoa och skriva tack) tanken räknas iaf.. och för att inte skapa en helt helt onödig tråd, så vill jag fråga er vilken är er favorit jay låt? (inget hatande i tråden tack) personligen tycker jag U Dont Know eller Meet The Parents (http://www.youtube.com/watch?v=zhqhFA33PnM )
IT'S THE ROC!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
your heart pump project kool-aid
... va ska du me bil o villa när du mår så jävla illa ?
får väll länka en av mina all time favvo av jizze som jag brukar kalla honom.
Can I Live
"life's a garden, dig it."
Har inte hört alltför mycket Jay-Z musik, men än så länge så är det Fallin´.
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
A Million & One Question (extended Remix)
Keep CD alive
this cant be life med scarface just nu. ändras från vecka till vecka.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Regrets!
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Konsertbesökare
2007-12-04 14:40
Heart Of The City, D'Evils, Brooklyn's Finest, Takeover, This Can't Be Life, Success, Pray, 22 Two's, Can't Knock The Hustle osv....
Jay-Z - Allure (Prod By Bach Logic)
bränt barn har många namn
Renegade! Grattis jigga!
www.myspace.com/suspectrap
Feelin' it..
The absence of evidence is not the evidence of absence
D'evils
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Läste du ens första posten. Sen är Jay-Z en av de bästa, förutsatt att man har ljud.
Roc Nation Invasion! 19/7 - 2008
My first song e en av mina favoriter fan
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
undra vad han gör nu!
Gillar alla hans låtar men ratar dirt off your shoulder och dead presidents högre av alla hans låtar han gjort.
The Greatest Story Never Told....
@ Hansomknarkar Han ligger kanske med Beyonce och går och torkar sig med 100 dollar sedlar för att sedan köra Death Rally med Rolls Royces. Jag vill också ha pengar och en het fru. :(
eller så är han så packad just nu att han inte ens får upp lilla jay där nere. awww
Renegade!
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
http://www.youtube.com/watch?v=OYfKMIdoJL0 jay-z och big L freestyle
dujaeruvija X58 Gäsp..
HINT: Jag tog verkligen i för att få alla på Whoa att skratta.
politics as usual
Keep CD alive
can i live
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
Givetvis kommer han inte skriva tack! Utan kanske Thanks Mayn, men då måste du ju skriva grattis på engelska!! U DONT KNOW WHAT DO DO DO DO DO
Men lika glad är jag för det!
"Dear Stan, I meant to write you sooner but I just been busy..."
can't knock the hustle
Vila I Frid Tony Snow
cant knock the hustle eller u dont know!
"KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"
u dont know är så jävla bra, speciellt remixen med M.O.P
IT'S THE ROC!
Feelin it eller December 4th (9th Wonders mix)
www.soundcloud.com/anti-beatim